XXL Nutrition

beginnen met aas? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spambod wil idd een eenmalig oral only cycle doen. dan ga ik voor anavar. thanks.
 
wovano geloof het of niet maar ik heet ook niet peace of mind, heb gewoon snel een account aangemaakt lengte gewicht en vetpercentage kloppen niet.
 
ik moet het proberen. ik weet nog niet hoe het op me lichaam gaat reageren. hopelijk komt het goed.
 
wovano geloof het of niet maar ik heet ook niet peace of mind, heb gewoon snel een account aangemaakt lengte gewicht en vetpercentage kloppen niet.
Wat zijn je echte stats dan? Lengte/massa/vetpercentage of hoeveel lift je op de compounds? Heb je een foto van je fysiek?

Ik zie dat je een vrouw bent, dat verandert de zaak. Of klopt dat ook niet en heb je snel maar wat ingevuld?
 
Als je stats kloppen zou ik je voeding en training eerst even onder de loep nemen. Met 21% vet lijkt het me sowieso niet verstandig te kuren en bulken. Al helemaal niet met dianabol.
Dan is anavar een betere keuze. Op 21% vet zie je er na 6 weken var nog precies hetzelfde uit. Dianabol op 21% en je ziet eruit alsof je 30% staat :rolleyes:
 
Ben jij het helemaal zat om die onzekere beta te zijn!? Dan zijn steroids helemaal voor jou!! Wij allen zijn begonnen met steroids om onze betaness/onzekerheid te maskeren. Als je een zelfverzekerde neppa alpha wilt zijn, dan heb je die juice nodig. Er is geen andere mogelijkheid. Enige spijt die wij hebben is dat we niet eerder zijn begonnen.

Het enige waar je niet mee kunt compenseren is je lelijkheid(sterker nog: steroids maken je vaak nog lelijker), dus ga maar niet denken dat je ineens iets gaat fixen. Er zitten hier nog genoeg dorstige simps die behalve de kut van hun moeder nog nooit eentje in hun leven hebben gezien.
Ik ben verkocht, morgen komt mijn kuurlog
 
Wat zijn je stats en hoe ziet je training eruit :D
Hahahahaha, nee ik zou wel heel graag willen maar denk dat ik toch nog maar ff paar jaartjes wacht
 
Wat zijn je echte stats dan? Lengte/massa/vetpercentage of hoeveel lift je op de compounds? Heb je een foto van je fysiek?

Ik zie dat je een vrouw bent, dat verandert de zaak. Of klopt dat ook niet en heb je snel maar wat ingevuld?
Ben wel benieuwd naar dit ja
 
Al eens van creatine kuur gehoord? Ik zou daar eens mee starten alvorens je met AAS begint. Valt nog genoeg als natty te halen in jou geval.
 
Niet kuren.
 
Ben jij het helemaal zat om die onzekere beta te zijn!? Dan zijn steroids helemaal voor jou!! Wij allen zijn begonnen met steroids om onze betaness/onzekerheid te maskeren. Als je een zelfverzekerde neppa alpha wilt zijn, dan heb je die juice nodig. Er is geen andere mogelijkheid. Enige spijt die wij hebben is dat we niet eerder zijn begonnen.

Het enige waar je niet mee kunt compenseren is je lelijkheid(sterker nog: steroids maken je vaak nog lelijker), dus ga maar niet denken dat je ineens iets gaat fixen. Er zitten hier nog genoeg dorstige simps die behalve de kut van hun moeder nog nooit eentje in hun leven hebben gezien.
Euhm. In het profiel van TS staat dat ze een vrouw is.
 
ja ben een vrouw.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)
Th0maz kleine pols en onderarmen maar wel grote boven armen(bicep & triceps) ... hmm zijn dat niet een beetje aas symptomen? (niet onzeker worden nu..lol)
me stats en gewicht en lengte hou ik heerlijkkkk voor me. thanks voor jullie bijdrage.
Anavar itttt isss!!
 
Laatst bewerkt:
ja ben een vrouw.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)
me stats en gewicht en lengte hou ik heerlijkkkk voor me. thanks voor jullie bijdrage.
Anavar itttt isss!!
Dank je wel voor het compliment.

Zorg dat je anavar legit is. Begin met 5mg per dag en bouw op naar max 10mg per dag

Hou goed in de gaten of je veranderingen merkt in je stem en/of je clit begint te groeien (no joke).
 
hahah jeetje. hoop het niet :gay: haha. thanks voor je advies. ik ga het zeker in de gaten houden.
 
ja ben een vrouw.
ik ga niet oordelen, maar als ik moest gokken zou ik zeggen dat 95% van Jullie al aan aas zitten. ( hey zolang we in de spiegel kijken en geloofwaardig over komen)
me stats en gewicht en lengte hou ik heerlijkkkk voor me. thanks voor jullie bijdrage.
Anavar itttt isss!!
Anders eens de log van Quadzilla volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven