MuscleMeat

Beginnen met fitnessen

Duncan1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
56kg
Hallo ik ben quinten ik ben 14 jaar en wil graag beginnen met fitnissen ik weet totaal niet wat ik moet/kan doen ik eet best well ongezond. Ik wil graag mooiere spieren ik heb nu niks.
Het liefst wil ik graag alles een beetje en niet een ding erg en het andre weinig.
Ik ben 1.67 en ben 54 kilo wat raden jullie me aan? En waar moet ik rekening mee houden?

Schrijf je in bij een sportschool, er zitten een paar tussen die je wel toelaten.

Begin met 5x5s, doe dit een kleine 10-12 weken voor de basis, hier haal je direct een groot voordeel uit!

lees de stickies goed door en maak een trainingsschema. Verder moet je eerst ervoor zorgen dat je meer eet.

Never give up chase your dreams haters gonna hate!

succ6 ;-)

• Topic Starter Topic Starter
lees de stickies goed door en maak een trainingsschema. Verder moet je eerst ervoor zorgen dat je meer eet.

Never give up chase your dreams haters gonna hate!

succ6 ;-)
Pump beast hzo moet ik meer eten? Ik heb best well veel vet op mijn buik zitten

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Trainings schema is af voor de buikspieren http://m.youtube.com/watch?v=OUZ9bw1DKkw
En dan opdr 1 20x
Opdr 2 15x
Opdr3 10 x
Opdr 5 15 x
Opdr 6 10 x
Opdr 7 10 x
En overal 30sec pauze tussen.
Ik ga dit bepaalde dagen in de week doen en armen ook alleen heb nog geen goed filmpje gevonden:(
De oefeningen zijn om te beginnen en ik heb dit gekozen door bij deze oefeningen door te gaan todat ik niet meer kon:)

je maakt alweer een drastische fout ik verwijs je nogmaals door naar de stickies

remmeber to never give up keep fighting

At zij. Stickies?

Dat kan ik helaas niet openen maar wat doe ik verkeerd?

Terug
Naar boven