Fitness Seller

Beginnen met supplementen

Wolfheart

Novice
Waardering
0
Ik had een vraagje en ben niet zeker waar ik het moest posten... Niet zeker als het hier moet of niet... maar als je pas begint met krachttrainen/fitness/... is het dan verstandig om direct met supplementen (Whey, ...) te beginnen of zou je beter moeten wachten?

ik zou toch zeker een jaartje wachten en eerst je training en voeding op punt stellen

Ik zou alleen whey nemen.

Zie eerst dat je gewone voeding in orde is, ga daarna naar supplementen

eiwitten zou ik onmiddelijk als supplement bij je voeding nemen. 3 keer per dag een bekertje proteinen drinken. na ontbijt, voor het slapengaan en nog ergens tijdens de dag. vitaminen erbij eventueel, maar al de rest is eigenlijk niet nodig. dat is gewoon weggegegooid geld.

Als je pas begint met trainen is voeding zeker het belangrijkste.
Wat je wel kan gebruiken is een goed whey proteine schake.
Dat kan zeker geen kwaad.
Voor de rest zou ik nog wat wachten.

ik zou toch zeker een jaartje wachten en eerst je training en voeding op punt stellen

Zie eerst dat je gewone voeding in orde is, ga daarna naar supplementen

Bedoelen jullie ook met whey? Want ik zie niet in waarom het nu niet van pas zou komen en over een jaar wel. Als hij het maar niet als maaltijdvervanger gaat gebruiken kan het prima voor na de training. Whey hoort altijd vind ik, ook voor de beginner!

• Topic Starter Topic Starter
Bedoelen jullie ook met whey? Want ik zie niet in waarom het nu niet van pas zou komen en over een jaar wel. Als hij het maar niet als maaltijdvervanger gaat gebruiken kan het prima voor na de training. Whey hoort altijd vind ik, ook voor de beginner!

Dat zat ik ook te denken... en ik ben iemand die zéér moeilijk aankomt, dank voor de reacties :)

Terug
Naar boven