dutchrock
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 96kg
Hoi iedereen ben nieuw op dit forum en zou gelijk jullie advies willen als dit kan
.
Zal me even voorstellen ik ben een jongen van 19 1,74 lang en jammer genoeg 96 kilo.
Heb in het verleden al wat gefitnest etc maar nooit lang genoeg vol gehouden.
Op het moment ben ik in mijn 4e week van fitnessen merendeel krachttraining.
Ik train 5x per week waarvan op de 1e dag Borst en triceps 2e rug en biceps 3e schouders en buik 4e benen en kuiten en deze cyclus altijd rond.
bij de meeste oefeningen doe ik 12 reps dan 10, 8, 6
wat voeding betreft heb ik uitgerekend hoeveel kcal mijn lichaam op dit moment mag om hetzelfde gewicht te blijven dit is ongeveer 2100 kcal, maar wil vet verliezen dus zit ongeveer op de 1400-1500 kcal per dag.
Ben al wat eerder begonnen met het letten op eten en ben ongeveer 4 kilo kwijt.
even vermelden let altijd op mijn eten alleen op zaterdag drink ik toch wat alcohol wil toch ook nog beetje genieten van mijn jeugd

Ik merk al wel wat verschil bij mijn lichaam qua spieren en mijn buik is al iets kleiner geworden.
Zit lekker in mijn vel en kan dit makkelijk aanhouden gewoon na het werk gaan trainen en geen gezeur.
Alleen is nu mijn vraag of jullie voor mij adviezen hebben.
wil gewoon een mooi lichaam krijgen meer spieren en minder vet.
Nu denk ik dat ik te weinig cardio doe (weet ik bijna zeker), maar weet van cardio dat als ik dit doe het voor mij veel saaier wordt.
Met krachttraining kan ik me helemaal uitleven en heb elke dat ook zin om weer te gaan.
wat is volgens jullie het beste wat ik kan doen.
Hopelijk is het nog een beetje duidelijk
.Zal me even voorstellen ik ben een jongen van 19 1,74 lang en jammer genoeg 96 kilo.
Heb in het verleden al wat gefitnest etc maar nooit lang genoeg vol gehouden.
Op het moment ben ik in mijn 4e week van fitnessen merendeel krachttraining.
Ik train 5x per week waarvan op de 1e dag Borst en triceps 2e rug en biceps 3e schouders en buik 4e benen en kuiten en deze cyclus altijd rond.
bij de meeste oefeningen doe ik 12 reps dan 10, 8, 6
wat voeding betreft heb ik uitgerekend hoeveel kcal mijn lichaam op dit moment mag om hetzelfde gewicht te blijven dit is ongeveer 2100 kcal, maar wil vet verliezen dus zit ongeveer op de 1400-1500 kcal per dag.
Ben al wat eerder begonnen met het letten op eten en ben ongeveer 4 kilo kwijt.
even vermelden let altijd op mijn eten alleen op zaterdag drink ik toch wat alcohol wil toch ook nog beetje genieten van mijn jeugd

Ik merk al wel wat verschil bij mijn lichaam qua spieren en mijn buik is al iets kleiner geworden.
Zit lekker in mijn vel en kan dit makkelijk aanhouden gewoon na het werk gaan trainen en geen gezeur.
Alleen is nu mijn vraag of jullie voor mij adviezen hebben.
wil gewoon een mooi lichaam krijgen meer spieren en minder vet.
Nu denk ik dat ik te weinig cardio doe (weet ik bijna zeker), maar weet van cardio dat als ik dit doe het voor mij veel saaier wordt.
Met krachttraining kan ik me helemaal uitleven en heb elke dat ook zin om weer te gaan.
wat is volgens jullie het beste wat ik kan doen.
Hopelijk is het nog een beetje duidelijk

Zou het nu persoonlijk toch iets anders doen, maar doe wat goed voelt en zorg dat het leuk blijft!