Fitness Seller

Beginnen Trainen

Patrykske0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m52
Massa
42kg
Hallo

Ik ben 12 jaar en zou graag beginnen trainen, weeg 42 kg, 152 cm en mijn vetpercentage weet ik niet. Ik weet dat ik nog jong ben maar zou graag al spieren hebben. Kan ik op mijn 13 of 14 jaar een sixpack hebben ? Heb veel karakter dus als jullie zouden kunnen zeggen wat ik mag eten enzo van die tips...

Alvast bedankt

l0l 42kg :D Die zien we hier niet vaak.

Beetje moeilijk advies geven nu... weetniet echt watk moet zegge ::)

Ben zelf begonnen op m'n 13e geniet nog even van het snoepen zou ik zeggen dan kun je over een jaartje aan de gang.:D

Opdrukken, sit-ups en optrekken, probeer zoveel mogelijk te doen achter elkaar. Doe dit 3 keer per week, met elke keer een dag rust ertussen.

Eet geen vette dingen en snoep, maar pas op dat je niet te weinig eet. Eet veel vlees, bonen, pindakaas, melk, eieren en dat soort dingen.

Okey ik gaf een beetje een suffe reactie.
Zoals hierboven gewoon zoveel sit-ups, push-ups, en optrekken als dat bij jou kan op de trap ofzo. je kan ook wat dingen op youtube opzoeken, maar de standaard oefeningen werken volgens mij 't best.

Over 't eten, gewoon veel water, veel melk, altijd pindakaas of vlees op je brood nemen en wanneer je honger hebt een broodje nemen. Als je veel gezonde dingen eet groeien je spieren beter.

Waarom wilt iedereen een sixpack? Dat is makkelijk te kweken als je goed op je eten let en zwaar traint. De kunst is je hele lichaam gespierd te krijgen. Of wil je een gespierde buik met kinderarmpjes krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
En kan ik al een sixpack krijgen ook al ben ik zo jong ?

Ja, dat kan. Lees de stickies in het Voeding-gedeelte als je iets niet snapt vraag het :D
Ben je straks nog een stuk beter in Biologie ook als je ze leest ;)

• Topic Starter Topic Starter
wil iemand een schema voor me maken ?

wat jij moet weten is dat een sixpack geen teken van gespierd-heid is.
het is gewoon een teken dat je een laag vetpercentage hebt, iedereen heeft buikspieren.
maar kan ze gewoon niet laten zien.

dus vergeet die bullshit over vet % verlagen, want je bent al redelijk mager.
gewoon heel je lichaam trainen met
push-ups, pull-ups, sit-ups, dips, en als je kan wat squats

Gewoon gaan opdrukken/optrekken. Als je bv al 20keer kan opdrukken achter elkaar, dan kan je het zwaarder maken door een boekentas om te doen ofzo

Gewoon gaan opdrukken/optrekken. Als je bv al 20keer kan opdrukken achter elkaar, dan kan je het zwaarder maken door een boekentas om te doen ofzo
Met extra gewicht erin uiteraard. Als ik jou was, begon ik op m'n 15e zodat ik nog meer gegroeid was en wat meer woog ;)

steek elke dag voor het slapengaan je vinger in je poep en hou hem daar de hele nacht, voor je het weet heb je een sixpack!

steek elke dag voor het slapengaan je vinger in je poep en hou hem daar de hele nacht, voor je het weet heb je een sixpack!
Jong, serieus talent moet gesteund worden; de jeugd van vandaag zijn de mannen van morgen. Maar je moet wel de serieusen van de amateurs kunnen onderscheiden.

Laatst bewerkt:
idd schema,s kun je zelf beter gaan maken :)
veel beter al is het in het begin lastig.
en verder veel succes met je doelen :)

12jaar????????:eek:

Ga alsjeblieft spelen, lekker genieten van het kind zijn! En niet op je 12e beginnen met deze onzin, Echt 12jaar is te jong, en als ik je lengte gewicht zie hoop ik dat je eerst nog wat de lengte ingaat:P

Laatst bewerkt:
12 jaar is te jong om te beginnen. Ik begrijp dat je sterk wilt worden maar ik zou dan beginnen met pushups en optrekken (chin ups). Daarmee heb je al voorsprong op de rest van je klas.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

12jaar????????:eek:

Ga alsjeblieft spelen, lekker genieten van het kind zijn! En niet op je 12e beginnen met deze onzin, Echt 12jaar is te jong, en als ik je lengte gewicht zie hoop ik dat je eerst nog wat de lengte ingaat:P
Als jij je sport al onzin vindt => :whip:

Terug
Naar boven