MuscleMeat

Beginnen

Abc123

Novice
Waardering
0
Hallo, ben nieuw op dit forum hier omdat ik denk toch wel geholpen te kunnen worden!:)

Zou graag toch iets of wa beginnen trainen, maar dan wel thuis omdat fitness dit jaar nog niet mogelijk is. Verschillende redenen dusja!

Weet nu ook wel datk op 2 weken al resultaat ga hebben, zeker thuis niet. Maar vraag me toch af of er verschillende goede thuisoefeningen zijn voor toch al iets of wa te trainen?
Zeker buikspieren toch... Of is het gewoon the good old buikspieroefeningen...?

Thnks!

Welkom op het forum ten eerste.

Ten tweede: Je kunt inderdaad Buikspieren thuis trainen.
Maar zonder al te veel kosten kun je ook wel een setje halters aanschaffen, met evt. een halterbankje of een barbell.
Als je voor een barbell kiest met een bankje, kun je in feite best veel thuis trainen. Als je 2 halters kiest wordt het iets moeilijker, tevens qua gewicht.

Tevens zou ik als ik jou was even op www.exrx.net kijken voor oefeningen (Wel een Engelse site).
Ook zal ik even een link geven naar een aantal belangrijke stickies die misschien handig zijn.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/oefeningen-gids-72077/ (Oefeningen gids)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/ (Een goed voedingsschema, zonder kom je niet ver.)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/faq-rippetoe-nederlands-194080/ (Rippetoe is misschien geschikt als beginner.)

Onthoud: Training is de vonk, Voeding en Rust de brandstof ;).

Hopelijk heb je wat aan M'n post.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Mooie naam! :D

Alles wat je doet is beter dan wat je laat.
Dus als je eerst wilt beginnen zonder hulpmiddelen moet je gewoon je fantasie gebruiken.
Opdrukken, optrekken, kniebuigingen, You name it!
Dippen tussen 2 stoelen.
Optrekken liggend onder de tafel aan de tafelrand.
Gebruik je fantasie tot je een setje dumbbells wilt aanschaffen, an ga dan verder.
Het vergt wel een stuk meer karakter en doorzettingsvermogen om het zo in je ééntje thuis te doen, dan wanneer je naar een sportschool gaat IMHO ;)

Enne, surf maar eens flink over het net!

Een voorzetje:
http://www.bodyweightbasics.com/products/maxwell_300_workout.html

Suc6! :cool:

-Je kan squatten met een boekentas op je rug met iets zwaars in.
-Je kan deadliften met een boekentas op de grond met zware dingen in.
-Je kan bent over rows doen """"...
-... (vul maar aan)
er zijn veel oefeningen die je kan doen zonder enig materiaal, gewoon een oude boekentas met eventueel wat bakstenen in ;) en zoals hummer al zei: dippen tussen stoelen e.d.

Veel succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ja een setje halters hebk al een lange tijd gekocht. Is wel max maar 3kg per halter dus misschien maar best wat meer gewicht kopen!

[Link niet meer beschikbaar]

Is zoiets goed voor buikspieren? Kan je er dan ook oefeningen met doen voor halters e.d.?

Thnks voor de uitleg al!

deadlift met boekentas ? dat gaat weinig uithalen als je het mij vraagt..

pushups met tas op je rug.
pullups met tas op je rug.

zijn best lekkere oefeningen

hey hey ... ik ook brandnew hier. ik wil echter wel weten hoe ik een eigen topic kan maken. wil wel wat punten op de forum zetten om over te hebben.

kan iemand me laten weten hoe dit in zijn werk gaat?

thanks

arthron

deadlift met boekentas ? dat gaat weinig uithalen als je het mij vraagt..

pushups met tas op je rug.
pullups met tas op je rug.

zijn best lekkere oefeningen

Ik zeg dat het kan, heb het zelf nooit geprobeerd dus weet niet of het ook echt goed is :D maar het kan wel...

Ik zeg dat het kan, heb het zelf nooit geprobeerd dus weet niet of het ook echt goed is :D maar het kan wel...

ja oke.. het kan wel ja :rolleyes:

je kan ook je duim in je hol stoppen tijdens het bicep curlen. gaat ook niet echt een meerwaarde geven lijkt me. (of misschien toch.. ;) )

ja oke.. het kan wel ja :rolleyes:

je kan ook je duim in je hol stoppen tijdens het bicep curlen. gaat ook niet echt een meerwaarde geven lijkt me. (of misschien toch.. ;) )

Wie weet :D als je net een fail gaat halen en je steekt hem dan erin kan je misschien alsnog de rep compleet maken :D

ik benoem het dus nu de aarscurl!!
vergeet dan niet je buttplug uit je rugtas te halen...
:eek:

Terug
Naar boven