AndroidHealthClinic

beginnend trainingschema

The Spartan

Novice
Waardering
0
Heeft iemand van jullie soms een goed voorstel voor iemand die op ma, di, do,
en vrij kan trainen en wo, za, en zo. in rust is,
ik ben 1m 81 en weeg maar 60,6 kilo ik sta volledig droog.
Het enige probleempje dat ik heb is dat ik voor 3 personen eet en nix bijkom??? shakes helpen ook niet echt,(door metabolisme ofzo volgens dokter) en heb er niet altijd geld voor (aangezien ik nog schoolgaande ben).
Heeft iemand van jullie soms een goed voorstel voor mij, om zo vlug mogelijk spiermassa bij te krijgen?
P.S. enkele foto's bijgevoegd van hoe ik er nu bij sta na 5 weken training...:p
Grtz:D

DSC00085.jpg - 5545

Laatst bewerkt:
Borst, Benen
Rug, Buik
rust
Schouders, Benen
rust
Armen, Buik
rust

Veel eten. Eieren, Noten, Brinta/Havermout, Bruin brood, Kipfilet, Eiwit shake's, bananen en ander fruit, veel groente, tonijn, bruine rijst, magere kwark/platte kaas.

Easy.

Heeft iemand van jullie soms een goed voorstel voor iemand die op ma, di, do,
en vrij kan trainen en wo, za, en zo. in rust is,
ik ben 1m 81 en weeg maar 60,6 kilo ik sta volledig droog.
Het enige probleempje dat ik heb is dat ik voor 3 personen eet en nix bijkom??? shakes helpen ook niet echt,(door metabolisme ofzo volgens dokter) en heb er niet altijd geld voor (aangezien ik nog schoolgaande ben).
Heeft iemand van jullie soms een goed voorstel voor mij, om zo vlug mogelijk spiermassa bij te krijgen?
P.S. enkele foto's bijgevoegd van hoe ik er nu bij sta na 5 weken training...:p
Grtz:D

Ok je bent idd erg droog.
Maar zo is iedereen begonnen.

Wat zijn je doelen?
Wat voro materiaal heb je ter beschikking?

Kijk anders even naar beginnersschema's als rippetoe.

Eet je voor 3 personen en je komt niets aan? Eet dan voor 4 personen of 5 of 6. Wat maar nodig is om aan te komen.

Gewoon vaak op de dag goed eten

Nog meer gaan eten. Echt flink boven onderhoud, dan moet je wel gaan gainen. Het is moeilijk maar alleen door veel eten zal het gaan lukken. (Uiteraard wel goed trainen & rusten)

1 foto is genoeg en de "nieuw" tag is niet toegestaan voor deze posts.

Terug
Naar boven