richard1234
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik ben nu momenteel aan het cutten en zit op 1800/1900 inname per dag, onderhoud is 2300.
Mijn doel is om nog een paar procent in vet percentage te zakken 12a13 en daarna te gaan (clean)bulken.
Dit heb ik berekent met de volgende stats ( behulp van meetlint, weegschaal ):
31jr, 1,72, 66kg 14a15%
Is het cutten realiseerbaar van een paar procent tot eind oktokber?
Het cleanbulken wou ik dan vervolgens doorzetten tot februari en dan overgaan in cutten om in de zomer wat droog te staan.
De meningen zijn verdeeld de ene zegt, ga direct over na een cleanbulk de ander zegt kijk naar de spiegel en kijk van daaruit. Wat wel belangrijk te vermelden is dat ik bijna geen spiermassa heb, dus als ik ga cutten blijft er niet veel over. Aan de andere kant nu een cleanbulk loop ik het risico naar een % van 20 te gaan.
Ik moet dus extra oppassen als dat ik vanuit een lager vetpercentage ga.
Ik denk dat mijn vetpercentage hoger uitvalt dan 14a15%, wat vinden jullie?
Hieronder fotos:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn doel is om nog een paar procent in vet percentage te zakken 12a13 en daarna te gaan (clean)bulken.
Dit heb ik berekent met de volgende stats ( behulp van meetlint, weegschaal ):
31jr, 1,72, 66kg 14a15%
Is het cutten realiseerbaar van een paar procent tot eind oktokber?
Het cleanbulken wou ik dan vervolgens doorzetten tot februari en dan overgaan in cutten om in de zomer wat droog te staan.
De meningen zijn verdeeld de ene zegt, ga direct over na een cleanbulk de ander zegt kijk naar de spiegel en kijk van daaruit. Wat wel belangrijk te vermelden is dat ik bijna geen spiermassa heb, dus als ik ga cutten blijft er niet veel over. Aan de andere kant nu een cleanbulk loop ik het risico naar een % van 20 te gaan.
Ik moet dus extra oppassen als dat ik vanuit een lager vetpercentage ga.
Ik denk dat mijn vetpercentage hoger uitvalt dan 14a15%, wat vinden jullie?
Hieronder fotos: