XXL Nutrition

Beginner die beetje gespierd wil worden, HELP!

mitsjel88

Novice
Waardering
0
hallo ik zal me even voorstellen, ik ben Mitchel, 16 jaar en doe op dit moment geen sport. heb heel lang op voetbal gezeten en was toen in vorm, maar naar een jaartje stoppen niet meer.. ik ben 1 meter 80 en ik weeg 83 kg. ik vind mezelf breed ( ben niet dik maar aan de vorse kant ) en ik wil graag een gespierd lijf hebben, niet te overdreven maar gewoon dikke armen wasbordje jullie weten wel wat ik bedoel.

maar nu dus mijn vraag...

ik ga dus op fitness.. maar hoe krijg ik dat allemaal voor mekaar?

wat moet ik eten, oefeningen, etc..

ik wil mezelf de volle 100% geven om een goed resultaat te maken, oja is btw anabolen geschikt voor my? denk het zelf niet maar vraag het gewoon ff

alvast bedankt !

ik wil mezelf de volle 100% geven om een goed resultaat te maken, oja is btw anabolen geschikt voor my? denk het zelf niet maar vraag het gewoon ff

alvast bedankt !

mitsjel88
Novice

Leeftijd: 16
Geslacht: M
Karma Power: 0

Begin eerst met goed te trainen en eten.

Lees eerst eens alles door hier op het forum. Dan win je al genoeg informatie in.
Zal je een eindje op gang helpen.

Je hebt 6 belangrijke spiergroepen die getraind worden namelijk:

Schouders
Rug
Benen
Borst
Triceps
Biceps

Voor elke spiergroep zijn er tal van oefeningen die je kunt doen. Je kunt oefeningen doen met losse gewichten maar ook met fitnessapparaten. Door de bodybuilders worden losse gewichten vaak boven de fitnessapparaten verkozen.

en de rest zoek je maar op:sukkeltje:

anabolen kun je uit je hoofd zetten pas als je jaren ervaring hebt zou je het kunnen gebruiken.

simpel schema :

borst & triceps

Benen & kuiten

Rug & schouders & biceps(doe dumbbell curls vooral omdat je linkerarm mischien gaat achterlopen)

en elke keer ff 5 tot 15 min buikspieren.

hou ongeveer zo een schema voor een maandje tot 2 aan dan krijg je vanzelf meer ervaring.

en eten is simpel gewoon wat je nu eet verdubbelen en gezonder eten. :P
vraag je ma ff of ze een paar bakjes magere kwark haalt voor je bij de supermarkt en eet meer vleeswaren op brood.

en kijk gewoon ff elke dag op dit forum naar onderwerpen dat je intereseerd leer je HEEELLL!!!! veel van geloof me ;)

veel succes dan

Lees eerst eens alles door hier op het forum. Dan win je al genoeg informatie in.
Zal je een eindje op gang helpen.

Je hebt 6 belangrijke spiergroepen die getraind worden namelijk:

Schouders
Rug
Benen
Borst
Triceps
Biceps

Voor elke spiergroep zijn er tal van oefeningen die je kunt doen. Je kunt oefeningen doen met losse gewichten maar ook met fitnessapparaten. Door de bodybuilders worden losse gewichten vaak boven de fitnessapparaten verkozen.

en de rest zoek je maar op:sukkeltje:

idd blijf gewoon actief bij dit forum dan word je in no-time knetter gespierd:D

Terug
Naar boven