XXL Nutrition

Beginner Full Body Workout

howik

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik ben pas begonnen met fitness en hwb een full body workout schema gemaakt, kunnen jullie tips geven?

- warming up met lichte dumbells
- barbell bench press
- dumbell press (schuin)
- pull ups
(- deadliften)
- squats
- dips
-shoulder press (dumbells)
-biceps (dumbells en ez-bar)

elke oefening zo'n 8-10 herhaling, ik ga voor een atletisch lichaam, ben 16 jaar oud

tips aub:)

Hoeveel dagen ga je trainen in de week?

en waar wil je precies tips over hebben? bepaalde oefeningen of aanvullende oefeningen? misschien tips over voeding?

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel dagen ga je trainen in de week?

en waar wil je precies tips over hebben? bepaalde oefeningen of aanvullende oefeningen? misschien tips over voeding?

2-4 keer per week, ligt er maar net aan hoe druk ik het heb. ik zou graag tips willen over aanvullende oefeningen inderdaad, of oefeningen die ik beter kan vervangen met een andere oefening.

dus je doet 8 tot 10 herhalingen bij een oefening en dan is die oefening klaar? 1 setje dus?

scheelt ook nogal of je nou 2keer traint of 4 keer. dien je bij 4 keer toch echt ander schema te gebruiken. 4x hetzelfde trainen in de week is te belastend voor je spieren. denk aan je herstel.
misschien is een upper/lowerbody schema iets voor jou als je onregelmatig sport.
of als je de week vooruit kunt plannen en je dus weet of je die week 2 of 4 keer gaat. daar verschillende schema's te hanteren.
bv. 2x trainen pak je fullbody en 4 x split of up/lo body

Terug
Naar boven