XXL Nutrition

beginner kuur

kukipushup

Advanced Bodybuilder
Waardering
102
Lengte
1m65
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
Hallo,

Ben op zoek naar me eerste kuurtje, toch voor injects gekozen ivm met al die pillen..oral heeft meer bijwerkingen en beschadigingen voor de lever. Tevens laat ik liever iemand 1 keer in me reet steken dan dat ik 10 pillen moet slikken per dag..(inclusief vitaminen)

If u aint ready to inject u aint ready for roids..

Wk 1-10: Testosteron Enanthate 250 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

Kritiek?

Ben op zoek nog naar de beste merken test-e, zal vast goed komen heb nog even de tijd :)

Laatst bewerkt:
Zoveelste topic.

'2-[Carbamimidoyl(methyl)amino]acetic acid' only. Is echt niet van deze wereld man, 5 gram per dag.

Hallo,

Ben benieuwd wat mensen de beste "oral only" kuur vinden voor een beginner, en is het dan ook echt waard? ik bedoel oraal..Meeste zie ik hier toch injecteren aanbevelen.

Ik zelf dacht aan:

Wk 1-6: Dianabol 40 mg/dag
Wk 7-10: Nolvadex 20 mg/dag

Ben benieuwd naar de kritiek, zal vast injecteren zijn :D

Iemand ervaring met deze kuur? Of ongeveer dezelfde, hoe verliep het en was het het echt waard?

Beter test-e pakken man. Maar als je toch orals doet is dbol only best leuk, zorg dat je voeding in orde is dan haal je er wel iets uit.

Wat zijn je stats?

2eoy8sp.png

Dbol only is k*t. Oral only sowieso k*t. Denk dat je beter een ph/ds kunt pakken dan.

Beste oral only is geen oral only.

Wat een domme poep reacties hier zeg.

Zou voor Winny gaan,

Week 1-6 Winstrol 50 mg/ed
Week 7-8 Nolvadex 20 mg/ed

Good luck.

Hoezo? Omdat wij ondertussen begrijpen dat oral only dom is om te doen en dit gemiddeld 20x per maand hier moeten uitleggen?

Hij vraagt in zijn topic of het de moeite waard is om aan oral only te gaan en dat is zeker de moeite waard. Als ik het over kon doen was ik zeker weten eerst aan de orals gegaan, mooi om mee te beginnen en je kan er wat mee bereiken zonder direct te gaan injecteren.

Dit is misschien wel de meest gestelde vraag in deze sectie en hij beweert dat hij er niks over kan vinden? Weet zeker dat hij niet eens heeft gekeken maar goed is niet interessant i'm out

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Heb nog eens de beginners post gelezen, hij heeft dus toch gewoon mee gelezen :roflol:

Terug
Naar boven