Fitness Seller

verschil steroïden en testosteron verhogende middelen

Prohormonen hebben heel veel weg van steroiden. Ze werken op ongeveer dezelfde manier. Het gebruik van orale prohormonen is vaak net zo belastend voor je lever als het gebruik van bekende orale steroiden. Na het gebruik van een prohormoon moet je ook altijd nakuren met nolva of clomid net zoals bij een kuur met bekende steroiden. Prohormonen zijn niet legaal te krijgen in Nederland.

Testboosters zijn vaak mixen van stofjes die beweren het naruurlijke testgehalte in je lichaam te verhogen. Dit zal echter weinig tot niks voor je doen als je gewoon een gezond normaal testlevel hebt. Testboosters kan je gewoon legaal kopen via bijvoorbeeld body en fitshop. Ik zou echter gewoon eten kopen voor het geld.

Hoe zit het volgens jullie me topicals zoals dermacrine ( heb ik ook al enkele malen gebruikt)

sups zijn overrated

supps zijn altijd een aanvulling

en aas is iets totaal anders zie medicijnen

was 3,08 begin februari en 4,28 eind februari als ik me niet vergis.

er zijn testoboosters die wel degelijk effect hebben, zelfs gemeten in bloedwaarden. Steroiden zijn straffer spul, maar om die boosters als waardeloos af te schilderen, dat is ook niet juist.

Effect zullen ze wel hebben ja, maar zolang je test verhoogt wordt tot binnen de fysiologische waardes ( zeg ik dat zo goed? ) zul je er nauwelijks profijt van hebben wat spieropbouw betreft. Zit jij normaal op de 14.9 en ga je door een testbooster naar 17 is dat heel leuk maar zul je er dus qua spieren geen ruk van merken. Roids ( in voldoende dosis uiteraard ) knallen je testosteronwaardes through the roof ofwel ver buiten de waardes die naturel te halen zijn. Zie hier het verschil.

Heb ik het nog niet over de verbeterde eiwitsynthese en de rest van de dingen waar roids voor zorgen.

Zo zie ik het. Eenvoudig uitgelegd, niet exact juist maar goed om een idee te hebben.
Testosteron is een hormoon dat door je lichaam aangemaakt wordt.

Anabole steroïden = testosteron of een afgeleide ervan. je spuit of neemt dus testosteron of een afgeleide ervan. nadeel is dat je lichaam zelf geen testosteron gaat aanmaken vermits je het van buitenaf toedient. De hoeveelheid die je neemt is veel meer dan je lichaam anmaakt wat dus voor spiergroei en andere kenmerken zorgt ten gevolge van testosteron

Designer steroïden (epistane, enz) zijn eigenlijk anabole steroïden. Ze zijn zo gemaakt dat ze in sommige landen vrij verkrijgbaar zijn omdat ze niet als AS beschouwd worden maar als prohormonen.

Prohormonen = een voorloper van steroïden. een prohormoon wordt in het lichaam omgezet naar een anabole steroïde.

Testoboosters = een stofje waarvan ze beweren dat als je dit neemt, je lichaam meer testosteron zou aanmaken. Indien ze werken, verhoogt het je testosteron misschien met een paar % wat uiteraard niets betekent. Ik geloof er niet in. Alleszins ga je er niet vlugger van groeien. Maakt je lichaam 11 nmol/l aan, zou een testobooster er MISSCHIEN voor zorgen dat je 12 nmol/l zou aanmaken wat helemaal niet significant is. Een typisch middel dat uitgevonden is om de domme, naieve bodybuilder zijn portemonnee lichter te maken. Ze zijn vrij verkrijgbaar omdat het niets voorstelt.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

3,08 wat? 4,28 wat? over welke waarde gaat het en in wat is het uitgedrukt? testosteron? vrij testosteron? nmol/l?

Designer steroïden (epistane, enz) zijn eigenlijk anabole steroïden. Ze zijn zo gemaakt dat ze in sommige landen vrij verkrijgbaar zijn omdat ze niet als AS beschouwd worden maar als prohormonen.

Prohormonen = een voorloper van steroïden. een prohormoon wordt in het lichaam omgezet naar een anabole steroide.

Prohormonen en designer steroids zijn hetzelfde.

Ik kan misschien onnozel klinken naar velen hier toe, maar ik hou het nog altijd graag natuurlijk en experimenteer liever niet met rotzooi in mijn lijf.

Ik merkte een grotere vooruitgang. Heb ook mijn bloed laten testen voor en drie weken tijdens het slikken van die booster en het was toch ruim 50 procent verhoogd.

Wat was 50% verhoogd? Totaal? Vrij? Gebonden?

Kan wel 50% verhoogd zijn maar als dit voornamelijk gebonden is heb je er weinig aan.

Ik kan misschien onnozel klinken naar velen hier toe, maar ik hou het nog altijd graag natuurlijk en experimenteer liever niet met rotzooi in mijn lijf.

ik vind daar niets onnozel aan alhoewel ik zelf wat geëxperimenteerd heb toen ik de veertig al voorbij was.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Over deze waardes zijn al een paar vragen maar waarom antwoord je niet. Die cijfers zeggen niets.

stond gewoon testosteron op die papieren, niet of het vrij gebonden was of niet. de maatstaf was ùg/dl

anabolic freak gaf me 5kg in een maand

Alle legale test boosters en vergelijkbare middelen zijn een waste of money. Simpelweg omdat legaal spul aan gezondheids eisen moet voldoen, daarom dus ook geen sides maar ook verwaarloosbare 'gains'. Al wat je gaint zou je zonder ook doen. Is gewoon Placebo effect wanneer je ze gebruikt.

Terug
Naar boven