wat is het verschil dan precies?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, wat kan ik erop zeggen? De waarden staan zwart op wit op papier. Was een testobooster plus ashwagandha

er zijn testoboosters die wel degelijk effect hebben, zelfs gemeten in bloedwaarden. Steroiden zijn straffer spul, maar om die boosters als waardeloos af te schilderen, dat is ook niet juist.
was 3,08 begin februari en 4,28 eind februari als ik me niet vergis.
Designer steroïden (epistane, enz) zijn eigenlijk anabole steroïden. Ze zijn zo gemaakt dat ze in sommige landen vrij verkrijgbaar zijn omdat ze niet als AS beschouwd worden maar als prohormonen.
Prohormonen = een voorloper van steroïden. een prohormoon wordt in het lichaam omgezet naar een anabole steroide.

Ik merkte een grotere vooruitgang. Heb ook mijn bloed laten testen voor en drie weken tijdens het slikken van die booster en het was toch ruim 50 procent verhoogd.
Ik kan misschien onnozel klinken naar velen hier toe, maar ik hou het nog altijd graag natuurlijk en experimenteer liever niet met rotzooi in mijn lijf.
was 3,08 begin februari en 4,28 eind februari als ik me niet vergis.

Steroiden geven resultaat, testboosters zijn geldverspilling.