MuscleMeat

Beginner met wat vragen!

Inderdaad. Studeren doe je op HBO/WO niveau. On topic: De spiegel is niet altijd objectief en nauwkeurig. Als je voeding op orde is, het tekort niet groter is dan 500 KCal, smelt je met bloed zweet en tranen gewonnen spiermassa echt niet als sneeuw voor de zon.

Beter niveau 2 studeren, dan in de stad rondhangen en ouderen lastig vallen.
Na die niveau 2 kan je altijd verder studeren en hogere opleidingen doen.
mee eens! karma voor jou ;)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

oke dan ben ik scholier, en ik zit dan op school en volg geen studie. maar studiefinanciering is dus alleen voor studenten? mbo'ers krijgen het ook.. explain

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

oke dan ben ik scholier, en ik zit dan op school en volg geen studie. maar studiefinanciering is dus alleen voor studenten? mbo'ers krijgen het ook.. explain

Je volgt een studie en daarom ben je een student. Punt.

Lekker boeiend verder.

*ontopic

Een sportschool kost tegenwoordig nog geen twee tientjes...? Dat kan je niet bijverdienen ergens?

Studiefinanciering is ook voor voltijd-scholieren op het mbo. Bovendien geilt de overheid op nivellering, zeker met het onderwijs (denk aan hbo BSc).

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Beter niveau 2 studeren, dan in de stad rondhangen en ouderen lastig vallen.
Na die niveau 2 kan je altijd verder studeren en hogere opleidingen doen.

Alsof je veel keuze hebt op die leeftijd i.v.m. leerplicht. En je kunt dan uiteraard nog steeds in de stad rondhangen en ouderen lastigvallen, al weet ik niet wat dat ermee te maken heeft verder. Ik studeer ook niet en doe dat ook niet.

Studiefinanciering is ook voor voltijd-scholieren op het mbo. Bovendien geilt de overheid op nivellering, zeker met het onderwijs (denk aan hbo BSc).

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Alsof je veel keuze hebt op die leeftijd i.v.m. leerplicht. En je kunt dan uiteraard nog steeds in de stad rondhangen en ouderen lastigvallen, al weet ik niet wat dat ermee te maken heeft verder. Ik studeer ook niet en doe dat ook niet.
ik ben begonnen op niveau 2. nou diploma en zit nu 3/4 ik wil graag doorgaan tot hbo. ik vind het niet fijn als mensen dat belachelijk maken. ik kan er eigenlijk ook niks aan doen dat ik wat minder slim ben dan andere. dus snap m'n irritaties

Prima, enige wat ik wil aangeven is dat je op het mbo een scholier bent.

Waarom zou je een meisje van 16 neerhalen om haar studie, opleiding of what the f*ck het CIOS ook maar is?
Oh sorry. Ik deed er ook aan mee. Maar ik had direct spijt. I know the feel. Niet iedereen kan zichzelf officieel student noemen. Maar laat ze in hun waan.
Ze is trouwens best aardig. Compenseert weer.

Vrij off-topic dit allemaal.

Waarom zou je een meisje van 16 neerhalen om haar studie, opleiding of what the f*ck het CIOS ook maar is?
Oh sorry. Ik deed er ook aan mee. Maar ik had direct spijt. I know the feel. Niet iedereen kan zichzelf officieel student noemen. Maar laat ze in hun waan.
Ze is trouwens best aardig. Compenseert weer.

Vrij off-topic dit allemaal.
Hahah lief van je

Terug
Naar boven