XXL Nutrition

Beginner (Stanozolol)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charly

Novice
Waardering
0
Beste Forumleden,
Ik heb de volgende vraag. Ben zelf al een tijdje bezig met fitness (jaar of 2) en wil nu aan de anabolen gaan. Ik heb hier 2 potjes met 100 pillen (stanozolol). Maar ik weeg niet veel meer als 70 kilo. En wil zo min mogelijk bij werkingen. Aangezien ik ook hardloop heb ik geen behoefte aan heel veel extra kilo´s. Vandaar dat ik van plan ben om de kuur heel kort te maken (week of 4) en de dosis heel laag te houden. is dit een goede manier? Beperk ik hiermee de bijwerkingen en is het hierna voor mij misschien ook niet nodig om te nakuren? En hoe zit het met stanozolol, is dat goed spul voor beginners'? Ik heb geen HCG, maar dat heb ik ook niet nodig neem ik aan?
Alvast bedankt voor de antwoorden,
Charly

hey kerel,

als ik jou post zo doorlees dan vraag ik me af wat je doel is? want je wilt vier weken kuren met een lage dosis winstrol, geloof mij kerel dat gaat je niet brengen wat je wilt.

heb je een voedinggschema? hoe vaak doe je aan krachttraining?

hoe bedoel je goed spul voor beginners?

• Topic Starter Topic Starter
Goed spul voor beginners: krijg je er als beginner niet te veel last van (bijwerkingen)
Voedingsschema is moeilijk met mijn werk. Ik doe 4 x in de week aan krachttraining. Mijn doel ik miss 2-3 kilo aankomen dat is voorlopig genoeg.

je doel is 2kg aankomen.. ga dan eens stevig eten en trainen..

kuren is voor jou nog niet bestemd, ook te weinig kennis van zaken..

ik sluit me helemaal aan bij de andere jongens, als je zo blijft trainen zoals je doet en je gaat daarnaast echt goed op je voeding letten dan zal je veel meer profijt hebben op de lange termijn dan een kuurtje stromba. neem dat nou maar van ons aan.

en over je voeding, waar een wil is is een weg kerel ;)

18. I have 100 D-bol tabs, how should I use them ? (Similar to : I have 5 amps of Deca, how should I use them ?)

Easy. YOU DON'T !!!! These are illegal products and controlled pharmaceuticals for a reason. They need to be used responsibly. If you cannot do a proper cycle for whatever reason, then don't do one at all. These half-assed attempts will not only not provide you with any gains, they can still cause side-effects and long-term problems with libido and fertility. Not worth it. Wait until you have all you need for a real cycle, then come back and ask again.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven