Fitness Seller

Beginner..

vice94

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
66kg
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en zal me dus eerst even voorstellen.
Ik ben Robin en ik ben 17 jaar. Ik heb eigenlijk altijd al een hele dunne bouw gehad. Sinds deze zomervakantie wilde ik daar verandering in brengen.

Ik ben sindsdien wat vaker gaan fitnessen, met weightgainer. Dit beviel gelijk goed en ik, en ook de mensen in mijn omgeving, zagen al wat kleine veranderingen. Ik zit in mijn examenjaar en heb het dus ook erg druk met leren, profielwerkstuk, huiswerk etc.

Tegenwoordig fitness ik nog steeds met weightgainer, maar ik ben van plan over te stappen naar eiwitshakes. Ik ga sinds kort (een weekje) om de dag naar de sportschool, en train zoals de meeste hier verschillende spiergroepen per dag:

- Borst/Biceps
- Rug/Triceps
- Schouders/Benen
- Buik

Ten slotte doe ik na alle trainingen nog een kwartier buikspieren. Ik heb geen voedingsschema, en eet in principe 'wat de pot schaft'. Ik kom niet heel veel aan, en zit erg snel vol. Ik ben ook geen grote eter en dit is ook wel een probleem. Kwark is nog wel te doen, maar tonijn vind ik niet te eten.

Deze foto is 1 maand geleden gemaakt, dit is dus hoe ik eruit zag zonder het schema dat ik momenteel gebruik.

2dub9xt.jpg

Tips zijn altijd welkom, maar denk erom dat ik pas sinds kort bezig ben met écht fitnessen.

Robin.

Laatst bewerkt:
jij moet nu gewoon alles eten wat je tegenkomt, zwaar squatten en deadliften en dan kom je wel bij

Heel veel Suc6!

Weightgainer/eiwitten zijn voedingssuplementen,.. dwz toevoegingen op je voeding.
Denk dat het vooral voor jou belangrijk is om goed te gaan kijken wat je zoal op een dag binnenkrijgt. je behoefte uitrekenen, en daar 500-750 kCal boven gaan zitten.
Zelfde voor eiwitten,.. gezien je nu "echt" traint of iig fanatieker en meer gestructureerd is het opzich aan te raden zo'n 1.9gr eiwit per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen op een dag.

Voor beide: Probeer wat je nodig hebt uit je voeding te halen, maar indien je dat niet of net niet haalt kun je dat aanvullen met weightgainers of eiwitshakes.

Vind dit voorbeeld van een goeje basis om te beginnen, lekker een bulk erin gooien :)

Terug
Naar boven