Fitness Seller

Beginners kuur

Maar qua preparaten ik gebruik nu eiwitten en aminozuren en creatine ..is er ook nog iets wat ook nog bij kan dragen buiten voeding om natuurlijk..ik zie zoveel dingen staan maar if het echt is ik betwijfel het
Als je het kaf van het koren nog niet kan scheiden zou ik nog niet denken aan anabolen..

Heb aan de hand van je posts totaal niet het idee dat je je goed hebt ingelezen of weet wat je aan het doen bent

Ja jij natuurlijk.

Maar voor @jhonfromtokyo geldt hetzelfde, dat is al eerder uitgesproken. Van zo'n persoon wil je imo ook geen comments zien in de kuursectie.
Ik plaats comments vanuit mijn ervaring als iemand die ook heeft gepost met vraag naar advies en veel verschillende meningen heeft gehoord. Verder geef ik geen advies, af en toe wel mijn ervaring op bepaalde stuff.

Als je het kaf van het koren nog niet kan scheiden zou ik nog niet denken aan anabolen..

Heb aan de hand van je posts totaal niet het idee dat je je goed hebt ingelezen of weet wat je aan het doen bent
Wel lekker makkelijk gewoon zeggen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en dan hopen dat iemand ff kuurtje voor je schrijft :roflol:
Mandem gebruikt aminozuren, enough said

Ik plaats comments vanuit mijn ervaring als iemand die ook heeft gepost met vraag naar advies en veel verschillende meningen heeft gehoord. Verder geef ik geen advies, af en toe wel mijn ervaring op bepaalde stuff.
Hoe jij dingen ervaart is nogal....:bang: ...merkwaardig:emo:

• Topic Starter Topic Starter
Wel lekker makkelijk gewoon zeggen dat je door de bomen het bos niet meer ziet en dan hopen dat iemand ff kuurtje voor je schrijft :roflol:
Mandem gebruikt aminozuren, enough said
Waar vraag ik een kuurtje pik nergens toch lees eerst voordat je domme berichten stuurd

Ja vraag ik of iemand een kuurtje heeft nee toch dus lees eerst goed en vraag iets normaals..je doet net of het de meest verschrikkelijke vraag is ..vraag gewoon om advies op normale manier je ken ook misschien als je dat hebt je ervaring delen ipv iemand belachelijk maken brooo

Ja vraag ik of iemand een kuurtje heeft nee toch dus lees eerst goed en vraag iets normaals..je doet net of het de meest verschrikkelijke vraag is ..vraag gewoon om advies op normale manier je ken ook misschien als je dat hebt je ervaring delen ipv iemand belachelijk maken brooo
Ik zeg toch niet dat jij vraagt om een kuurtje te kopen :roflol:

Ff cursusje begrijpend lezen, maar gezien je reacties denk ik dat het verstandig is dat je er gewoon niet aan begint en meer baat hebt bij fatsoenlijk eten en trainen

En beantwoord eens de vragen over voeding en training van de andere hier die je wel proberen te helpen

Ik zeg toch niet dat jij vraagt om een kuurtje te kopen :roflol:

Ff cursusje begrijpend lezen, maar gezien je reacties denk ik dat het verstandig is dat je er gewoon niet aan begint en meer baat hebt bij fatsoenlijk eten en trainen
Kijk daar heb ik wat aan ..ik ga ook niet kuren want dat merk ik wel aan reacties daar ben ik niet aan toe maar beetje goede weg helpen qua eten zou helpen

En beantwoord eens de vragen over voeding en training van de andere hier die je wel proberen te helpen
Heb ik gedaan in ander topic ik weeg 90 kilo 198cm .eet nu 2850 calorieën te weinig heb ik gehoord .eiwitten 215g vet118 gram suiker 80gram en vezels 35 gram .ik neem eiwitten en creatine en aminozuren dat advies kreeg ik van de sportschool trainer en ik slik schildklierhormoon omdat mijn schildklier stil staat

Heb ik gedaan in ander topic ik weeg 90 kilo 198cm .eet nu 2850 calorieën te weinig heb ik gehoord .eiwitten 215g vet118 gram suiker 80gram en vezels 35 gram .ik neem eiwitten en creatine en aminozuren dat advies kreeg ik van de sportschool trainer en ik slik schildklierhormoon omdat mijn schildklier stil staat
Misschien verstandig als je wat meer kennis opdoet mbt voeding/trainen voordat je een kuur start. Dit gaat geheid mis als je begint met alle gevolgen van dien, doe het niet.

Een andere coach nemen zou ook wellicht slim zijn.

Voel aan mijn water dat hier ook een slotje op komt

Och... we kunnen hem misschien wel helpen met voeding op brengen.

Ik ga stickys eerst wel goed lezen want dit heeft geen zin ..ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met aankomen en schildklier problemen ..

Ik zou je inderdaad, zoals eerder is geadviseerd, goed inlezen over het trainen überhaupt, alvorens je neigt AAS te gebruiken. Hier zitten zeker een groot aantal stappen tussen!

Ga je is inlezen over macro’s, wat deze zijn en doen voor je lichaam. Welke voeding je nu neemt, en wat je daar eventueel voor in de plaats kunt nemen? Probeer eens een cut-dieet.

Vindt je het lastig om je in te lezen, raadpleeg dan een coach. Maar orals/injectes zou ik laten voor wat het is!

Je zit hier op het juiste forum op allerlei tools, tips and tricks op te zoeken en ‘niemand’ is te beroerd om te helpen, mits je zelf ook aantoonbaar kan maken er enigszins iets over te hebben gelezen!

Succes man!👌🏻

Ik ga stickys eerst wel goed lezen want dit heeft geen zin ..ik wil alleen vragen of iemand ervaring heeft met aankomen en schildklier problemen ..
Geen ervaring mee, maar ik heb binnen een aantal minuten al aardig wat kunnen vinden over trainen met een schildklier-aandoening. Er staat op verschillende andere fora genoeg info over.

Ook is hier eventueel een handige link voor je: https://schildklier.nl/dagelijks-leven/bewegen-en-sporten/sporten-met-een-schildklieraandoening/

Nogmaals; lees je goed in, en laat zien dat je zelf ook interesse toont. Nu lijkt het een beetje alsof het voorgekauwd moet worden.

Ik heb mijzelf goed ingelezen en 'ik neem eiwitten, crea, amino want dat advies kreeg ik van de sportschool trainer.

Kerel hou toch op en neem het advies aan wat je hier krijgt.

Terug
Naar boven