AndroidHealthClinic

Beginners vragen

Timboo

Novice
Waardering
0
He allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Tim 17 jaar en beginner met kracht-training op een sportschool.

Leeftijd: 17
Gewicht: + 60 kg
Lengte: 1.70 m

Ik heb een paar vragen waar ik gewoon niet uitkom, ook niet na zoeken op het internet, daarom hoop ik dat jullie m'n vragen kunnen beantwoorden.

1.Ik wil shakes gaan gebruiken, wat adviseren julie me (soort o.i.d.) om mee te beginnen voor een sneller resultaat dan zonder shakes. Wanneer moet je de shakes precies innemen s'ochtends, s'avonds , voor/na traning, of staat dit beschreven in de handleiding bij de shake?

2.Moet ik mijn voeding aanpassen voor een sneller resultaat? Zo ja, in wat voor mate?

Alvast bedankt!

1. Wheyshakes en weightgainers zijn altijd mooi meegenomen. Ga niet meteen aan die hele dure troep, maar kijk gewoon wat je lekker vind en zuip je eraan te pletter.
2. Je voeding moet je gewoon aanpassen qua hoeveelheid. Je bent nog jong en je moet waarschijnlijk eten wat de pot schaft, maar zorg dat je MEER eet. Er staan in de voedingsectie heel veel tips, lees vooral alle stickies door, wat voeding betreft!

Succes en welkom :thumbs:

drink een wheyshake 's morgens bij je ontbijt en 1 na je training..
als je aan KT doet, verg je veel van je lichaam..dus daarom heeft je lichaam ook goeie voeding nodig (eiwitten/koolhydraten/vitaminen/water) om te herstellen en te groeien..
voer geleidelijk aan je voeding op en probeer ze zo optimaal samen te stellen..
en lees de stickies hier
veel suc6!

Terug
Naar boven