Na anderhalf jaar 100% natural te trainen heb ik besloten me wat in de supplementen-wereld te verdiepen.
Aangezien er zoveel mogelijkheden en verschillende merken en noem maar op zijn, zijn er bij mij verschillende vragen naar boven gekomen
.
Ik heb al verschillende threads en sticky's gelezen maar uiteindelijk heb je weer x aantal oplossingen en natuurlijk mensen die eventueel in discussie gaan, en als beginner weet je dan niet precies welke raad op te volgen... & kan je beter zelf een thread openen met antwoorden die precies voor jou bestemd zijn
.
Nu mijn "probleem" is het volgende: ik ben van plan om te beginnen met die Pure Whey protein isolate. Ik ben al tevreden over mijn lichaam, omdat je alle lijnen goed kunt zien. Dit wil ik dus zo behouden, maar ik wil meer (spier)massa.
Dus nu wil ik weten of er kans is dat ik mijn huidige vormen verlies na het langdurige gebruik van supplementen (deze Whey en alle andere supps dan)?
En of ik misschien beter voor iets anders kies, bv. creatine?
Ik heb even mijn voedingsschema opgesteld, dit volg ik slechts een week. Voordien at ik veel. Veel fastfood... Maar aangezien ik veel sport/train kwam ik nooit aan.
Om vragen ivm de uren te vermijden, ik werk met de nachtploeg..
Opmerkingen voor mijn voedingsschema zijn ook welkom, dit is nieuw voor mij dus eventuele fouten zeg je ook maar.
Indien nodig neem ik nog foto's van hoe ik nu sta.. Let me know
Alvast bedankt
Aangezien er zoveel mogelijkheden en verschillende merken en noem maar op zijn, zijn er bij mij verschillende vragen naar boven gekomen
.Ik heb al verschillende threads en sticky's gelezen maar uiteindelijk heb je weer x aantal oplossingen en natuurlijk mensen die eventueel in discussie gaan, en als beginner weet je dan niet precies welke raad op te volgen... & kan je beter zelf een thread openen met antwoorden die precies voor jou bestemd zijn
.Nu mijn "probleem" is het volgende: ik ben van plan om te beginnen met die Pure Whey protein isolate. Ik ben al tevreden over mijn lichaam, omdat je alle lijnen goed kunt zien. Dit wil ik dus zo behouden, maar ik wil meer (spier)massa.
Dus nu wil ik weten of er kans is dat ik mijn huidige vormen verlies na het langdurige gebruik van supplementen (deze Whey en alle andere supps dan)?
En of ik misschien beter voor iets anders kies, bv. creatine?
Ik heb even mijn voedingsschema opgesteld, dit volg ik slechts een week. Voordien at ik veel. Veel fastfood... Maar aangezien ik veel sport/train kwam ik nooit aan.
Om vragen ivm de uren te vermijden, ik werk met de nachtploeg..

Opmerkingen voor mijn voedingsschema zijn ook welkom, dit is nieuw voor mij dus eventuele fouten zeg je ook maar.
Indien nodig neem ik nog foto's van hoe ik nu sta.. Let me know
Alvast bedankt