XXL Nutrition

beginnerskuur test e only !

• Topic Starter Topic Starter
update : Het gaat een stuk beter heb vrijwel nergens meer last van. Net op de weegschaal gestaan 98.1 Dus ben niks verloren maar ook niks aangekomen in 10 dagen. Dit komt mischien omdat ik me laatste maaltijd oversla net voor het slapen. Want ik merkte dat ik ook wat vet aan het pakken was. ik pak nog wel uiteraard kwark voor het slapen gaan. Ik zit nu op 6 maaltijden verspreid over de dag.

Met 2 shakes en 2x 250 gram kwark. Dat ik niks meer ben aangekomen kan ook komen omdat ik de creatine gestopt heb.( megagrow) aangezien ik last kreeg van een plofkop en dit is al aardig weggetrokken.

Update.

Weeg momenteel 99.9kg

Arm omtrek gister laten meten 46,5 cm dit was na een borst triceps training.

Ga je ook foto's posten?

Nice man! Interessant log, ik hou 't zeker in de gaten :)

Nice

Ik zit nu op 750 mg om er nog net wat meer uit te persen de laatste paar weken.

Vandaag weer een inject gehad. Die ging voor de eerste keer sinds mijn begin niet goed. Met het aspireren zat er bloed bij. Dus direct eruit gehaald en opnieuw geinjecteerd. Doet nu wel ****ing zeer.. ofja het is goed te hebben. Maar het doet meer pijn als normaal.

Update update :D

Nou vooruit dan. Gewicht momenteel 100,5 kg

Verder gaat het goed. Alleen een bonkend hoofd heel de dag. Vooral na iedere set (rood hoofd ) dus me bloeddruk zal wel wat verhoogd zijn. nog eventjes doorzetten nog 2 injects en ik ben klaar. Ofja dan uiteraard de nakuur nog.

Ga toch me bloeddruk laten meten. Het zit me gewoon in de weg met trainen. Puffen na iedere set en druk op me kop. Nou zit het wel een beetje in de familie. Dus vandaar dat ik meteen aan hogenbloedruk denk.

Update?

Update !!! mijn gewicht is ongeveer 100,5kg dus het is niet meer geworden. Wel heb ik iets slechter gegeten na mijn gevoel. Zeker wel de eiwitten binnen gekregen. Alleen van me structurele 2 maal daags kip rijst en broccoli, ben ik iets afgeweken.(wel andere maaltijden(meer brood) Dit heb ik wel weer snel opgepakt. En zal ik ook gewoon moeten volhouden.

Vrijdag is mijn laatste inject en er zal dan ook spoedig een foto volgen. Ik ben zeer benieuwd wat ik kan vast houden. Aangezien ik best veel vocht vast hou. En hoe ik er bij sta zodra het vocht weg is.

Zo mijn kuur is tot zijn einde.. 12 weken gekuurd... Nu 2 weken niks en dan nakuuren met nolvadex. ben in totaal ruim 11 kilo aangekomen. Ik hoop dat ik hier zo´n 6 a 7 kilo van overhoud.

Ik ben van plan om het zo te doen:
na 2 weken niks, 3 weken indien nodig 4 weken nolvadex. week1 30mg per dag.
week2-3 20mg per dag.

Na het nakuuren begin ik met een testosteron booster en een goede pre workout, hierdoor hoop ik een dip te vermijden.

Zo mijn kuur is tot zijn einde.. 12 weken gekuurd... Nu 2 weken niks en dan nakuuren met nolvadex. ben in totaal ruim 11 kilo aangekomen. Ik hoop dat ik hier zo´n 6 a 7 kilo van overhoud.

week2-3 20mg per dag.

Na het nakuuren begin ik met een testosteron booster en een goede pre workout, hierdoor hoop ik een dip te vermijden.

is de kuur je goed bevallen? ben van plan in de toekomst hetzelfde te doen

Waarom de nolva op 30? Bepaalde reden voor?

week2-3 20mg per dag.

Is je kuur goed gegaan?

Ik ben nog lerende dus kan een domme vraag zijn, maar waarom je keus voor een testo booster in je nakuur?

Wordt zo niet de endogene aanmaak van testosteron (lichtelijk) onderdrukt? Of helpt het juist?

Terug
Naar boven