MuscleMeat

beginnerskuur test e only !

Je bedoeld de inamen van zout? Nee hier let ik niet op. Kook wel zonder zout, alleen in me kruiden van me kip zit zout. Verder natuurlijk in het brood en het avond eten. Maar heb niet het idee dat ik extreem veel zout binnenkrijg.

Kracht gains blijven nog steeds weg. Ofja het squaten gaat makkelijker. En meer herhalingen met bench press. Als ik er zo overnadenk ben ik overal wel wat sterker in geworden. Het is alleen niet opvallend veel zeg maar.

Zout bestaat uit natrium en chloride (chloor). Maar ook chloride heeft een rol op je vochthuishouding.
Ga eens na hoeveel zout je daadwerkelijk binnen krijgt, icm test ga je hierdoor een hoop vocht vasthouden. Je kunt het zien in de spiegel (plofkop) en op de weegschaal.

Krachtgains zijn dus gewoon aanwezig, je had er alleen meer van verwacht. Dit had ik ook met test only. Benieuwd wat deca/test/dianabol met me gaat doen.

Zout bestaat uit natrium en chloride (chloor). Maar ook chloride heeft een rol op je vochthuishouding.
Ga eens na hoeveel zout je daadwerkelijk binnen krijgt, icm test ga je hierdoor een hoop vocht vasthouden. Je kunt het zien in de spiegel (plofkop) en op de weegschaal.

Krachtgains zijn dus gewoon aanwezig, je had er alleen meer van verwacht. Dit had ik ook met test only. Benieuwd wat deca/test/dianabol met me gaat doen.

Ga je daar een logje over bij houden?

• Topic Starter Topic Starter
Update! Gister weer een inject gehad. Heb me vrijwel heel de dag erna niet fit gevoeld... en kan wel zeggen dat het vandaag nog erger is. Dus denk toch dat ik een griepje aan het krijgen ben. Ik probeer gewoon goed te eten. En ga straks even liggen. Kijken of ik vanavond alsnog kan trainen.

voel me zelf al wat beter. Alleen me darmen staan nog steeds op hol. 3de dag al diarree. Hoop dat het snel weggaat.

Balen, wel mooi dat het beter gaat! Gewoon getraind of even gerust?
Hahah altijd irritant

Wel gewoon doorgetraind.. ben alleen nu weer minder fit als vanmiddag heel raar.. rare druk op me neusholte en raar gevoel in me kop. En het is eigelijk pas sinds ik de dosering heb verhoogd. Dus mischien beter dat ik terug ga naar 500 mg.. masr denk dst ik er gewoon teveel mee bezig ben.

klote man, ziek worden tijdens je kuur..
beterschap!

Ik heb even wat research gedaan. En heb het idee dat het test flu is waar ik last van heb. De symptomen komen namelijk overeen. Ik had er in het begin een klein beetje last van. En toen ik me test ging verhogen naar 750mg kreeg ik er weer last van alleen ik ergere maten. Diarree koppijn gewoon gaar Grieperig gevoel.. dus heb besloten om mijn dosering weer naar 500 mg pw te brengen. Wat denken jullie ervan ?

Heb dit ook weleens gehad bro. Altijd lastig te zeggen of t nou uberhaupt vd test komt. Ik zou persoonlijk niet zo snel weer terug verlagen. Meestal gaat t na een paar dagen over. Even aankijken, voldoende vits en rust nemen...

griep krijgen tijdens kuren en het is meteen de test flu.. :P
rust gewoon uit en dan komt het wel goed kerel ;)

Dat is het nou juist.. ik heb nog steeds geen werk dus ik heb rust genoeg. Maar goed we zien wel hoe het loopt.
Ik zie dat je goed bezig bent man!
Ik had ook pas laat me kracht gains op 500mg test-e.
bij week 4 merkte ik iets verschil, maar niet denderend.
Maar ik had ook te veel verwacht qua kracht gains.
Verder was ik van 90-102 kg gegaan, en heb er nu paar maanden later nog 98 kg van over gehouden.
Heb een vp van 8%

Ik ga je nog even volgen derest van je kuur. ben benieuwd!

Dat is het nou juist.. ik heb nog steeds geen werk dus ik heb rust genoeg. Maar goed we zien wel hoe het loopt.

Als je geen werk hebt kan je ook gewoon griep krijgen, zit het een paar daagjes uit en dan gewoon verder knallen. Als er ook maar iets tijdens de kuur gebeurd word de oorzaak 9 vd 10 keer bij de roids gelegd. Vaak onterecht.. veel beterschap verder!

Als je geen werk hebt kan je ook gewoon griep krijgen, zit het een paar daagjes uit en dan gewoon verder knallen. Als er ook maar iets tijdens de kuur gebeurd word de oorzaak 9 vd 10 keer bij de roids gelegd. Vaak onterecht.. veel beterschap verder!
Zie je wel vaak idd, denk dat juist door men eraan gaat denken dat ze juist op dat moment ergends last van krijgen of ziek worden..

Terug
Naar boven