XXL Nutrition

Beginnerskuurtje Test-E en winny!

Bezoekers in dit topic

6de inject zit erin. dag erna jeukend bultje gekregen maar gaat vanzelf wel weer weg ( lees ik op andere logs).

Vandaag borst en triceps gedaan.
Helaas ging het niet zo lekker. In week 4 drukte ik 4 x 8 90 kilo bench.

Vandaag was dit helaas: warm up 8 reps 50 kilo, 8 reps 50 kilo, 8 reps 70 kilo, 6 reps 90 en 5 reps 90, ging dus niet zo lekker...

Heb wel een kleine polsblessure waar ik soms even last van heb kan ook daardoorkomen. Maar zelf het idee dat ik met de winny een stuk sterker was en dat het nu iets teruggevallen is.
 
7de zit erin. Gaat ondertussen echt zonder moeite of stress.

Begin wel aan mijn triceps/biceps te zien dat ze goed strak staan/groot zijn.

Bij voorbeeld doe nu bicep curls op 17.5 kg elke kant... setjes van 8.

Bankdrukken gaat heeeeerlijk. Borst voelt ook groot.

100 kg 5 setjes van 5 gedaan van de week.

Vandaag ook een goede rugdag gehad... pull ups 2 setjes van 8 en daarna 6-5 herhalingen en t restant goedgemaakt op de latt pull.

Ik ga nog heerlijk door en geniet ervan, gewicht blijft rond de 92.5 hangen. miss calorieen laatste 3-4 weken opschroeven.
 
sorry, erg inactief geweest hier... druk druk druk
kuur zit erop.
Mag niet klagen!

88 naar 93.5 kilo en vp van 11 naar 13-15
al met al heel wat kracht gekregen.
nu ga ik een maandje onderhoud doen en daarna een lekkere cut... en daar heb ik echt zin in want voel me toch erg opgeblazen haha
de grootste verandering zijn toch wel de armen. echt duidelijk meer massa daar.
100 kilo bankdrukken 8x lukt nu ook en dat wilde ik graag bereiken.

bedankt allen
 
Laatst bewerkt:
VVM van 78.32 naar 80.41? Dus 2kg vvm gain op je eerste kuur?
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
VVM van 78.32 naar 80.41? Dus 2kg vvm gain op je eerste kuur?

2 kilo vetvrije massa is erg weinig inderdaad.

Maar sommigen denken als ze kuren dat ze ook 10kg vetvrije massa gainen. Je mag met een gewone test e kuur op 500 mg blij zijn met 4 á 5 kilo vetvrije massa. ;)
 
Hier gaan vgm een paar dingetjes fout. 5,5kg met vp 3-4% omhoog zit zo rond de 2kg VVM, das niet je van het. 4-4,5kg is zeker haalbaar. Dus of voeding/training/leef niet op orde. Of kut gear? Opgeblazen gevoel kan mede komen door vocht dus wacht het gewoon even af, je gaat vanzelf wat droger trekken als het goed is. En niet over 1 maand al gaan cutten man.

En verwijder die laatste zin voordat een scheidsrechter langs komt hier :)
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Hoe lang duurt het ongeveer dat het vocht wegtrekt? Pas nadat je nakuur klaar is of? Voel mezelf namelijk ook aardig opgeblazen de laatste 1,5 week, maar mijn VP blijft hetzelfde, dus lijkt me dat het vocht is.

Dat zal in de loop van je nakuur idd wegtrekken. Geduld ;)
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Heb het even aangepast drumbell bedankt.
Ehm ja misschien niet hele goede gear gehad dat gevoel had ik zelf al maargoed...
Heb netjes gegeten en goed gesport. Als ik naar mezelf kijk in de spiegel ben ik wel echt forser dan voorheen.
Ik zei vp13-15 dat is een schatting.moet het nog opmeten maar voel me zo opgeblazen dat ik daar nog angstig voor ben haha.

Hopelijk trekt t wat weg in loop van de pct.
 
slechte 'gear' of niet al zou je vial test-e maar 150-200mg test bevatten zelfs dat is nog altijd meer dan normaal en dat verschil ga je echt niet merken bij je eerste kuur.
 
Back
Naar boven