AndroidHealthClinic

Beginnerskuurtje Test-E en winny! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo... even wat slechte dagen gehad. 3 dagen weggeweest met verl alcohol en bad diet. Nu weereven herpakken.

Net inject 4 gezet. Ging vlekkeloos. Heb wel 2 puisten op de bil die ik injecteer, achjah.

Enige wat me opviel is dat ik gevoelige tepels heb. Niet echt pijn maar wel dat ik het merk. Bij mijn linkerborst voel ik een rubberachtige substantie achter mn tepel. Heb al lange tijd een bultje daar maar nu valt t me weer op omdat het jeukt.

Zou t beginnende gyno zijn of is t normaal dat ze wat jeuken en gevoelig zijn tijdens een kuur. Je ziet er van buiten niks aan.
Ik merk zelf ook dat het wat gevoeliger is alleen gelukkig nog geen bult of iets.
Zou het wel goed in de gaten houden dat het niet erger word, anders 10/20mg Nolva pakken.
 
in de gaten houden, wordt het groter; nolva nemen
 
Heel erg jammer maar ik ben weer ziek.
Heel de nacht wakker gelegen en vreselijk lopen zweten. Geen hoofdpijn maar wel gevoelige haren, zere benen en zere rug. 38 graden koorts.... denk gewoon een griepje maar wel toevallig dat het weer de dag na een injectie is.
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Dat is kut man! Had gisteren ook een nachtje liggen zweten, maar verder niets geks. Was na de eerste 2 injects ook ziek geworden, maar nu niet meer gelukkig. Hoop dat je er snel bovenop bent ;)

Alleen 3 dagen veel alcohol en aan de winny? Vind je dat niet zonde?

Ja tuurlijk heb ik daar overnagedacht en is ook zonde en erg belastend voor de lever...
Maar ik kreeg de mogelijkheid om met een grote groep vrienden 3 dagen in een villa te zitten en maximaal te feesten.. kon daar echt geen nee tegen zeggen.
Voel me vandaag iets beter alleen heb erg last van buikgriep. Om de 30 min zit ik op de wc.

Hoop dat t snel over is dat ik weer kan gaan knallen.
 
Ik wilde dus zojuist mijn 5de inject zetten. Sta ik in mn nakie bij de douche en kom ik erachter dat mn ampul bij 1,2 ml leeg is... zat dus 9,2 ml in of ik heb heel scheef gekeken. Nou ik dus terug naar mn stash voor nieuwe ampul... terug naar de spiegel. Ik prik. Ik trek 3 grote luchtbubbels en denk oh prima we kunnen injecteren. Schiet er ineens bloed de spuit in. Ik denk kut nou moet ik stoppen

Toen vroeg ik me af of ik nu weer een nieuwe naald moest gebruiken om te prikken. Leek mij wel maar ging dus echt niet nog is heen en weer lopen. Heb t opgeborgen en morgen nieuwe kans.

Ben er helaas wel achter dat mn gear wss wat ondergedoseert is..
 
Ik wilde dus zojuist mijn 5de inject zetten. Sta ik in mn nakie bij de douche en kom ik erachter dat mn ampul bij 1,2 ml leeg is... zat dus 9,2 ml in of ik heb heel scheef gekeken. Nou ik dus terug naar mn stash voor nieuwe ampul... terug naar de spiegel. Ik prik. Ik trek 3 grote luchtbubbels en denk oh prima we kunnen injecteren. Schiet er ineens bloed de spuit in. Ik denk kut nou moet ik stoppen

Toen vroeg ik me af of ik nu weer een nieuwe naald moest gebruiken om te prikken. Leek mij wel maar ging dus echt niet nog is heen en weer lopen. Heb t opgeborgen en morgen nieuwe kans.

Ben er helaas wel achter dat mn gear wss wat ondergedoseert is..
bloed kun je gewoon in je spier terug injecteren, je haalt nooit 10ml uit je vial.. en dit is pas je eerste keer kuren en denkt meteen dat je gear underdosed is? :roflol:
 
Ga maar rustig uit van 9ml /vial :) Bloed kun je zoals gezegd gewoon terug injecteren en een klein beetje lucht IM is ook geen probleem. Naald tja.. Kan je doen ivm bottigheid (bestaat dit woord :roflol:?)

Morgen een nieuwe kans, zo'n gedoe is het toch niet :P Wat wijst op onderdosering dan?
 
Dat ik er erg weinig van merk, mn ballen krimpen niet. Had t gepost in echt of niet en kreeg daarop van ervaren gebruikers veel reactie dat mijn gear wel echt is maar van dit merk meestal ondergedoseert tegenwoordig.
 
Gewijzigd
 
Laatst bewerkt:
Dat ik er erg weinig van merk, mn ballen krimpen niet. Had t gepost in echt of niet en kreeg daarop van ervaren gebruikers veel reactie dat mijn gear wel echt is maar van dit merk meestal ondergedoseert tegenwoordig.
je ballen hoeven ook niet te krimpen, ben al 2 jaar on met verschillende merken en ze zijn nada gekrompen terwijl een maat van me meteen knikkertjes krijgt op het zelfde merk.

alle merken zijn tegenwoordig underdosed volgens alle papegaaien hier..
 
Wat een retard ben je als je 3 dagen vol gaat zuipen en feesten als je aan de orals zit(uberhaupt aan AAS).
Je verdient geen gains
 
Ballen hoeven idd niet te krimpen. Als je volle bak yolo gaat vraag ik me ook af hoe je met training en voeding omgaat. Niet te snel op gear schuiven. Wat zijn je vorderingen tot dus ver dan? Kracht, gewicht, vp.. Sorry als het in dit topic staat maar heb geen ambitie om alles terug te lezen.
 
Wat een retard ben je als je 3 dagen vol gaat zuipen en feesten als je aan de orals zit(uberhaupt aan AAS).
Je verdient geen gains

Haha orals waren al gestopt daar maar bedankt voor je reactie man!
 
Ballen hoeven idd niet te krimpen. Als je volle bak yolo gaat vraag ik me ook af hoe je met training en voeding omgaat. Niet te snel op gear schuiven. Wat zijn je vorderingen tot dus ver dan? Kracht, gewicht, vp.. Sorry als het in dit topic staat maar heb geen ambitie om alles terug te lezen.

Dat staat idd allemaal in de log... als je het terugleest zal je zien dat dat allemaal prima in orde is alleen ik heb ervoor gekozen 1 x een weekendje te feesten.. nou als dat volle bak yolo is.. ik train al jaren en ben met een vp van 10 en 88 kilo pas naar gear gegaan en mn voeding is gewoon in orde en mis geen enkele training

Maar weeg nu na 5 weken 92.5 kilo en kracht is ook echt wel toegenomen. Ik had alleen meer verwacht van test, ook mentaal ofzo
 
ik voel mentaall van 500mg test ook niets eigenlijk
 
Mentaal, dat zit ook tussen je oren imo. Ik herinner me een gast waarbij ik steeds een glimlach op me gezicht kreeg toen ik zijn log las betreft een oral only. Enerzijds geloofde ik het niet, anderzijds.. Tja ik weet niet wat in zijn koppie speelde, wellicht zijn er wél mensen zó vatbaar voor. Van mezelf ben ik super rustig, tijdens Tren veranderde dit nauwelijks. Tijdens Test-Primo ook niet. Gear was geen shit kan ik je zeggen.

Zolang je kracht vooruit gaat, rap vvm pakt.. Mocht je toch twijfelen laat jezelf dan prikken. Ben wel benieuwd wat je gebruikt, even de echt/nep sectie checken.
 
Top!, ik waardeer jullie reacties.
Ik ga gewoon lekker verder en dan zien we t wel!
 
Vanochtend de 5de inject erin gezet. Ging heerlijk en gelijk weer zin om er hard tegen aan te gaan. Borst en triceps gedaan.

Was bang dat ik na een week ziek te zijn geweest veel kracht zou hebben verloren.

Viel hardstikke mee en workout ging als een trein. Deze week lekker knallen en er weer tegen aan
 
Back
Naar boven