Fitness Seller

Beginnerskuurtje Test-E en winny!

Bezoekers in dit topic

Net rug en biceps gedaan. Alhoewel ik de hele dag zo ziek als een hond ben ging de workout echt geweldig! Keihard getraind en lekker verzuurd. Heb de winstrol anderhalf uur voor mn workout genomen. Gisternacht had ik wat last met slapen, zweterig en klam... had ik vorige keer winstrol ook.

In mijn ervaring had ik dat alleen als ik 50 mg in 1 x nam en als ik t sprijdde over de dag dan niet zo erg.

Ben er alleen nog steeds niet uit wat beter is.
50 in een keer voor hoge spike of 2 x 25 omdat t 9 uur werkt
 
Net rug en biceps gedaan. Alhoewel ik de hele dag zo ziek als een hond ben ging de workout echt geweldig! Keihard getraind en lekker verzuurd. Heb de winstrol anderhalf uur voor mn workout genomen. Gisternacht had ik wat last met slapen, zweterig en klam... had ik vorige keer winstrol ook.

In mijn ervaring had ik dat alleen als ik 50 mg in 1 x nam en als ik t sprijdde over de dag dan niet zo erg.

Ben er alleen nog steeds niet uit wat beter is.
50 in een keer voor hoge spike of 2 x 25 omdat t 9 uur werkt
Yo kerel, ik volg al een tijdje.
Ik zelf pak 20mg sochtends en 20mg Savonds. Werkt voor mij goed nergens last van!
Verder zit ik nu in week 4, afgelopen zaterdag 4e inject 500 test gezet. Gainz gaan hard hier!
 
Yo kerel, ik volg al een tijdje.
Ik zelf pak 20mg sochtends en 20mg Savonds. Werkt voor mij goed nergens last van!
Verder zit ik nu in week 4, afgelopen zaterdag 4e inject 500 test gezet. Gainz gaan hard hier!


Yoo thanks man! Ga ik dat ook maar proberen. ik pm je ff
 
Gister leg day gehad. Ging heerlijk
100 kg squat 6 x
121 3 x
131 1 x

Verder was ik onvermoeibaar dus nog beetje borst gedaan. Stijf gevoel van inject is totaal weg nu, snachts wel klam en zweterig van de winny
 
Hellooooooo,

Deze week is lekker gegaan, 6 keer getraint. Misschien placebo en miss de winstrol maar workouts gingen als een malle.
Zonet voor t slapen gaan na een warme douche de 2de inject gezet. Ging een stuk makkelijker dan de 1ste.. minder trillende handen en minder nerveus. Spuit er in 1 x ingeprikt en heel langzaam geinjecteerd.
Wel gelijk weer een zere kont maarja ik zag de naald dan ook wel op en neer gaan , vind het gewoon niet heel simpel om t zelf in mn kont te doen. gaat vast met de keer makkelijker!
 
Hellooooooo,

Deze week is lekker gegaan, 6 keer getraint. Misschien placebo en miss de winstrol maar workouts gingen als een malle.
Zonet voor t slapen gaan na een warme douche de 2de inject gezet. Ging een stuk makkelijker dan de 1ste.. minder trillende handen en minder nerveus. Spuit er in 1 x ingeprikt en heel langzaam geinjecteerd.
Wel gelijk weer een zere kont maarja ik zag de naald dan ook wel op en neer gaan , vind het gewoon niet heel simpel om t zelf in mn kont te doen. gaat vast met de keer makkelijker!
Kan je niemand anders laten injecteren?
Mijn vriendin doet het voor mij .
Hoe gaat het met de gainz?
Ik ben tot nu toe 10kg bijgekomen en zit nu in week 5?!
 
Nee ik zal t toch echt zelf moeten doen!
Maar oefening baart kunst.

Merk kwa kracht dat ik zeker vooruit ga, vooral als ik lage reps doe. Ben nu 2,5 kg aangekomen in 2 weken ! Ik ga dus lekker zo door.
 
Bij mij ging het juist met de keer naarmate ik steeds breder werd moeilijker:o. Doe nu grote aantal ml's in m'n quads en kleine in delts. Quads zijn prima te doen en stukken meer comfortabel, al raak ik daar wel regelmatig een kleine zenuw. Maar daar prik ik 9/10x gewoon door heen, zelden is het pijnlijk dat ik echt een andere spot moet kiezen.
 
Thanks voor de info! Vandaag gewoon leg day geknalt dus zo erg is het allemaal niet.
Begin aan mn armen echt wel verschil te merken, kan de winstrol hardening zijn.

Vandaag squats 4 sets van 6 reps 100kg gedaan, leg extensions 120kg dus gaat lekker! Morgen rug en abs
 
in! Ongeveer dezelfde stats, dus wel benieuwd wat het met je doet :)
 
vandaag lekkere training gehad. Schouders gedaan en had nog energie dus even een bench press en incline gedaan

90 kilo 8 x
100 kilo 4 x
90 kilo 6 x
90 kilo 6 x.

Voel me sterk en fit. Slaap goed. Mn verkoudheid is over dus we knallen verder. 1 puistje op mn hoofd en 1 op mn schouder/rug. Hopen dat het daarbij blijft.

Eten gaat iets minder clean dan gehoopt. Gezellige avondjes met toastjes en smeersel ontkom ik niet aan haha.
 
Hallo hallo, t gaat lekker, net 100 kilo 6 reps bench press, heb echt duidelijk meer kracht.

Net 3de inject gezet. Ging helemaal kut. Na het injecteren kwam er al snel een streepje bloed uit de plek van injectie. Vorige keren was dit alleen 1 druppeltje. Doet geen zeer trouwens!


Misschien kan mijn uitvoering wat verbetering hebben... ik zal hem hieronder opnoemen en hoor graag tips!

Ik pak de spuit en naald.
Ik doe de naald op de spuit en zuig de helft met lucht.
Ik houd de ampul op zn kop en steek de naald erin.
Ik duw de lucht boven de vloeistof zodat het makkelijker trekt.
Ik trek de vloeistof uit de ampul de spuit in. Dat lukt nooit in 1 x en moet soms wel 5x trekken voor ik de juiste hoeveelheid heb.
Dan wissel ik de naald en spuit ik iets uit om de lucht te verwijderen.
Toch zie ik heel veel kleine luchtbelletjes in de vloeistof maar die krijg ik er niet uit.
Ik maak mn huid schoon met alcohol en een watje.
Ik trek mn huid strak.
Ik prik de naald in mn rechterbil in de rechtsbovenste kwadrant.
Ik ontspan de huid.
Ik trek een klein beetje om te kijken of er bloed komt. Tot nu toe nog nooit gehad altijd luchtbubbels. Dan injecteer ik langzaam alle vloeistof en klaar is kees.
 
Kan je niemand anders laten injecteren?
Mijn vriendin doet het voor mij .
Hoe gaat het met de gainz?
Ik ben tot nu toe 10kg bijgekomen en zit nu in week 5?!

Hahaha heel herkenbaar. Ik zit in week 3 en ben 4 kilo bijgekomen!
 
Hahaha heel herkenbaar. Ik zit in week 3 en ben 4 kilo bijgekomen!
Goed bezig kerel! Lekker knallen. Ik merk zelf ook veel kracht gainz nu.
Zelf heb ik geen last van injecteren. Na afloop wel vaker een bloedpuntje maar dat doet er niet toe, want als je een ader raakt merk je het wel hoor .
Heb wel nog wat spanning voordat hij erin gaat Haha, blijft toch een apart gevoel.

Succes nog!
 
Hallo hallo, t gaat lekker, net 100 kilo 6 reps bench press, heb echt duidelijk meer kracht.

Net 3de inject gezet. Ging helemaal kut. Na het injecteren kwam er al snel een streepje bloed uit de plek van injectie. Vorige keren was dit alleen 1 druppeltje. Doet geen zeer trouwens!


Misschien kan mijn uitvoering wat verbetering hebben... ik zal hem hieronder opnoemen en hoor graag tips!

Ik pak de spuit en naald.
Ik doe de naald op de spuit en zuig de helft met lucht.
Ik houd de ampul op zn kop en steek de naald erin.
Ik duw de lucht boven de vloeistof zodat het makkelijker trekt.
Ik trek de vloeistof uit de ampul de spuit in. Dat lukt nooit in 1 x en moet soms wel 5x trekken voor ik de juiste hoeveelheid heb.
Dan wissel ik de naald en spuit ik iets uit om de lucht te verwijderen.
Toch zie ik heel veel kleine luchtbelletjes in de vloeistof maar die krijg ik er niet uit.
Ik maak mn huid schoon met alcohol en een watje.
Ik trek mn huid strak.
Ik prik de naald in mn rechterbil in de rechtsbovenste kwadrant.
Ik ontspan de huid.
Ik trek een klein beetje om te kijken of er bloed komt. Tot nu toe nog nooit gehad altijd luchtbubbels. Dan injecteer ik langzaam alle vloeistof en klaar is kees.
je steekt een naald in je reet en vind het apart dat er bloed uit kan komen? :roflol:

is volkomen normaal man wacht maar totdat je een keer een spuiter krijgt
 
je steekt een naald in je reet en vind het apart dat er bloed uit kan komen? :roflol:

is volkomen normaal man wacht maar totdat je een keer een spuiter krijgt
Dat klinkt echt heerlijk
 
je steekt een naald in je reet en vind het apart dat er bloed uit kan komen? :roflol:

is volkomen normaal man wacht maar totdat je een keer een spuiter krijgt

haha nee vind het niet vreemd, maar de eerste 2 x had ik echt alleen een druppeltje en dit keer leek t alsof mn reet ongesteld was geworden.

maar bedankt! ben weer gerust gesteld.
 
Vanochtend gewogen trouwens. 92.5 kilo. Komend weekend ga ik een weekendje weg/feesten dus ik probeer deze week goed clean te eten.
Ik merk tijdens mn trainen dat ik echt barst van de energie en kracht. Doe lachend 5 setjes.
Meestal als ik doorwerk ben ik met 45 min klaar, nu heb ik soms dat ik echt nog niet naar huis wil omdat ik teveel energie heb en dan blijf ik nog n half uurtje langer.
Verder slaap ik ook gewoon lekker. Enige wat ik merk is mn eeeeeeeetlust. Vandaag wel 3 x rijst en kip gegeten omdat ik maar trek bleef hebben. ben benieuwd of ik 100 kilo ga wegen haha
 
Vanochtend gewogen trouwens. 92.5 kilo. Komend weekend ga ik een weekendje weg/feesten dus ik probeer deze week goed clean te eten.
Ik merk tijdens mn trainen dat ik echt barst van de energie en kracht. Doe lachend 5 setjes.
Meestal als ik doorwerk ben ik met 45 min klaar, nu heb ik soms dat ik echt nog niet naar huis wil omdat ik teveel energie heb en dan blijf ik nog n half uurtje langer.
Verder slaap ik ook gewoon lekker. Enige wat ik merk is mn eeeeeeeetlust. Vandaag wel 3 x rijst en kip gegeten omdat ik maar trek bleef hebben. ben benieuwd of ik 100 kilo ga wegen haha
ik zou me niet teveel focussen op die 100kg .. sowieso niet op je gewicht die fout heb ik ook gemaakt en het merendeel zal helaas geen vvm zijn ;)
 
zo... even wat slechte dagen gehad. 3 dagen weggeweest met verl alcohol en bad diet. Nu weereven herpakken.

Net inject 4 gezet. Ging vlekkeloos. Heb wel 2 puisten op de bil die ik injecteer, achjah.

Enige wat me opviel is dat ik gevoelige tepels heb. Niet echt pijn maar wel dat ik het merk. Bij mijn linkerborst voel ik een rubberachtige substantie achter mn tepel. Heb al lange tijd een bultje daar maar nu valt t me weer op omdat het jeukt.

Zou t beginnende gyno zijn of is t normaal dat ze wat jeuken en gevoelig zijn tijdens een kuur. Je ziet er van buiten niks aan.
 
Back
Naar boven