Hallo allen.
Ik ben t.b word dit jaar 32 jaar.
Ik ben altijd een lichtgewicht geweest maar daar wil ik dus verandering in maken.
Ik ben eind februari begonnen met pushups te doen in 7 verschillende manieren en wat meer beginnen eten.
Ik ben 1m72 groot en woog eind februari nog 57,5 kilo rond dit gewicht hang ik al jaren.
Nu 6 weken laten weeg ik 61,5 kilo dat is dus plus 4 kilo in 6 weken. Uiteraard blij maar mijn doel is 75 kilo dus hier moet nog aan gewerkt worden!
Afgelopen weekend heb ik me een dumbells set en bankje aangeschaft. wil me hier 3a4 keer per week een uur fullbody gaan trainen. Ik zie er momenteel mager maar gespierd uit, moet dus vooral in algemeen struiser worden.
De kcal die ik nodig heb is 2400, daar moet ik dus 500 bij gaan doen
Mijn voeding wat ik nu reeds een week aanhoud is volgende
6u30 100gram havermout 250 halfvol melk
8uur na 13 km fietsen naar werk werk 1 banaan
9u30 5 meergranen of volkoren sneden met kip, kaas of droogworst
12u35 idem hierboven
15uur koek of fruit tijdens werktijd
17uur avondeten. Wij eten veel gezond. Kip rijst,vlees, pasta patat bonen etcetera. Eet zoveel als ik op kan, 2 a 3 vol borden
19uur 250 ml kwark of havermout 100gram met 250 melk
21 uur eiwitshakes eiwitshake met 250 halfvol melk
22uur a 22u30 slapen
Ik heb een tupperware drinkfles van 750 ml welke ik 3 keer leeg drink op een dag is dus meer dan 2 liter water per dag.
Eventuele tips, aanmerkingen altijd welkom.
Ik ben t.b word dit jaar 32 jaar.
Ik ben altijd een lichtgewicht geweest maar daar wil ik dus verandering in maken.
Ik ben eind februari begonnen met pushups te doen in 7 verschillende manieren en wat meer beginnen eten.
Ik ben 1m72 groot en woog eind februari nog 57,5 kilo rond dit gewicht hang ik al jaren.
Nu 6 weken laten weeg ik 61,5 kilo dat is dus plus 4 kilo in 6 weken. Uiteraard blij maar mijn doel is 75 kilo dus hier moet nog aan gewerkt worden!
Afgelopen weekend heb ik me een dumbells set en bankje aangeschaft. wil me hier 3a4 keer per week een uur fullbody gaan trainen. Ik zie er momenteel mager maar gespierd uit, moet dus vooral in algemeen struiser worden.
De kcal die ik nodig heb is 2400, daar moet ik dus 500 bij gaan doen
Mijn voeding wat ik nu reeds een week aanhoud is volgende
6u30 100gram havermout 250 halfvol melk
8uur na 13 km fietsen naar werk werk 1 banaan
9u30 5 meergranen of volkoren sneden met kip, kaas of droogworst
12u35 idem hierboven
15uur koek of fruit tijdens werktijd
17uur avondeten. Wij eten veel gezond. Kip rijst,vlees, pasta patat bonen etcetera. Eet zoveel als ik op kan, 2 a 3 vol borden
19uur 250 ml kwark of havermout 100gram met 250 melk
21 uur eiwitshakes eiwitshake met 250 halfvol melk
22uur a 22u30 slapen
Ik heb een tupperware drinkfles van 750 ml welke ik 3 keer leeg drink op een dag is dus meer dan 2 liter water per dag.
Eventuele tips, aanmerkingen altijd welkom.
Laatst bewerkt: