XXL Nutrition

Begonnen!

• Topic Starter Topic Starter
Het gaat me toch traag naar mijn goesting. het algemeen meer massa aaankomen dan bedoelt.

Kcal onderhoud 2700
Kcal bulk 3300
Ben nu 1 maand echt aant bulken. Mijn gemiddelde Van afgelopen maand

1m72 gewicht momenteel 63 kilo kom van 57,5

3735 kcals
95 gram vetten
436 gram koolhydraten
143 gram eiwitten

Ergens waarden wat niet deugen?

Denk dat ik momenteel mijn eerste dip heb.

Mijn armen zijn minder hol (ellebooghoogte)
Mijn heupen zag en voelde ik altijd, dat is nu niet meer en de borst en rond buik is wat voller.
Maar daar ik zo gigantische verandering qua eten En trainen, vind ik dat de massa toch niet zo aankomt als ik verwachte.

Na het trainen mooi opgepompt, dag er na nie veel van te zien.
Resultaat van borst trainen zie ik pas 2 de dag na trainen.

Ik weer niet, misschien ben ik goed bezig. Maar dacht zo in de bulk gaan me toch meer volume ging opbrengen. Moet verdorie vreten en trainen om maar Iets te zien :-)

Doe het voorlopig zonder eiwit of gainer shakes maar vermoed dat mijn inname toch goed is? Zo niet hoor ik her graag!

vandaag een opmerking gekregen van een collega.

' Ben jij aant trainen want je ziet er precies struiser uit'

Da doet deugd zeg :-)
ik kom nu gemiddeld een 500 gram per week bij en vooral de biceps en borst kruipt veel massa in.
Al bij al toch content... Maar ik vermoed dat de meesten hier wel eens zo mindere momenten heeft.

Eerste tijd groei je het hardst, zoals je al zag.
Daarna gaat het langzamer.
Ik ben sinds de zomer ook weer gaan trainen, grappig is als je mensen tegen komt die je lang niet meer gezien hebt.
En eerst kijken, en dan vragen, ga je naar de sportschool?
Nee. Dan zie je ze denken. Ik sport thuis namelijk hahaha.
Laatst wel een blessure gehad, verdraaide pols, na 2 maanden kan ik eindelijk weer bankdrukken, wat heb ik dat gevoel op de borst gemist zeg, na een mindere tijd, komt altijd weer een beter tijd.
Maar knap frustrerend een tijd.
Hoe voel je nu, lichamelijk? Fitter, meer energie, sterker? Dat is toch ook prettig? ---------- Toegevoegd om 17:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------
Owja ik ben dan 30, dus we schelen niet veel, herstel is wel minder dan toen we 18 waren, maar dat maakt echt niet uit hoor.
Gewoon lekker trainen en goed eten, maar houd wel in de gaten dat je niet te veel aan vet bijkomt, dan een tijdje cutten of op onderhoud eten is een oplossing.

Laatst bewerkt:
Voel mij veel beter dan paar maand terug. Ik ben altijd een heel actieve persoon geweest. Tegen 35 a 40 per uur met de fiets naar het werk enzo, thuis nog kappen en schuppen ( verbouwingen) op het werk ben ik ook zeer gedreven. Maar dit heb ik nu ook deels terug geschroefd. Fiets is op gemakje nu.
Voel me inderdaad fitter en na het trainen zalig voldaan gevoel maar daarna is de pomp wel af.

VeT moet ik zeker in de gaten gaan houden. Heb bemerkt aam de zijkanten van mijn onderbuik wat voller begint te worden.

Goede indicator om te zien of je massa gaint = kun je meer herhalingen maken ?
Kun je zwaarder ?

Kortom neemt je kracht wel toe ?

Yep. Heb mijn gewichten weer moeten verhogen want het was weer te gemakkelijk
Ik kan veeel meer aan dan een maand geleden, om nog kaar te zwijgen van 2 maand geleden.

Dan gaat het goed, je zou wat minder calorieen in kunnen nemen misschien ?
(tenminste als je vindt dat je teveel vet krijgt)

Of gewoon zo doorgaan en na verloop van tijd gaan cutten.

Ik ga nu effe bekijken in welke mate de massa komt waar het niet moet komen.
Weet zelf niet wat beste oplossing is. Nu doorgaan en dan cutten of nu al de rem op aantal kcals zetten.

Is wat je zelf wil, wil je deze zomer je buikspieren laten zien dan zouikje kcalinname verlagen, maar als je t prina vondt km wat dikker te worden omdaarna weer te gaan citten, dan moet je dat lekker doen

Ik heb 2 slechts weken achter de rug, kort na dat ik iets gegeten had werd ik steeds misselijk. Net alsof mijn lichaam zegt, het is goed nu.
Raakte amper nog aan 2000 kcals per dag, zeer frustrerend. Ook voor training had ik dus geen energie meer dus daar bereikte ik ook niets meer mee.
Heb veel overuren gemaakt, maakte het ook allemaal moeilijker.
Ben nu op 2 weken dus weer 2 kg kwijt. Een maand werken dus.. Balen!
Sinds gisteren terug veel bonnen gekregen, weer lekker over mijn kcals gegaan, vanaf vandaag terug trainen, hopelijk komen die kilo's snel terug!

Terug
Naar boven