Het gaat me toch traag naar mijn goesting. het algemeen meer massa aaankomen dan bedoelt.
Kcal onderhoud 2700
Kcal bulk 3300
Ben nu 1 maand echt aant bulken. Mijn gemiddelde Van afgelopen maand
1m72 gewicht momenteel 63 kilo kom van 57,5
3735 kcals
95 gram vetten
436 gram koolhydraten
143 gram eiwitten
Ergens waarden wat niet deugen?
Denk dat ik momenteel mijn eerste dip heb.
Mijn armen zijn minder hol (ellebooghoogte)
Mijn heupen zag en voelde ik altijd, dat is nu niet meer en de borst en rond buik is wat voller.
Maar daar ik zo gigantische verandering qua eten En trainen, vind ik dat de massa toch niet zo aankomt als ik verwachte.
Na het trainen mooi opgepompt, dag er na nie veel van te zien.
Resultaat van borst trainen zie ik pas 2 de dag na trainen.
Ik weer niet, misschien ben ik goed bezig. Maar dacht zo in de bulk gaan me toch meer volume ging opbrengen. Moet verdorie vreten en trainen om maar Iets te zien :-)
Doe het voorlopig zonder eiwit of gainer shakes maar vermoed dat mijn inname toch goed is? Zo niet hoor ik her graag!
Kcal onderhoud 2700
Kcal bulk 3300
Ben nu 1 maand echt aant bulken. Mijn gemiddelde Van afgelopen maand
1m72 gewicht momenteel 63 kilo kom van 57,5
3735 kcals
95 gram vetten
436 gram koolhydraten
143 gram eiwitten
Ergens waarden wat niet deugen?
Denk dat ik momenteel mijn eerste dip heb.
Mijn armen zijn minder hol (ellebooghoogte)
Mijn heupen zag en voelde ik altijd, dat is nu niet meer en de borst en rond buik is wat voller.
Maar daar ik zo gigantische verandering qua eten En trainen, vind ik dat de massa toch niet zo aankomt als ik verwachte.
Na het trainen mooi opgepompt, dag er na nie veel van te zien.
Resultaat van borst trainen zie ik pas 2 de dag na trainen.
Ik weer niet, misschien ben ik goed bezig. Maar dacht zo in de bulk gaan me toch meer volume ging opbrengen. Moet verdorie vreten en trainen om maar Iets te zien :-)
Doe het voorlopig zonder eiwit of gainer shakes maar vermoed dat mijn inname toch goed is? Zo niet hoor ik her graag!