- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die eerste afspraak krijg je niks. je krijgt een papier mee voor je bloedtest in een labo en een emmertje voor je 24uurs urine en je krijgt een afspraak voor een paar weken later als hij de uitslag van je bloedtest heeft. die bloedtest gebruikt hij om je tekorten aan te vullen.dan krijg je voorschriften voor 6 maanden en na 6 maanden is het weer naar het labo om de dosis bij te stellen.
) en heb een fles urine moeten afgeven (verzameling urine 24hr).
geen probleem. je krijgt voorschriften voor 6 maanden en dan is het pas na 6 maanden terug afspraak en bloed trekken. ze willen ook controleren of er aromatase is, of je teveel of te weinig krijgt, hoe je je voelt, enz...daarom dat ze je in het begin om de 6 maanden willen zien. na een tijdje is het geloof ik zelf maar om het jaar. en er is een apotheker (Waterloose steenweg) op 500 m van Dr Hertoghe die alles of bijna alles in stock heeft. als je androtardyl (test enanathaat) voor geschreven krijgt, zou ik die daar gaan halen want dat hebben de meeste apothekers niet in stock en ze moeten daar een speciale aanvraag voor doen. hij heeft volgens mij veel klanten van Dr Hertoghe en daarom het meeste in stock.Mickey86 zei:Ik had afspraak met 2 assistenten en wat later kwam Dr. Hertoghe zelf mij onderzoeken..
ik hoop dat ik vanaf dinsdag mijn volledige behandeling krijg want heb geen zin om elke maand 200euro te dokken (zonder de kosten van het bloed bijgerekend)
geen probleem. je krijgt voorschriften voor 6 maanden en dan is het pas na 6 maanden terug afspraak en bloed trekken. ze willen ook controleren of er aromatase is, of je teveel of te weinig krijgt, hoe je je voelt, enz...daarom dat ze je in het begin om de 6 maanden willen zien. na een tijdje is het geloof ik zelf maar om het jaar. en er is een apotheker (Waterloose steenweg) op 500 m van Dr Hertoghe die alles of bijna alles in stock heeft. als je androtardyl (test enanathaat) voor geschreven krijgt, zou ik die daar gaan halen want dat hebben de meeste apothekers niet in stock en ze moeten daar een speciale aanvraag voor doen. hij heeft volgens mij veel klanten van Dr Hertoghe en daarom het meeste in stock.

wordt er dan niets vergoed door de verzekering als je naar een prive kliniek gaat.ik ben 36 en heb ook een lage test waarde van 6.7 en ben dus ook doorgestuurd naar het ziekenhuis,deze week zal ik wel horen wanneer ik een afspraak heb.maar als ik dit zo alleemaal lees dan kan het wel effe gaan duren voor ze je helpen als ze dat al doen !!!dus mischien ook maar naar dr hertog gaan.
wel wilde de arts mij testo gel voorschrijven maar hij zei dat ik beter eerst onderzocht kon worden in het ziekenhuis.
Ik heb al bloed laten prikken en urine onderzoek is inmiddels ook naar de labo in belgie . Zoals ik al zei ..ik heb me eerste afspraak al gehad , maar dat was met de assistent . Dus neem aan wanneer ik een afspraak heb met de dokter zelf alle uitslagen al binnen zijn en meteen kan beginnen met die testosteron behandeling.
Succes met jullie vervolg afspraak .