AndroidHealthClinic

Behandeling Dr. Hertoghe e.a.

vr de mensen die vragen naar nr2
ik kan geen namen noemen maar wil jullie wel op weg helpen

- al die dokters kennen mekaar
- hertoghe is zeker niet de enige, hij is wel de duurste en meest ervaren (+schrijft boeken, conventies ed)
- progressieve artsen doen net hetzelfde maar met minder lange consults en minder intensieve zoekacties..
- Als je niet genoeg geld hebt...zeg het dan..

Ja mannen, het is zo ver! Ik heb mijn test enth vandaag ontvangen!

De desmopressine laat ik vallen aangezien ik er hoofdpijn van krijg en te veel water vasthou.
Nu wacht ik nog op mijn omega-3 en Vit-E

Grtzzz
Mogen je waarden normaal komen te staan en prettig gaan voelen.

Suc6 Mickey86.....

vr de mensen die vragen naar nr2
ik kan geen namen noemen maar wil jullie wel op weg helpen

- al die dokters kennen mekaar
- hertoghe is zeker niet de enige, hij is wel de duurste en meest ervaren (+schrijft boeken, conventies ed)
- progressieve artsen doen net hetzelfde maar met minder lange consults en minder intensieve zoekacties..
- Als je niet genoeg geld hebt...zeg het dan..

Interessant gegeven Willem

ik geef je geen ongelijk maar ken jij een andere dokter die het voor 50 euro doet.

ik ging bij die 'nr2' die het (bij mij) vr 25eur deed (anderhalf uur per keer)
om de 2maand consult
ps: die gasten zien bij elke kwaal een oorsprong bij de individueel defecte hormoonbalans en ..meestal hebben ze gelijk;)

je hebt me nu toch erg nieuwschierig gemaakt ,mijn dokter is een aardige kerel ,maar wat mij betreft ook toch te duur.
ik heb het niet erg gevonden dat dat eerste consult geld kost ,maar al die herhaal recepten en de consulten blijven geld kosten.
Als je zn naam niet wil/mag noemen hoe komen wij er dan achter.
misschien mailen of zo ?
;)

heb het ook al gevraagd... zie niet in wat er mis is met een naam te noemen van de dokter waar je bijgaat....

Als je zn naam niet wil/mag noemen hoe komen wij er dan achter.
misschien mailen of zo ? ;)

Een bedrijfsnaam (kliniek)/ telefoon noemen ofzo.

wimke1971 zei:
heb het ook al gevraagd... zie niet in wat er mis is met een naam te noemen van de dokter waar je bijgaat....

Ws is het een sportarts, geen erkende arts of een arts die niet aan hrt doet, gebeurt dus stiekum :p

Anders kon men de naam/ kliniek wel noemen ;)

neen dat is het niet, ik ga gewoon mijn geheimen zomaar niet weggeven
ik zeg enkel dat het niet overal zo duur is en dat je voor minder geld dezelfde kwaliteitsdokters elders kan vinden
ik heb al gezegd hoe jullie individueel erachter kunnen komen, als er mensen te tam zijn om zelf hun informatie te vinden dan is dat maar zo

Waarom moeten we er zelf achter komen als je gewoon de naam en de stad hier kan typen... de rest zoeken we zelf wel op...
Wat heeft dat met "geheim" te maken of met "tam" te maken? Moeten we er je soms voor betalen ofzo???

Jezus, het is hier toch niets illegaals waar we over praten?

Alle dokters zijn ook maar zelfstandigen die hun boterham goed willen verdienen... ik zie niet in wat daar verkeerd aan is om wat promotie te maken voor die man...

we zijn hier geen kinderen van 10 jaar toch, van "ik weet een geheimpje maar ik vertel het lekker niet neh neh neh neh....

en zo is het leven
ik ga je niet zomaar alles in een bord voorleggen, ik ben noch uw vriend noch uw moeder
betaal maar 300EURO

ik zeg dat het elders goedkoper kan, als je dat niet wil geloven of als je je telefoon niet kan opnemen om uit te vissen wie dat doet, dan is dat enkel spijtig voor jou
niet voor mij

je beseft niet eens waarom betrouwbare doktersnamen zo weinig mogelijk verklapt mogen worden, dus die informatie openlijk doorspelen naar mensen zoals jou is enkel om problemen vragen

neen dat is het niet, ik ga gewoon mijn geheimen zomaar niet weggeven.
je beseft niet eens waarom betrouwbare doktersnamen zo weinig mogelijk verklapt mogen worden, dus die informatie openlijk doorspelen naar mensen zoals jou is enkel om problemen vragen

Begrijpelijk

Respect voor uw mening :thumb:

Man man man, waar heb ik gezegd dat ik je niet geloof???

en met m'n telefoon op te nemen kan ik uitvissen over wie het gaat?

betrouwbare doktersnamen daar kan je wel mee uitpakken en promo voor maken, onbetrouwbare juist NIET... en dit komt in mijn ogen bij jou zo over...

en zo is het leven
ik ga je niet zomaar alles in een bord voorleggen, ik ben noch uw vriend noch uw moeder
betaal maar 300EURO

ik zeg dat het elders goedkoper kan, als je dat niet wil geloven of als je je telefoon niet kan opnemen om uit te vissen wie dat doet, dan is dat enkel spijtig voor jou
niet voor mij

en zo is het leven
betaal maar 300EURO

niet voor mij

Ik begrijp er geen bal van hoor, hier in Utrecht noemen wij dat een bom leggen .
Volgens mij is dit forum juist om ervaringen met elkaar te delen.???

o ja ik weet nog iemand waar je je voor 5 euro kunt laten ppen maar ik ga dat niet aan jullie vertellen hoor!:)

• Topic Starter Topic Starter
uh, allemaal heel leuk hoor maar vecht het graag onder pm's uit ofzo:)
Ja, Dr. Hertoghe is heel duur..JA, ik krijg nu eindelijk een behandeling

Daaag

Update Week 1

10 mei is de eerste spuit erin gegaan, ik ben nu 1 week verder en heel veel verschil merk ik nog niet..kan ook niet anders met die lange esther!

Denk wel dat ik iets agressiever rondloop, heb een grotere mond gekregen maar kan natuurlijk placebo zijn.

Qua supps wacht ik nog op Vit-e en Omega 3-6-9

Grtz

Nice, ben benieuwd! Succes Mickey86.

Ja, update WEEK 2

- 2 kg bijgekomen op 14 dagen!
- Dit weekend was ik nog eens geil..:p
- Merk dat ik iets agressiever ben (lees assertiever)
- Ik slaap ook beter

Om nog eens mijn behandeling te herhalen:

- Androtardyl = Testosterone Enantate: 2/3 ampul per week
- Becozyme = Vit-b, zinc, c complex: 1/dag
- Vit-e: 1/dag
- D-cure = Vit-d: 2 ampulles per week
- Omega 3-6-9: 1/dag

Grtzzz

Terug
Naar boven