AndroidHealthClinic

Bejaardenhuizen zullen verdwijnen rond 2020! (ga zelf maar zorgen voor je vader en moeder)

Maar ik geloof dat er op voorhand van de verkiezingen slechts 2 partijen waren die er alles aan wilden doen om de zorg voor ouderen in stand te houden. Op mijn netvlies staan SP en PVV in het rtl debat waarbij ze als enigen aangaven niet in de zorg voor ouderen te willen hakken.

Ik weet dat PVV hier nog steeds alles aan probeert te doen, wat betreft de SP weet ik dat niet. Jammer dat Wilders continu zo haatzaaiend is, want op veel gebieden heeft hij gelijk en is zijn programma goed voor de samenleving.

Ik weet dat PVV hier nog steeds alles aan probeert te doen, wat betreft de SP weet ik dat niet. Jammer dat Wilders continu zo haatzaaiend is, want op veel gebieden heeft hij gelijk en is zijn programma goed voor de samenleving.

De waarheid zeggen is haatzaaiend? Dat weten we dan ook weer

De waarheid zeggen is haatzaaiend? Dat weten we dan ook weer

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kan ook op andere manieren praten over allochtonen, maar hij doet het op een manier waarop ik hem niet echt serieus kan nemen.

Kan je hem uberhaupt serieus nemen? Jullie zijn zeker vergeten dat een aantal jaar geleden hij tegen verhoging van de AOW-leeftijd was en het zelfs een breekpunt was.... en een dag na de verkiezingen?

http://www.youtube.com/watch?v=-Ps8pI5Feak

Je weet dondersgoed wat ik bedoel. Je kan ook op andere manieren praten over allochtonen, maar hij doet het op een manier waarop ik hem niet echt serieus kan nemen.

+1

zn standpunten zijn zo slecht niet, maar manier waarop hij politiek bedrijfd, nee dankje. als hij nou eens gewoon normaal deed, had hij 2x zoveel stoeltjes.

Terug
Naar boven