XXL Nutrition

Bekende Spaanse torero geraakt in de testikels

Ze mogen van mij zowieso al die stierenvechters afknallen!! :army::shoot:

Dus net goed dit had van mij dik erger gemogen!

een delicatesse in de stierenwereld, mensenkloten in madeira saus

haha, naar voor hem. homo.

Mess with the bull, you get the horns.

Wat een zielige reacties weer: het allemaal o-zo-zielig vinden voor de stier(en), maar wel elke dag fijn je kippetjes wegwerken. :fu:

Je ziet het verschil niet tussen dieren pijn doen en doden voor je eigen entertainment en eten uit noodzaak om te overleven (pijnloze slachting door verdoving)?

Je ziet het verschil niet tussen dieren pijn doen en doden voor je eigen entertainment en eten uit noodzaak om te overleven?

Die stier krijgt tenminste nog een eerlijke kans om zichzelf te verdedigen, zoals je in de OP wel ziet. (het is beide in bepaalde zin wel zielig, maar ik heb er geen moeite mee)

edit: en trouwens, schiet jij niet voor je plezier vogeltjes neer met je luchtbuks in je tuin? :fu:

Al zou de stier winnen word hij nog afgemaakt, dus dat klinkt niet alsof hij zichzelf kan verdedigen.

Gelukkig zijn de gloriedagen van die stierenvechter ook over.
No nuts no glory :D

Die stier krijgt tenminste nog een eerlijke kans om zichzelf te verdedigen, zoals je in de OP wel ziet. (het is beide in bepaalde zin wel zielig, maar ik heb er geen moeite mee)

edit: en trouwens, schiet jij niet voor je plezier vogeltjes neer met je luchtbuks in je tuin? :fu:

Nog nooit een stier met speren gezien en de stier is ook altijd in de minderheid.

En met een luchtbuks op vogeltjes schieten vind ik ook triest.
Edit: en in Belgie mag je met je luchtbuks niet in de tuin schieten, dus dat doet Big T inderdaad niet.

Laatst bewerkt:
Maar hij heeft tenminste wel nog eventjes 'wraak' kunnen nemen. :p
Als we jou nu in 1x de kop eraf zouden hakken (Kip)
Of we steken jou met 20 speren in je nek waardoor je nog net niet dood gaat en we je dan nog even laten creperen (Stier)

Welke zou jij dan willen zijn?

Kip of Stier?

Of we steken jou met 20 speren in je nek waardoor je nog net niet dood gaat en we je dan nog even laten creperen (Stier)

Kip of Stier?

In elk geval niet de stierenvechter met doorgespieste ballen :D

Edit: en in Belgie mag je met je luchtbuks niet in de tuin schieten, dus dat doet Big T inderdaad niet.

En toch schiet Big-T met zijn HW97k op vogeltjes in de tuin. :fu:
(maar ik ben even kwijt of hij dit ivm overlast deed of gewoon voor eigen plezier)

Kip of Stier?

Het enige dat je stelling bewijst is dat ik een lafaard ben en niet graag het slachtoffer wil zijn. Maar dat neemt nog niet weg dat ik er geen moeite mee heb dat het gebeurt.

Er waren ook van die stieren die 1 keer in de zoveel tijd in die ring moesten vechten en voor de rest lekker buiten liepen dus soms is het zo erg nog niet.

super! ze moeten eens stoppen met deze dierenmishandeling

En toch schiet Big-T met zijn HW97k op vogeltjes in de tuin. :fu:
(maar ik ben even kwijt of hij dit ivm overlast deed of gewoon voor eigen plezier)

Kan me voorstellen dat kaartjes vervelen op den duur, maar een shin sung dragon is dan wel leuke afwisseling hoor op wat ouwe troep. :D

Big T, schiet je ook met pcp?

Terug
Naar boven