AndroidHealthClinic

belgen die supps kopen op 1fast400

Bezoekers in dit topic

King

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
155
Waardering
0
guys,


enkele belgen op dit forum die supps kopen op 1fast400? ik sluit nu even onze vrienden, de nederlanders, uit :D omdat de invoertaks zowiezo verschilt bij de onze...
nu wou ik even weten welke landgenoten supps hebben gekocht, indien mogelijk welke en het gewicht, en als ze al dan niet iets na hebben moeten dragen aan taks of iets dergelijks

alvast bedankt!
 
Ik heb al acht of negen keer besteld en heb bij mijn voorlaatste bestelling heb ik een overschrijvin gekregen dat ik nog 17 euro moest betalen wegens invoer...

Was een bestelling van 82 dollar in totaal, met in begrip van de fedex kosten.
 
bijkomend vraagje, zou je nog blijven bestellen dan via hen? komt het nog steeds goedkoper uit dan bv bestellen in België zelf?
 
Ik heb sinds december 2003 zo'n 15 keer besteld, en ongeveer half zoveel keer naheffing gehad, varierend van 25€ tot 35€. Waarde van bestelling varieert meestal tussen de 200€ en 300€ (excl. verzending dus). Met verzending/naheffing erbij komt het nog steeds goedkoper uit, zeker als je dingen meebestelt die een te verwaarlozen gewicht hebben tegenover bijv. enkele potten whey van 5lbs.
 
en die naheffing, hoe gebeurt die? krijg je plots een factuur van de douane in de bus of.....?

bedankt alvast voor de reacties!
 
Ik krijg ongeveer een maand nadat de bestelling toegekomen is, een brief in de bus van FedEx, met een overschrijving erbij... Als je enkele weken wacht met die te betalen, krijg je nog eens een herinnering dat je nog een factuur te betalen hebt ;)
 
slick zei:
Ik krijg ongeveer een maand nadat de bestelling toegekomen is, een brief in de bus van FedEx, met een overschrijving erbij... Als je enkele weken wacht met die te betalen, krijg je nog eens een herinnering dat je nog een factuur te betalen hebt ;)



lap :p
 
btw, als jij ze bestelt op bv de achtste juni, wanneer ontvang je ze dan normaal gezien? is het idd zo dat het max vijf dagen duurt?
 
Van mij en spike zenden ze dat de vrijdag op en de maandag staat dat hier al, maar ja wij zijn gesponsord dus zal wel prioriteit zijn ;)
 
MonsterStrength zei:
Van mij en spike zenden ze dat de vrijdag op en de maandag staat dat hier al, maar ja wij zijn gesponsord dus zal wel prioriteit zijn ;)


bwa, alst zo zit, mij mogen ze ook gerust sponseren :p
 
en vragen jullie speciale instructies aan mike, of gewoon bestellen via de site...

Of instructies zoals meegeven van TARIC-code of speciale factuur of zo?
 
Ik bestel meestal op zaterdag en krijg het pakje dan op dinsdagvoormiddag aan men deur aangeboden. Nikske prioriteit dus als je gesponsord wordt :p
Veel sneller dan dat kan het hier niet geraken ;)
 
Zoiezo is BulkNutrition / 1fast400 super :thumb::D
 
daxie zei:
en vragen jullie speciale instructies aan mike, of gewoon bestellen via de site...

Of instructies zoals meegeven van TARIC-code of speciale factuur of zo?



goeie vraag, iemand?
 
MonsterStrength zei:
Van mij en spike zenden ze dat de vrijdag op en de maandag staat dat hier al, maar ja wij zijn gesponsord dus zal wel prioriteit zijn ;)


dikkeeeeenek ! :)

heb ook al veel besteld en krijg laatste tijd toch elke keer naheffing ze...
 
Ik vraag nooit speciale instructies, de factuur die erbij zit vermeld sowieso een pak minder dan eigenlijke waarde die erin zit.
 
nu, ander vraagje,

heeft iemand al es geprobeerd Mike te bereiken via é-mail??? ik had enkele vragen voor hem, heb hem een mail of drie gezonden en na een dikke week nog geen enkele mail terug...

nog iemand die dit meegemaakt heeft?
 
ja, heb Mike ook geregeld mail gestuurd, die reageer niet.
Te druk zeker..
 
maar ja, hij blijft goedkoper dan in BE hé ;)
 
Back
Naar boven