AndroidHealthClinic

Nieuws België leverde voor 5,4 miljoen euro wapens aan Israël

BackInAction

Competitive Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/onlinenieuws-belgie-leverde-voor-5-4-miljoen-euro-wapens-aan-israel.aspx?art={D0A88DD2-3D0C-4DB7-8C4F-2CF5C09159C4}

België is de vijfde grootste wapenexporteur van Europa. Dat blijkt uit cijfers van de Belgische onderzoeksinstelling Groupe de Recherche et d'Information sur la Paix et Sécurité (GRIP).In 2007 stuurde ons land voor 5,4 miljoen aan wapens naar Israël. Frankrijk, Duitsland en Roemenië zijn de grootste leveranciers van Europa.

Crimineel!

Moet ook, israel mag niet vernietigd worden.

Alles om het begroting te dichten.

Nee, omdat moslims altijd de verliezers moeten zijn.Als ze winnen gaat er iets fout.

probeerde me altijd kalm te houden, maar ik ga toch 1 keer zondigen:
jij bent echt zo'n EXTREEM ACHTERLIJKE mong**l

on-topic: dacht dat er niet rechtstreeks wapens werden geleverd.
Maar wel onderdelen, zoals nachtkijkers,... die gebruikt werden voor de israëlische wapenindustrie

probeerde me altijd kalm te houden, maar ik ga toch 1 keer zondigen:
jij bent echt zo'n EXTREEM ACHTERLIJKE mong**l

on-topic: dacht dat er niet rechtstreeks wapens werden geleverd.
Maar wel onderdelen, zoals nachtkijkers,... die gebruikt werden voor de israëlische wapenindustrie

+1 niveau van spiertje...

ot : verwondert me niet. Belgie, Frankrijk en Duitsland wouden enkele jaren geleden ook niet dat Amerika Irak binnenviel, simpelweg omdat het nog enkele wapenleveringen te betalen had.
en toenmalig minister van buitenlandse zaken dikke Louis-Michel zich maar voordoen als voorvechter van de vrede... vertegenwoordiger van FN Herstal ja, hoogstwaarschijnlijk het enige winstgevende bedrijf in Wallonië... triest.

• Topic Starter Topic Starter

Ot : Verwondert me niet. Belgie, frankrijk en duitsland wouden enkele jaren geleden ook niet dat amerika irak binnenviel, simpelweg omdat het nog enkele wapenleveringen te betalen had.
En toenmalig minister van buitenlandse zaken dikke louis-michel zich maar voordoen als voorvechter van de vrede... Vertegenwoordiger van fn herstal ja, hoogstwaarschijnlijk het enige winstgevende bedrijf in wallonië... Triest.

+1

Klopt, Wallonië is hiervoor verantwoordelijk...

ot : verwondert me niet. Belgie, Frankrijk en Duitsland wouden enkele jaren geleden ook niet dat Amerika Irak binnenviel, simpelweg omdat het nog enkele wapenleveringen te betalen had.
en toenmalig minister van buitenlandse zaken dikke Louis-Michel zich maar voordoen als voorvechter van de vrede... vertegenwoordiger van FN Herstal ja, hoogstwaarschijnlijk het enige winstgevende bedrijf in Wallonië... triest.

saddam was gewoon slaaf van America hij had pact met de duivel america gesloten en zo zie je maar, maar deze keer gaat de verhaal anders wedde america heeft niet de ballen om iran aan te vallen ze vallen alleen mensen die zich niet kunnn verdedigen aan en dan gaan ze de held spelen

3e wereld oorlog

America ft europe VS Rusland,china,vietname,Africa,iran,Cuba more and more will join the fight dat wordt lachen
http://nl.youtube.com/watch?v=bCk0iWG8wTY

hahahaha, ik lach anders nu al
net als ik dacht dat er geen dommer lid was dan arnoldfan, kom jij erbij :D

Terug
Naar boven