Fitness Seller

Nieuws België leverde voor 5,4 miljoen euro wapens aan Israël

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Russian army(honour)

Iranian Military(honour) vs (American pigs) in war

vette luie Amerikaanse varkens kunnen niet tegen Russia ft iran op

Amerikans zijn stelletje p*ssy's

ik hoop diep in mijn hart stiekem dat America/Isreal door zullen blijven gaan met oorlog te maken
dat wordt zeker leuk,

WW3 de warme oorlog

man, volgens mij hoop jij stiekem op een WOIII waarbij het westen tegen het midden oosten staat.. Islam Vs Christendom/judaïsme
:rolleyes:

En egh.. in zo een geval wil ik je niet langs mijn rug staan hebben..

man, volgens mij hoop jij stiekem op een WOIII waarbij het westen tegen het midden oosten staat.. Islam Vs Christendom/judaïsme
:rolleyes:

En egh.. in zo een geval wil ik je niet langs mijn rug staan hebben..

geen oorlog tussen geloof dat kan niet en mag niet
neej dat is niet mijn visie dat is jouw visie

mijn visie is Russia ft Iran VS Amerika ft isreal

ik ben voor freedom en amerikans zijn stelltje vieze-rikken

dont_feed_the_trolls.jpg
dont_feed_the_trolls.jpg
dont_feed_the_trolls.jpg

ik was vroeger pro american ik vond america vroeger een top land maar dingen veranderen ze hebben het allemaal aan zich zelf te danken stelletje oorlog makers, en dan praten zij elke keer maar weer raak over 9/11 terorist dit terror dat terorist my ass de grootste terorist dat zijn de American zelf, ( voor mensen die het niet weten Geschiedenis)

:D maar ik moet er bij zeggen ze maken wel de beste Movies maar dat verandert niets

Eerlijkheid verdwijnt, men zal diegene geloven die liegen en niet degene die de waarheid spreken.

Laatst bewerkt:
Je praat over dingen waar je niets vanaf weet.

iemand hier heeft te veel Red Alert gespeeld.

tupac is geen muslim hoor

ik was vroeger pro american ik vond america vroeger een top land maar dingen veranderen ze hebben het allemaal aan zich zelf te danken stelletje oorlog makers, en dan praten zij elke keer maar weer raak over 9/11 terorist dit terror dat terorist my ass de grootste terorist dat zijn de American zelf, ( voor mensen die het niet weten Geschiedenis)

:D maar ik moet er bij zeggen ze maken wel de beste Movies maar dat verandert niets

Eerlijkheid verdwijnt, men zal diegene geloven die liegen en niet degene die de waarheid spreken.

je bedoelt: 'Vroeger vertelden mensen mij op school, voor zover ik daar heen ging ipv naar de moskee, dat Amerika goed was, ik ben een meeloper, ik neem dit aan.

Nu roepen allemaal mensen die ik stoer vind dat Amerika k*t is, ik neem dit klakkeloos over, ik heb géén eigen mening.'

je bedoelt: 'Vroeger vertelden mensen mij op school, voor zover ik daar heen ging ipv naar de moskee, dat Amerika goed was, ik ben een meeloper, ik neem dit aan.

Nu roepen allemaal mensen die ik stoer vind dat Amerika k*t is, ik neem dit klakkeloos over, ik heb géén eigen mening.'
Jij verdient een lintje.

geen oorlog tussen geloof dat kan niet en mag niet
neej dat is niet mijn visie dat is jouw visie

mijn visie is Russia ft Iran VS Amerika ft isreal

ik ben voor freedom en amerikans zijn stelltje vieze-rikken

Nee, iran en rusland springen vrij vriendelijk met 'freedom' (*ahum polonium, *proest homo ophangingen*kuch steniging van overspeligen) om. Wel eens van de NAVO/NATO gehoord btw?

De dag dat de westerse manier van leven dusdanig word bedreigd teken ik accuut om de door jou beschreven idiotie de lucht in te knallen.

Russian army(honour)
http://nl.youtube.com/watch?v=IB47V3MWg24
Iranian Military(honour) vs (American pigs) in war
http://nl.youtube.com/watch?v=GwVFQXDx6P4

vette luie Amerikaanse varkens kunnen niet tegen Russia ft iran op

Amerikans zijn stelletje p*ssy's

ik hoop diep in mijn hart stiekem dat America/Isreal door zullen blijven gaan met oorlog te maken
dat wordt zeker leuk,

WW3 de warme oorlog

Man wat een dikke zever. Rusland ft Iran. Wie denk je dat er in Georgië en Tsjetsjenië wonen? Moslims. Rusland aast al decennia lang op die gebieden en het heeft de hele arabische wereld er niet beter gezind op gemaakt.

Hoogstaande literatuur hier

Terug
Naar boven