AndroidHealthClinic

Nieuws België leverde voor 5,4 miljoen euro wapens aan Israël

1) Wat heeft 2pac, een Amerikaanse rapper, hier mee te maken?

2) AmeriKa (met een K)

3) Sparta en leonidas was de eerste confrontatie in de geschiedenis tussen "het Westen", zijnde de Griekse staten en "het Oosten", het Perzische rijk. De Griekse staten hebben toen uiteindelijk de Persiche dreiging afgeslagen. Het feit dat je dit voorbeeld aanhaalt om je zogenaamde toekomstige oorlog van "Amerika (met een K) ft Isreal VS Muslims" te voorspellen is gewoon idioot.

4) je tag en boodschappen zijn enorm contradictorisch

1) Wat heeft 2pac, een Amerikaanse rapper, hier mee te maken?

2) AmeriKa (met een K)

figuurlijk
3) Sparta en leonidas was de eerste confrontatie in de geschiedenis tussen "het Westen", zijnde de Griekse staten en "het Oosten", het Perzische rijk. De Griekse staten hebben toen uiteindelijk de Persiche dreiging afgeslagen. Het feit dat je dit voorbeeld aanhaalt om je zogenaamde toekomstige oorlog van "Amerika (met een K) ft Isreal VS Muslims" te voorspellen is gewoon idioot.

4) je tag en boodschappen zijn enorm contradictorisch

hahaha 2pac afro America

weet je wat een echte eerlijke match zou zijn

America VS Rusland

5,4miljoen steld dus echt geen ruk voor

laat ze vooral door gaan met wapens handelen, Rusland maakt de beste wapens en verkoopt ze door aan de rest van de wereld ik hoop dat America vooral stoer blijft doen tegenover all die andere landen hahah wordt leuk einde van de mensheid

America wordt mishandelt door Russia

laat ze vooral door gaan met wapens handelen, Rusland maakt de beste wapens en verkoopt ze door aan de rest van de wereld ik hoop dat America vooral stoer blijft doen tegenover all die andere landen hahah wordt leuk einde van de mensheid

America wordt mishandelt door Russia
Wat heb jij allemaal gebruikt man..

vergeten wat rusland met jouw moslim vriendjes heeft uitgehaald de afgelopen decennia?

Hij is het niet vergeten.. Hij heeft het gewoon nog nooit geweten.

Maarja, wat verwacht je van ze? Zolang het niet in de Koran staat boeid het ze toch niet.

vergeten wat rusland met jouw moslim vriendjes heeft uitgehaald de afgelopen decennia?

ji bent duidelijk pro America en ik pro Russia proud to be

dat heet vergeven en vergeten maar America is een andere verhaal
America is geliefd(nott) door heel de wereld van Azie tot aan Africa hebben ze aan zich zelf te danken zoek eve in de geschiedenis op
en America heeft afganistan egbruikt om tegen de russen et winne en heeft die arme mensen in de steek gelaten en sins dien zijn afganenne boos en maken ze iedreen kapot maarjah dat is hun ding
en america heeft heeel veeel landen kapot gemaakt, zoek eve allemaal zelf op en ga niet doen alsof america nix doet America is de grootste terorist op de wereld ik wil liever de russen zien aan de macht hahaha Change we can

America heeft afganistan egbruikt om tegen de russen et winne en heeft die arme mensen in de steek gelaten en sins dien zijn afganenne boos en maken ze iedreen kapot maarjah dat is hun ding

Rusland viel Afghanistan binnen.
Amerika en Rusland waren toen niet bepaald vriendjes.
Amerika steunde Afghanistan zodat ze de Russen pakkie konde geven.
Hiervoor kreeg Amerika natuurlijk dingen voor terug(olie o.a.).
Amerika heeft in deze oorlog ook Osama Bin Laden getraind en wapens + geld gegeven zodat hij kon vechten tegen de Russen.
In feite is Osama dus gewoon een huurling.

En de Russen kregen uiteindelijk pakkie en trekten zich terug.

Jij bent echt een mong**l hè?
Jij weet dus gewoon echt absoluut niks.

Rusland viel Afghanistan binnen.
Amerika en Rusland waren toen niet bepaald vriendjes.
Amerika steunde Afghanistan zodat ze de Russen pakkie konde geven.
Hiervoor kreeg Amerika natuurlijk dingen voor terug(olie o.a.).
Amerika heeft in deze oorlog ook Osama Bin Laden getraind en wapens + geld gegeven zodat hij kon vechten tegen de Russen.
In feite is Osama dus gewoon een huurling.
jah maar America heeft afganistan na de war in de steek gelaten

en wie gaf all die wapens aan saddam irak, en ze wouden gewoon dat irak iran gingen aanvallen zodat zij elkaar af zouden maken en dan komt America all die olie opijsen
vieze rikken allemaal
1 ding is zeker America is de grootste B**** op aarde en daarna komt isreal

En de Russen kregen uiteindelijk pakkie en trekten zich terug.

ik weet heus wel dat russia afghanistan binnen viel so what America heeft bijna helft van de wereld binnen gevallen en met Russia is het een andere verhaal America en de rest van zijn slaafjes zijn gewoon bang voor Russia ;)

tenslotte America ging Afganistan zogenaamd helpen omdat hen het goed uit kwam omdat Russia hun grootste vijanden zijn hebben ze eigelijk afganistan als battlefield gebruikt stelletje vieze rikke

ik weet heus wel dat russia afghanistan binnen viel so what America heeft bijna helft van de wereld binnen gevallen en met Russia is het een andere verhaal America en de rest van zijn slaafjes zijn gewoon bang voor Russia ;)
Je praat over onderwerpen waar je geen moer van af weet en gebruikt dat dan als zogenaamde argumenten.

Ik had je IQ tog wel hoger ingeschat dan 60.

Heroïsche discussie hier, gather around people.

Terug
Naar boven