MuscleMeat

Nieuws België leverde voor 5,4 miljoen euro wapens aan Israël

Oorlog is slecht.
Rusland en Amerika die samen in de gazastrook gratis Jodenkoeken uitdelen voor de slachtoffers van de oorlog, dat zou pas wat zijn.
laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen - wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

hahah grappe maker

dat zijn sprookjes denk jij dat nou echt het is alsof jij zegt jij blijft ongelovig maar je wil toch naar de hemel

Laten we vooral pleiten voor vrede, niet voor oorlog.

Formuleer dat eens in correct nederlands, ik snap er geen bal van.

tenslotte America is degene die met de oorlog is begonne en all die andere mensen verdedigen zich zelf gewoon
America is degene die wapens maakt en zal blijven maken en dan gaan ze naar andere landen toe en daar gaan ze all hun wapens testen en alles kapot maken,
denk jij nou echt dat er ooit vrede komt hahaha tussen America en Russia(misschien alleen beetje samen geld verdienen beetje zakelijk verder niets)
en geloof me zowiezo de meeste Landen kiezen de kant van Russia na alles wat Amerika de wereld heeft aangedaan alleen sommige landen van europe blijven aan de zijkant van America v maar heb je gezien alleen iran all is te vergelijken met europe en laat staan Azie en Rusland en Meeste Africaanse landen,

misschien ben je vandaag zogenaamd de machtigste land in de wereld omdat je zwakke landen gaat aanvallen maar believe me, voor alles betaal je een prijs.
en jaaa iedereen weet America heeft kern wapens en so what als zij dat gebruiken dan vergaat heel de wereld en dat is een dikke Faill

-------------AIVD----------

Laatst bewerkt:
laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen - wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

hahah grappe maker

dat zijn sprookjes denk jij dat nou echt het is alsof jij zegt jij blijft ongelovig maar je wil toch naar de hemel

Haha copy paste werk. De enige correcte zin in al je posts in dit topic. Je bent een karikatuur aan het worden.

denk jij nou echt dat er ooit vrede komt hahaha tussen America en Russia
Ik kan de toekomst niet voorspellen, jij ook niet.
Ik pleit voor vrede, niet oorlog, dat is al.

en geloof me zowiezo de meeste mensen keizen de kant van Russia na alles wat Maerica de wereld heeft aangedaan alleen sommige landen van europe blijven aan de zijkant van America vechten maar heb je gezien alleen iran all is te vergelijken met europe em laat staan Azie en Rusland en Meeste Africaanse landen
Formuleer dit eens in in correct nederlands, ik snap er geen hol van.

Ik kan de toekomst niet voorspellen, jij ook niet.
Ik pleit voor vrede, niet oorlog, dat is al.

jij wil vrede maar denk jij nou echt dat America vrede wil,
zij houden van om cowboys te spelen, en om andere landen te verwoesten zodat zij de machtigste land blijven simple as that en Russia gaat vroeg of laat America anaal vernederen

Formuleer dit eens in in correct nederlands, ik snap er geen hol van.

naaahh niet nodig

Makaveli1 gij zult branden in de hel met je zieke gedachten, freak.

keep your friends close but your enemies closer

nu wil America zogenaamd peace en nu pas beginnen all die andere landen pas in te komen, beter laat dan nooid, that's just life

voor de mensen die het niet weten zoek geschiedenis van Amerika eve op (het zijn allemaal engeltjes)

russia army powrest and greatest army in the world
http://nl.youtube.com/watch?v=_vIz912L3ak

Iranian Military Force (100% Action)
http://nl.youtube.com/watch?v=17g27GkO9gA

WW3 is in aantocht I can smell it !!!

Laatst bewerkt:
Oorlog is voor kleine kinderen met groot speelgoed.

Viezerikken is 1 woord.
Tenzij je het over allemaal vieze mensen hebt die toevallig Rik heten.

laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen
Wat ben jij nou voor een zwakzinnig iemand?
Eerst loop je te ******** dat Amerika zo slecht is en overal oorlog veroorzaakt.

En vervolgens spreek je jezelf 100% tegen en moedig je het juist aan.
Heeft je moeder je soms met je hoofd onder een kameel laten vallen na je geboorte?

WW3 is in aantocht I can smell it !!!
Nee, dat is bullshit wat je ruikt.
Misschien als je stopt met praten dat de stank weg gaat.

en jaaa iedereen weet America heeft kern wapens en so what als zij dat gebruiken dan vergaat heel de wereld en dat is een dikke Faill
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven