Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Graag gedaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan.
Oorlog is slecht.
laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen - wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenOorlog is slecht.
Rusland en Amerika die samen in de gazastrook gratis Jodenkoeken uitdelen voor de slachtoffers van de oorlog, dat zou pas wat zijn.
Laten we vooral pleiten voor vrede, niet voor oorlog.laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen - wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
Formuleer dat eens in correct nederlands, ik snap er geen bal van.dat zijn sprookjes denk jij dat nou echt het is alsof jij zegt jij blijft ongelovig maar je wil toch naar de hemel
Laten we vooral pleiten voor vrede, niet voor oorlog.
Formuleer dat eens in correct nederlands, ik snap er geen bal van.
laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen - wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
hahah grappe maker
dat zijn sprookjes denk jij dat nou echt het is alsof jij zegt jij blijft ongelovig maar je wil toch naar de hemel
Ik kan de toekomst niet voorspellen, jij ook niet.denk jij nou echt dat er ooit vrede komt hahaha tussen America en Russia
Formuleer dit eens in in correct nederlands, ik snap er geen hol van.en geloof me zowiezo de meeste mensen keizen de kant van Russia na alles wat Maerica de wereld heeft aangedaan alleen sommige landen van europe blijven aan de zijkant van America vechten maar heb je gezien alleen iran all is te vergelijken met europe em laat staan Azie en Rusland en Meeste Africaanse landen
Haha copy paste werk. De enige correcte zin in al je posts in dit topic. Je bent een karikatuur aan het worden.

Ik kan de toekomst niet voorspellen, jij ook niet.
Ik pleit voor vrede, niet oorlog, dat is al.
jij wil vrede maar denk jij nou echt dat America vrede wil,
zij houden van om cowboys te spelen, en om andere landen te verwoesten zodat zij de machtigste land blijven simple as that en Russia gaat vroeg of laat America anaal vernederen
Formuleer dit eens in in correct nederlands, ik snap er geen hol van.
Makaveli1 gij zult branden in de hel met je zieke gedachten, freak.
Ik pleit voor vrede, niet voor oorlog. Meer niet.jij wil vrede maar denk jij nou echt dat America vrede wil,
Maar besef dan haha grootschalig zijnde gelovig in de polderstreek met rusland naar amerika vliegen in een luchtballon.
Ik pleit voor vrede, niet voor oorlog. Meer niet.
Denk je nou echt dat ik me ga uitspreken over zaken waar ik maar weinig weet van heb, zoals jij?
Maar besef dan haha grootschalig zijnde gelovig in de polderstreek met rusland naar amerika vliegen in een luchtballon.
"Fail" verkeerd spellen

Oorlog is voor kleine kinderen met groot speelgoed.
Ik dacht dat je dat niet zou kunnen, mij gelijk geven

Viezerikken is 1 woord.
Wat ben jij nou voor een zwakzinnig iemand?laat ze allebei vooral wapens maken en vooral door verkopen
Nee, dat is bullshit wat je ruikt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]en jaaa iedereen weet America heeft kern wapens en so what als zij dat gebruiken dan vergaat heel de wereld en dat is een dikke Faill