XXL Nutrition

Belgie : Transfer Perikelen

Of meer inspanningen gelevert om Lange te houden. Hij scoorde zo gemakkelijk. Ja Victor heeft tijd genoeg gehad om zich te bewijzen. Verzeilde nu ook al op de bank bij GBA.

Geert de Vlieger gaat naar Zulte-Waregem

Defour zou met de wet van 78 een vrije speler worden. Waar is die kerel mee bezig, hij kan nergens beter zijn dan bij Genk. Jammer dat hij al zo vroeg begint te zweven. Ik zie het niet goed komen met die kerel.

Brugge zou de vraagprijs van 4 miljoen euro voor Daerden willen betalen. Daar verschiet ik wel een beetje van. Ik wacht nog op een bevestiging. Waarschijnlijk gewoon een roddel van een journalist. Maar als toch zo is, zou het een uitstekende transfer zijn.

Genk krijgt nu gewoon de deksel op zijn neus. Ajax wilde zo ver gaan om 6 miljoen voor Defour te betalen, maar Genk wilde 8.5 miljoen euro, een belachelijk gedrag.

• Topic Starter Topic Starter
Ik lach me rot met die Defour.

Santino88 zei:
Ik lach me rot met die Defour.

Ik NIET, ik ben tegen geweld maar als ik hem vandaag tegenkom krijgt'm toeken op zen b**kes.

Toevallig heb ik een abo op genk en heb ik wel wat clubliefde. Hier wordt ik echt pissed van. :fire:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Defour Nieuws

DEFOUR VERBREEKT CONTRACT BIJ GENK
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Steven Defour heeft zijn contract bij Genk verbroken. Dat meldt Defours advocaat. Hij gebruikt de wet van 1978.

Steven Defour heeft zijn contract met de club Genk wegens ernstige redenen verbroken. Uit de onderhandelingen tussen Genk en Ajax bleek dat Genk een onwettige en overdreven transfervergoeding vroeg. Zo schond Genk de fundamentele vrijheid van arbeid van Defour.

Steven Defour (18) brak dit seizoen helemaal door bij Genk. De talentrijke middenvelder wekte zo de interesse op van ondermeer Ajax. Genk wou hem niet laten gaan, maar verliest hem nu toch.

SITUATIE IS NIET ONOMKEERBAAR
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het valt te betwijfelen of de zaak Defour nu van de baan is. "Het wordt een zaak voor de juristen", zei Genk voorzitter Jos Vaessen aan Teletekst.

"Jammer genoeg gingen wij ons al bereid tonen de vraagprijs voor Steven Defour te laten zakken. Nu wil hij toch het contract verbreken. Maar voor mij is de situatie niet onomkeerbaar, het ligt nu in handen van juristen", zei Vaessen.

Defour gebruikt de wet van 1978. Die geeft sporters de mogelijkheid om een contract van bepaalde duur te verbrkken, op voorwaarde dat ze zes maanden van hun loon aan hun (ex-)club betalen.

@Davy : Haha :)

Ik vraag me af waar die Jongen mee bezig is, speelde slechts 6 maanden in de Jupiler League en wat een pretentie heeft die jongen al :eek: Dat hij er nu 1 of andere wet bijsleurt getuigt van weinig respect voor zijn eigen supporters.

En zeggen dat hij werd geloofd voor zijn "volwassenheid" Haha, ik lach me een breuk.

En bij mij is er dan ook nog altijd de vraag, zal hij bevestigen wat hij heeft getoond hij zou niet het 1ste talent zijn die vervaagd.

Sorry normaal ben ik objectief maar dit vind ik echt niet kunnen.

@ Santino

Ik kon het niet beter zeggen.

Volgens mij gaat hij van deze beslissing nog spijt krijgen. Hoe je het draait of keert dit gaat hem een slechte naam bezorgen, en dan bedoel ik niet alleen in genk.

Het strafste vind ik nog altijd dat hij in maart ofzo een nieuw contract tekent voor 3 jaar. En dan vertrekt ie op deze manier, als je weg wil dan teken je toch geen nieuw contract meer.

Wat gebeurd er toch allemaal bij de club van mijn hart KRC Genk:
Jos Vaessen stapt op, Defour wet van '78, Daerden naar Brugge,...

De titanic is er niks tegen. Misschien dat er vanaf volgende jaar een nieuwe verfrissende wind waait door het fenix stadion.

Spijtig voor Jos Vaessen zo zie je maar welke schade Defour al heeft aangericht, dat komt nooit meer goed.

Ik voel mee met Jos, een goed man :(

Daerden naar (vermoedelijk) naar Brugge had ik niet verwacht aagezien hij Kapitein kon worden in Genk.

Bob Peeters wil terug naar Lierse.

Moons word trouwens 3de Doelman :eek:, dus die zal ook wel niet blijven mss heeft standard wel intersse(?)

Moons was één van de enigen die een heel seizoen constant speelde en nu moeten ze die ook al niet meer. Idd ook juist gelezen van Vaessen wat er gebeurd er daar allemaal! Toch één positieve nood is de transfer van Bosnjak

el-terrible zei:
wat een team dat we nu hebben
de titel is nu al 80 % zeker al weet je nooit in het voetbal

k'hoop dat we nog eens schitteren in de champions league

Ziet er inderdaad goed uit voor volgend jaar, zal wel wat zoekn zijn in het begin.

Mijn Basis 11

DM : Zitka

VL : Deschacht
VC : Juhaz
VC : De Man
VR : Vanden borre

ML : Goor
MC : Biglia
AM : Boussoufa
MR : Hassam

SP : Frutos
SP : Akin

Ik blijf het jammer vinden dat ze Jestrovic hebben verkocht, had hem graag naast Nicola gezien.

Mogen nog komen

Ibrahim Kargbo : Zwaar onderschat in mijn ogen, vertrekt vermoedelijk naar Nederland.

P. Leonard : Enfant Terrible, Ervaring, Leider en kan centraal uit de voeten, maar de kans op zijn komst is 0.01

Aanvaller : Liefst een jong talent, Saviola ofzo :p

-----

Ben trouwens blij dat ze wat "kuis" aan het houden zijn in de spelerskern.

Laatst bewerkt:
Ajax: Defour "out of the picture"

Ajax hoeft Steven Defour niet meer, al is de talentvolle Belg inmiddels transfervrij. De ex-speler van RC Genk liet gisteren zijn contract ontbinden omdat hij vond dat Genk teveel voor hem vroeg. Ajax heeft echter geen interesse meer. Dit bevestigde technisch directeur Martin van Geel in Het Laatste Nieuws. "Geen denken aan! Voor ons is Defour een afgesloten hoofdstuk." Defour zelf is niet bang dat hij geen club voor de komende seizoenen zal vinden.

"Ik ben niet bang voor een slechte naam", zegt Defour. "Ik kies niet puur voor het geld, maar voor de club die me de beste sportieve perspectieven biedt. Een club die me respecteert en in me gelooft, haalt me wel binnen", zegt de Belgisch international.

Ik denk dat je VanDamme ook in de basis mag verwachten net als de nieuwe centrale verdediger die nog moet komen

Club is niet alleen bezig met Daerden, ze willen ook Geraerts terughalen. Dat getuigt dat ze toch goed bezig zijn. Al had ik hem nooit laten vertrekken naar Standard, heb altijd al iets gezien in die jongen.

François Sterchele verhuisd naar GBA

En Cordier naar Brussels zoals verwacht.

Heeft AA Gent nog iets gedaan de laatste weken, spelen hier volgende maand een oefenwedstrijd in de buurt (dacht tegen de Go Ahead Eagles), ga natuurlijk ff kijken;) .

Dave Hawk zei:
Heeft AA Gent nog iets gedaan de laatste weken, spelen hier volgende maand een oefenwedstrijd in de buurt (dacht tegen de Go Ahead Eagles), ga natuurlijk ff kijken;) .

shit zie net:( , dat Go Ahead Eagles die wedstrijd in Belgie speelt..

Marcin Zewlakow en Svetlicic hebben ze binnen gehaald

Terug
Naar boven