XXL Nutrition

Belgie : Transfer Perikelen

idd. Een Macedoniër Sergej Dadoe van Vladikavkaz

Bjorn de wilde verhuisd naar GBA.

Zeg wel de supporters wat opjutten zodat hij voor één keer niet wordt uit gefloten:D

ik vind dat ne janet die de wilde ik kan die niet af

• Topic Starter Topic Starter
Lokeren en Club Brugge willen Beslija

Keert Beslija terug naar de Jupiler League?

De kans is groot dat Mirsad Beslija terugkeert naar België. De rechtermiddenvelder kan immers rekenen op de belangstelling van Lokeren en Club Brugge, zo meldt Het Laatste Nieuws.
Mirsad Beslija speelde vanaf 2001 bij Racing Genk en verhuisde in januari van dit jaar naar het Schotse Hearts. Dat betaalde een transfersom van 1,2 miljoen euro voor de middenvelder.

Beslija zou zich echter niet gelukkig voelen bij Hearts. Club Brugge informeerde naar Beslija maar Lokeren zou reeds dicht bij een akkoord staan.

Zou geen slechte zet zijn van Club brugge om dergelijk speler aan te trekken.

Santino88 zei:
Zou geen slechte zet zijn van Club brugge om dergelijk speler aan te trekken.

Beslija zou een miskoop zijn

als ik mij goed herinner speeld hij op middenveld waar Brugge al Englebert,Daerden,Yulu-Matondo,Blondel,Hermans heeft:cool:

Ook Dufer en Van Heerden hebben ze voor de rechterflank. Mirsad zoals in zijn beste periode bij Genk zou wel een aanwinst zijn, maar hij heeft waarschijnlijk het afgelopen half jaar weinig gespeeld dus vermoed ik, dat het een tijd zou duren voor hij zijn niveau haalt. Ik denk dat hij nu vooral wil spelen en dat hij meer kansen ziet in een transfer naar Lokeren

Voor Brugge zou Beslija imo een transfer zijn voor de breedte wat op zicht toch niet verkeerd is?

Bij Lokeren zou hij vast een basisplaats krijgen.

In zijn zoektocht naar een rechtsback richt Anderlecht zijn pijlen op Michael
Lamey van PSV. De 26-jarige Nederlander, die vorig seizoen één keer scoorde in 26 matchen, is pas na dit seizoen einde contract. Volgens Het Laatste Nieuws gaat coach Frankie Vercauteren hem woensdag bekijken in een oefenduel van PSV tegen Alemannia Aken.

Ik hoop dat ze die gast goed scouten want dit lijkt meer een 'paniekaankoop'.

Goede speler,niet meer,niet minder

Speelde vorig seizoen 26 matchen,anders speelt hij er véél minder,niet?

Ik zou liever hebben dat ze iemand kopen op de Belgische transfer markt.

Mirsad Beslija keert wellicht terug naar België. De Bosnische flankspeler stapte een half jaar geleden van Racing Genk naar het Schotse Heart of Midlothian over. Dat werd geen succesverhaal. Er is concrete interesse van Lokeren. Club Brugge wordt ook genoemd.

Beslija maakte weinig mooie momenten bij de Schotse vice-kampioen mee. De club is in handen van de Russische miljardair Romanov. Hij regeert met ijzeren hand. De trainers en de spelers moeten het vaak ontgelden. Beslija tekende er een contract tot juni 2009.

---
In ieder geval een goeie versterking voor Lokeren.

Wamberto zoekt een club

De transfersoap rond Wamberto is nog niet ten einde. De 31-jarige Braziliaan had zijn zinnen gezet op een transfer naar Qatar. Maar dat verhaal gaat niet door. Wamberto volgde de wedstrijd Genk-Zulte Waregem live bij in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer.

Er was interesse genoeg voor de kleine aanvaller. Hij kon bijtekenen bij Standard, Bergen rekende op een terugkeer, en hij stond op de verlanglijst van Zulte Waregem, STVV, Willem II en Germinal Beerschot. Wamberto wilde echter een clausule in zijn contract die bepaalde dat hij op elk moment de club kon verlaten voor een transfer naar Qatar.

Wamberto de Sousa Campos speelt sinds oktober 1991 in Europa. Via Seraing, Standard, Ajax en Bergen belandde hij in juni 2004 opnieuw bij Standard. In 2004/05 scoorde hij één doelpunt in negentien competitiewedstrijden. Vorig seizoen moest hij vrede nemen met tien wedstrijden, waarin hij één assist afleverde.

Wie bied die man een contract aan :D

Santino88 zei:
Wamberto zoekt een club

De transfersoap rond Wamberto is nog niet ten einde. De 31-jarige Braziliaan had zijn zinnen gezet op een transfer naar Qatar. Maar dat verhaal gaat niet door. Wamberto volgde de wedstrijd Genk-Zulte Waregem live bij in het gezelschap van zijn zaakwaarnemer.

Er was interesse genoeg voor de kleine aanvaller. Hij kon bijtekenen bij Standard, Bergen rekende op een terugkeer, en hij stond op de verlanglijst van Zulte Waregem, STVV, Willem II en Germinal Beerschot. Wamberto wilde echter een clausule in zijn contract die bepaalde dat hij op elk moment de club kon verlaten voor een transfer naar Qatar.

Wamberto de Sousa Campos speelt sinds oktober 1991 in Europa. Via Seraing, Standard, Ajax en Bergen belandde hij in juni 2004 opnieuw bij Standard. In 2004/05 scoorde hij één doelpunt in negentien competitiewedstrijden. Vorig seizoen moest hij vrede nemen met tien wedstrijden, waarin hij één assist afleverde.

Wie bied die man een contract aan :D

Ik heb nog een tijdje samengespeeld met Edmilson (jaja, de nr 10 van Standard geweest), tevens goeie vriend van Wamberto en De Camargo. Wamberto is echt al een 6-7-tal maand bezig met een nieuwe club te zoeken maar het lukt 'm nooit om een handtekening te zetten???

Zulte Waregem & Germinal Beerschot waren beiden suptop vorig jaar waarom dan een clausule in je contract haha!

bladez zei:
Ik heb nog een tijdje samengespeeld met Edmilson (jaja, de nr 10 van Standard geweest), tevens goeie vriend van Wamberto en De Camargo. Wamberto is echt al een 6-7-tal maand bezig met een nieuwe club te zoeken maar het lukt 'm nooit om een handtekening te zetten???
Je hebt het dan over zaalvoetbal geloof ik? Heb al eens opgevangen dat hij in het zaalvoetbal nog altijd mooie dingen uit zijn sloef kan toveren.;)

Santino88 zei:
In zijn zoektocht naar een rechtsback richt Anderlecht zijn pijlen op Michael
Lamey van PSV. De 26-jarige Nederlander, die vorig seizoen één keer scoorde in 26 matchen, is pas na dit seizoen einde contract. Volgens Het Laatste Nieuws gaat coach Frankie Vercauteren hem woensdag bekijken in een oefenduel van PSV tegen Alemannia Aken.

Ik hoop dat ze die gast goed scouten want dit lijkt meer een 'paniekaankoop'.
is een 1000% miskoop. was vorig jaar de zwakste schakel bij psv. is niet voor niets weg gestuurd bij ajax

Terug
Naar boven