XXL Nutrition

Belgie : Transfer Perikelen

Leuke filmpjes, fragmenten zijn natuurlijk niet echt representatief voor een speler , maar hij lijkt me wel een goede speler. Ik vraag me af wat Van Basten van hem vind. En wil Boussoufa nog wel voor Nederland spelen? :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop van wel :) Maar ik vraag me meer af wat Marco van hem gaat vinden.

Hier nog een goed filmpje ;)

Baradonna

Gert Claessens centrale verdediger van RC Genk ( nochthans een vaste waarde) heeft te horen gekregen dat hij moet vertrekken. RC Genk heeft met Caillet, Matoukou, Verdonck en Mikulic genoeg centrale verdedigers zo luid het. Toch wel eigenaardig omdat die laatste 3 toch blessure gevoelig zijn. Claessens zou gratis weg mogen. Gert is er ondertussen wel al 34.

En ze hebben Soley Seyfo nog totaal underrated :(

Gert is toch een vleugelspeler ook :yes:

jup, maar door een supere ingeving van rene, plaatse hij hem centraal en hugo heeft dat gewoon na geaapt:rolleyes:

Bance terug naar België?
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Bij Germinal Beerschot Antwerpen heeft het bestuur een oude bekende op het oog om het spitsenprobleem op te lossen. De kranten weten dat GB aast op Aristide Bancé (ex-Lokeren).

Bancé (21) scoorde vorig jaar 15 keer voor Lokeren en de Burkinees versierde een transfer naar Metalloerg Donjetsk. Maar hij is naar verluidt ongelukkig in Oekraïne en wil graag terugkeren naar België. Hij zou op huurbasis weg mogen.

Goed nieuws :thumb:

Anderlecht vindt geen rechtsachter

Op 31 augustus sluit de eerste transferperiode af. Bij Anderlecht lijken ze zich er stilaan bij neer te leggen dat er geen rechtsachter bijkomt. Er blijft nog één piste over, maar de kans dat deze speler naar Brussel komt, is bitter klein.

Het bestuur is niet van plan van financiële avonturen aan te gaan. Wellicht zal trainer Franky Vercauteren verder moeten met Anthony Vanden Borre en Jonathan Legear (zie foto). Vanden Borre is snel en kan voetballen, maar zijn kwaliteiten liggen eerder in het offensieve dan in het defensieve.

De 19-jarige Jonathan Legear is van nature een aanvaller. Hij stapte in 1998 van Standard naar Anderlecht over. Legear speelde nog maar tien wedstrijden op het hoogste niveau.

Paars-wit kende vorig seizoen al problemen aan de rechterkant. Vanden Borre begon achteraan, maar dat was geen succes. Daarna kreeg Michael Zewlakow (nu Olympiakos) de voorkeur als rechtsback.

Geen rechtsachter :scratch:

De pas 19-jarige Sébastien Pocognoli heeft bij Genk een basisplaats veroverd en dat is de buitenlandse clubs niet ontgaan. HLN weet dat Feyenoord wel wat ziet in de flankverdediger. Maar Genk laat Pocognoli zeker niet vertrekken

Blijf waar je bent :)

Ik verwacht ook dat Leonard deze week terug bij Standard tekent. :)

Denk ik ook, die Matias heeft onvoldoende kwaliteiten om het waar te maken.

Standard

Geraerts en Onyewu mogen weg

Vertekken Geraerts en Onyewu alsnog bij Standard?

Standard kon zich niet plaatsen voor de Champions League en dat heeft ook financiële gevolgen. De club vangt immers naast heel wat miljoenen. "Bij een goed bod mogen Karel Geraerts en Oguchi Onyewu weg", zei technisch directeur Michel Preud'homme na de wedstrijd.
Club Brugge zou volgens Gazet van Antwerpen nog steeds interesse tonen in Geraerts. Standard is overigens zelf nog steeds op zoek naar een nieuwe linksachter. De Rouches stelden hun hoop op Philippe Léonard, maar die koos voor Feyenoord. Standard zou nu praten met Didier Dheedene

Ze zijn helemaal gek geworden in Luik, laten we meteen de sterkhouders ook verkopen :roflol:

Club brugge koop Geraerts

Anderlecht koop Onyewu

Standard "koop" Dheedene

Haha Didier zou beter zijn schoenen aan de haak hangen. Haha Standard wordt zotter met de minuut Dheedene zal hun probleem op links oplossen :roflol:. Straks bombarderen ze nog Conceiçao tot speler-trainer:D. Geraerts en Oneywu laten vertrekken is niet goed maar des te beter voor club als Karel komt.

Ja Didier kan niet meer voetballen want hij is 34 jaar :rolleyes: :haha:

Karel is een ploeg op zichzelf :D :D :D

Ben nooit een fan van dheedene geweest. Hij heeft de afgelopen jaren zijn broek versleten op de bank van Austria, want zoveel heeft hij daar niet gespeeld en toch heeft de kerel de pretentie om het bod van Lierse en Nac af te slaan net alsof ie daar te goed voor is 'haha'. Weg met Didier.

en toch heeft de kerel de pretentie om het bod van Lierse en Nac af te slaan net alsof ie daar te goed voor is 'haha'. Weg met Didier.

Zou jij dan voor Lierse of Nac willen spelen, kijk naar Leonard die krijg ook aanbiedingen van dergelijke ploegen en waar speelt hij nu :D :D :D

Hij heeft de afgelopen jaren zijn broek versleten op de bank van Austria, want zoveel heeft hij daar niet gespeeld

1990/91 Germinal Ekeren 5 0
1991/92 Germinal Ekeren 20 0
1992/93 Germinal Ekeren 22 3
1993/94 Germinal Ekeren 29 4
1994/95 Germinal Ekeren 28 2
1995/96 Germinal Ekeren 32 1
1996/97 Germinal Ekeren 33 6
1997/98 Anderlecht 28 4
1998/99 Anderlecht 22 0
1999/00 Anderlecht 23 0
2000/01 Anderlecht 28 5
2001/02 TSV 1860 München 19 1
2002/03 Austria Wien 29 2
2003/04 Austria Wien 20 0
2004/05 Austria Wien 19 2
2005/06 Austria Wien 17 0

Valt best mee als je ziet dat hij bij anderlecht ook nooit 30 matchen gespeelt heeft.

1990/91 Germinal Ekeren 5 0
1991/92 Germinal Ekeren 20 0
1992/93 Germinal Ekeren 22 3
1993/94 Germinal Ekeren 29 4
1994/95 Germinal Ekeren 28 2
1995/96 Germinal Ekeren 32 1
1996/97 Germinal Ekeren 33 6
1997/98 Anderlecht 28 4
1998/99 Anderlecht 22 0
1999/00 Anderlecht 23 0
2000/01 Anderlecht 28 5
2001/02 TSV 1860 München 19 1
2002/03 Austria Wien 29 2
2003/04 Austria Wien 20 0
2004/05 Austria Wien 19 2
2005/06 Austria Wien 17 0

Valt best mee als je ziet dat hij bij anderlecht ook nooit 30 matchen gespeelt heeft.

Kan je ook zien van die wedstrijden dat hij heeft gespeeld hoeveel er waren als basisspeler?

:nope:

Dan nog betekent dit niet dat een speler niet meer kan voetballen, Sven Vermant speelde in z'n laatste jaar bij Schalke (maar) 22 matchen maar is nu wel kapiteit van FCB.

Schalke is dan ook een veel grotere club en grotere competitie dan de Oostenrijkse. Didier kan nog voetballen bij een middenmoter zoals GBA ofzo, maar een topclub nee dat zou mij verbazen.

Ok, een voorbeeldje uit Nederland dan..

Marc Degryse speelde amper 8 matchen in zijn laatste jaar bij PSV maar speelde wel nog 5 jaar de pannen van het dak in België.

Mijn punt is dat bankzitten niets te maken heeft met de kwaliteiten van de speler, neem nu R. VNR :)

Dat zijn toppers Didier is voor mij geen topper.

Nee inderdaad niet, maar Belgische 'top' kan hij nog perfect aan.

Nee inderdaad niet, maar Belgische 'top' kan hij nog perfect aan.

Als hij aan Standard wordt gelinkt zal ie alleszins geen moeite hebben om Matias uit de ploeg te spelen zoals die mee voetbald, maar of het een meerwaarde zal zijn. Pletikosa zal nu wel ook niet komen zeker:rolleyes: . Ik denk dat Genk kans maakt om de top drie te vervolledigen en dat standard 4de of zelfs 5de zal eindigen. Niet ondenkbaar als ze weer twee sterkhouders zouden laten gaan.

Terug
Naar boven