- Waardering
- 1.093
Als je doelt op voetbal met uit te hand gelopen kinderspel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Qoute **** = ban!
j/k

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je doelt op voetbal met uit te hand gelopen kinderspel:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De vraag die ik mij stel is: zouden die controles nu meer opbrengen dan ze de staat kosten? Wat het antwoord ook is, het blijft belachelijk als het gaat om een niet erkende sport ja.
Als ze al legaal verkrijgbare suplementen en weed als doping zien en dan huizenhoge boetes uitschrijven denk ik wel dat het de staatskas zal spekken
Ben er nog niet heel over uit maar ik denk wel dat ik in beroep zal gaan, 2 jaar schorsing is gewoon absurd imo

NiceBelgische DBB'rs
1 euro en dan zeggen ze dat Hollanders zuinig zijn, laat Sanca een rekeningnummer
opgeven en stort allemaal 10 euro.
En al die goed bedoelde adviezen achteraf is zo als wij in Nederland zeggen "Een koe achteraf in zijn kont kijken"
Dus stop met dit gelul en geef gul
Brother

vergeef me als ik verkeerd ben maar dacht dat noxpump niet legaal te verkrijgen is in belgie?![]()
Belgische DBB'rs
1 euro en dan zeggen ze dat Hollanders zuinig zijn, laat Sanca een rekeningnummer
opgeven en stort allemaal 10 euro.
En al die goed bedoelde adviezen achteraf is zo als wij in Nederland zeggen "Een koe achteraf in zijn kont kijken"
Dus stop met dit gelul en geef gul
Brother

Als je geen nummer bekend maakt zul je het nooit weten![]()

) die hoge toppen scheerde op internationaal niveau geschorst is en een torenhoge boete heeft gekregen van de dopingjagers en zelfs volledig stopt met wedstrijden ed, ONGEHOORD DIT BELGISCH DOPINGBELEID, ze maken gewoon élke sport kapot

Volgens mij moet Big T daarover beslissen om het al dan niet te doen
Las in de flex dat zelfs Dave Idowu (of hoe heet die kerel weer) een grote belofte in het belgische bodybuilding (express met kleine B) die hoge toppen scheerde op internationaal niveau geschorst is en een torenhoge boete heeft gekregen van de dopingjagers en zelfs volledig stopt met wedstrijden ed, ONGEHOORD DIT BELGISCH DOPINGBELEID, ze maken gewoon élke sport kapot
![]()
![]()
Edit: Hij is blijkbaar na een 2de dopingcontrole levenslang geschorst?!
Maak anders een topic :al wie geld wil overschrijven fzo?dan noteer je alle namen die zeker 2euro p.p. wil geven?eerst op T wachten
ik wil het wel ook al is het 10 euro, wel k*t voor u
dan zegge dat marokanen gierig zijn![]()
Het is heel simpel. Geen doping is geen doping. Lees je voortaan een beetje in over wat wel en niet mag dan kom je een stuk professioneler over.
dan is het ook maar heel normaal dat je moet toelaten dat die lui je op je plasser kijken of je plasje wel van jezelf is, je moet iets voor je sport over hebben nietwaar!
amateurisme hoeft niet op deze manier bestraft te worden.
Je moet altijd maar professioneel zijn enzo, tuurlijk het verdient ook zo enorm goeddan is het ook maar heel normaal dat je moet toelaten dat die lui je op je plasser kijken of je plasje wel van jezelf is, je moet iets voor je sport over hebben nietwaar!
Ja, hard trainen, maar dit, alsjeblieft zeg
Als de sport er nou werkelijk eerlijk door werd, zou het misschien te rechtvaardigen zijn, maar geloof er niks van dat het eerlijk wordt hierdoor.

unknwn wat lul jij nou weer, het is een test om de wedstrijd eerlijk te laten verlopen.
Het is dat ik vind dat die boete belachelijk is en een schorsing goed genoeg is. Maar er moet geld aan verbonden zijn en dat vind ik dan weer jammer.