Fitness Seller

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

En de hoogte van je inkomen? Wordt daar niet naar gekeken dan?

Ja dat bedoel ik, boven een x aantal bedrag kom je niet in aanmerking als meerderjarige.

Ikzelf heb er nooit één kunnen krijgen maar het ook wel een redelijk loon.
Maatje van mij moest pas nog rechtzaak aangaan en kreeg er ook geen.
Hij werkte dan nog maar enkele maanden en dat in een fabriek.
Kan nooit een hoog inkomen zijn.

Weet ook niet hoe het net zit, hij kan best altijd nog wel eerst eens horen maar ik heb er bang voor.

Als je dus kuisvrouw of ander niet goedbetaalde baan hebt mag je bijna elke rechtzaak vergeten?

Die hebben recht op een pro deo.

Een gratis advocaat dus. gewoonlijk een jonge beginneling.

Heb je zelf een normaal inkomen kun je zelf maar een advocaat gaan betalen.

om even terug te komen op de schorsing, sanca, kijk goed wanneer die juist ingaat, met wat geluk is dat oktober of november. Zolang je geen officieel bericht heb gekregen ervan kan je in principe nog meedoen met SMVB

Waarom kijken er zoveel mensen naar dit topic? Moeten jullie niet werken ofzo?

Die hebben recht op een pro deo.

Een gratis advocaat dus. gewoonlijk een jonge beginneling.

Heb je zelf een normaal inkomen kun je zelf maar een advocaat gaan betalen.

Elke advocaat moet pro deo zaken doen heb ik vernomen. Zal vast wel een regeling in zitten zodat Spong het niet hoeft te doen en al die andere grote sjaken, maar toch.

Elke advocaat moet pro deo zaken doen heb ik vernomen. Zal vast wel een regeling in zitten zodat Spong het niet hoeft te doen en al die andere grote sjaken, maar toch.

Zijn alleen die rechtstreeks voor de staat werken.

Als je zelfstandig advocaat bent ga je daar je tijd niet aan moeten verdoen gok ik.

K*t voor je zeg! De bitches....

Succes ermee en hopen dat je de schade kan beperken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hiervoor twee jaar geschorst lijkt mij er toch wel héél ver over...

Wat ga je doen?
Stoppen met de competitie of andere sport?

Veel sterkte alvast!

Vraag me af of dit nu wel typisch is voor belgie of eerder voor het gehele dopingbeleid. Het komt er toch vaak op neer dat mensen gepakt worden op grond van onnozelheden terwijl er intussen wel een hoop echte doping gepakt wordt door mensen en die worden dan niet betrapt:rolleyes:

Succes ermee sanca, echt balen dit en dat het ook nog een duur grapje is zeg:eek:
hebben ze nu al een A en een B staal getest eigenlijk ??? voor het testen van de B staal heb je toch het recht om ze zelf op hun vingers te kijken eventueel een expert meenemen en als ze iets fout doen in de procedure dan is de test ongeldig(zelfs al is het nog zo terecht dat die positief is)....maar ja de kans zal klein zijn om ze op fouten te betrappen...

sterkte kerel, echt belachelijk dit

kuisvrouw?? :roflol: wordt daar een vrouw van lichte zeden mee bedoeld?
Hehe mja een vrouw die in Belgie kuist is een kuisvrouw.
Heb es gegoogled naar kuisvrouw kom ik op het einde alleen maar .be tegen.:p

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Waarom kijken er zoveel mensen naar dit topic? Moeten jullie niet werken ofzo?
Crisis:sukkeltje:

Waarom hebben anderen het in dit topic dan over 6 mnd?

misschien wishful thinking?

Dit is wat ik kan vinden:

De schuldig bevonden sporter kan een verbod opgelegd krijgen om gedurende een bepaalde termijn, mogelijks echter levenslang, deel te nemen aan wedstrijden en kan verplicht worden tot het betalen van een geldboete tot 25000 euro en een deel van de controle- en procedurekosten.

De opgelegde sanctie is steeds in overeenstemming met de WADA code. Dit houdt ook in dat, indien de sporter geen of geen significante schuld treft, hij in aanmerking komt voor strafvermindering.

Art 70 §7. De periode van uitsluiting begint op de dag van de tuchtrechtelijke uitspraak waarbij uitsluiting is opgelegd of, als de betrokkene van een hoorzitting heeft afgezien, op de dag dat de uitsluiting is geaccepteerd of op andere wijze is opgelegd. Waar de rechtvaardigheid dat gebiedt, bijvoorbeeld bij vertragingen in de tuchtprocedure of andere aspecten van de dopingcontrole die niet te wijten zijn aan de sporter, kan het orgaan dat de straf oplegt de periode van uitsluiting op een eerdere datum laten ingaan, tot op zijn vroegst de dag waarop het monster is afgenomen.

Art. 71. De aan de sporter opgelegde disciplinaire uitsluiting, uitgesproken op grond van artikel 47 van het decreet, wordt bekendgemaakt aan de sportvereniging waartoe de sporter behoort met het oog op de naleving en het doen naleven van de uitsluiting, en aan de betrokken internationale sportvereniging, met het oog op de internationale overname ervan, en aan het WADA. Als disciplinaire uitsluitingen overeenkomstig de Code worden opgelegd volgens de hypothese, vermeld in artikel 7, zesde lid, van het decreet, kunnen ze, voor de duur van de uitsluiting, bekendgemaakt worden via de beveiligde communicatiekanalen, vermeld in artikel 47, § 5, tweede lid, van het decreet, met het oog op het doen naleven ervan en het houden van het toezicht erop. Die bekendmaking omvat de voornaam, achternaam en geboortedatum van de sporter, het begin en het einde van de periode van uitsluiting en de sportdiscipline waarin de overtreding werd vastgesteld.

Op te merken valt dat de federale drugwetgeving onverminderd blijft gelden, en een tuchtrechtelijke sanctie niet kan beletten dat een tuchtrechtelijk gestrafte sporter voor dezelfde feiten ook gerechtelijk vervolgd wordt ten gevolge van de drugwet (de wet van 24 februari 1921).

Heel de sportwereld loopt krom van de doping, maar die mannen die op tv komen die hebben de beste dokters achter zich en lopen steeds een stapje voor op de controle, daarom word er maar zelden een topper betrapt.
Een schorsing voor wiet en dat andere ding (wat ik niet ken trouwens) is ronduit belachelijk, wiet is allerminst prestatiebevorderend, wel integendeel! En dan nog 2 jaar schorsing en zo'n hoge boete voor een gewone mens, dat is ronduit schandalig en werpt weer eens een smet op ons arme Belgenland. Weer eens word duidelijk dat bij ons met twee maten en twee gewichten gewogen word, Tom Boonen word herhaaldelijk betrapt op het gebruik van coke (wat ook meer een recreatiedrug is hoor, en voor een wielrenner eigenlijk van weinig nut qua prestatiebevordering, en hij gaat vrijuit en mag zelfs de Tour meerijden. Sanca word betrapt op onnozele wiet en kan 2 jaar in zijn zetel gaan zitten en zijn spaarcenten zien teloor gaan. Schande België!

Zijn alleen die rechtstreeks voor de staat werken.

Als je zelfstandig advocaat bent ga je daar je tijd niet aan moeten verdoen gok ik.

als sanca hiermee in de media komt, zal er vast wel een pro deo advocaat zich aanbieden omdat hij hiermee alleen maar reclame maakt voor zichzelf.

Terug
Naar boven