MuscleMeat

Belgisch doping beleid -> F*****-> Help Wanted

Misschien zou big-t het initiatief kunnen stimuleren door een ieder die stort 1000 karmapunten te geven? (daar doe ik het zelf overigens niet voor maar aangezien dat een belangrijke drijfveer voor zovelen hier is..)

Misschien zou big-t het initiatief kunnen stimuleren door een ieder die stort 1000 karmapunten te geven? (daar doe ik het zelf overigens niet voor maar aangezien dat een belangrijke drijfveer voor zovelen hier is..)

:roflol: DBB de filantropische instelling.

Sanca je hebt er een b*ch bij zie ik...niet meteen tot uitscheurens toe vernederen he?!

Sanca zal van dat geld toch alleen maar wiet halen... als we hem blikken soep/drinken/whatever sturen hoeven we daar ook niet bang voor te zijn. :D
(j/k sanca, geintje moet kunnen :P)

Sorry jonge ik vind het echt superlullig voor je. Al helemaal als je kijkt naar de middelen waar het om gaat. Wat zit er in Noxpump wat niet mag?

Maarja blijkbaar zijn het de regels, en als dat zo in de statuten staat geef ik je weinig kans.

Er zijn op dit moment zo een 1500 leden online, als er daarvan ongeveer 400 2 euro storten is je financiële probleem opgelost. Ik sta er in ieder geval wel open voor.

Als sniperx ons zo aan het hart zou gaan zijn we hier tonnen kwijt aan jeugdpsychiatrie.

• Topic Starter Topic Starter
Alled DBB leden die willen 1 euro overmaken??
Help Sanca de winter door: Sms Sanca naar....

kvin dit niet normaal... moeten we met zun alle toch iets aan kunne doen?

Belachelijk, leef met je mee man:(

Mijn euro heb je, zou een goede Dbb stunt zijn:D

Er zijn op dit moment zo een 1500 leden online, als er daarvan ongeveer 400 2 euro storten is je financiële probleem opgelost. Ik sta er in ieder geval wel open voor.

Thanks guys! Dit zou natuurlijk echt wel nice zijn, denk dat veel mensen me hier wel steunen :D

Als ik er een advocaat op kan zetten denk ik wel dat de schorsing verminded kan worden, noxpump is hier legaal te koop, staat niets op vermeld dat het niet geschikt is voor wedstrijdatleten en op weed staat naar mijn weten schorsing van "maar" 6 maanden!

Big-T, it's up to you.... :)

Sanca zal van dat geld toch alleen maar wiet halen... als we hem blikken soep/drinken/whatever sturen hoeven we daar ook niet bang voor te zijn. :D
(j/k sanca, geintje moet kunnen :P)

Hij heeft in ieder geval een bos haar om op te roken. Zal die wel even zoet mee zijn de komende 2 jaar.

:roflol: DBB de filantropische instelling.

Sanca je hebt er een b*ch bij zie ik...niet meteen tot uitscheurens toe vernederen he?!

:rolleyes: Van wat ik op dit forum heb gezien lijkt Sanca me een integere en hardwerkende persoon die nu op buitenproportionele wijze wordt bestraft voor iets waar totaal geen kwaad inzit. Het is niet zo dat hij intentioneel aan competitievervalsing oid deed.

Als sniperx ons zo aan het hart zou gaan zijn we hier tonnen kwijt aan jeugdpsychiatrie.

Maar dat gaat 'ie niet. Heb meer empathie met een aan wiet verslaafde benadeelde strongman. Denk eens aan die hond van hem, die moet ook eten.

Hehehe, sommige reacties, typisch Dbb :heart: :roflol: ik kan nu toch al terug een beetje lachen, bedankt voor de steun mannen!!!!

Het vergroot de uithouding, en zolang je elk half uur een slok neemt... Sluit nooit uit wat je niet zeker kan weten ;)

Minimaal, maar de sides ervan die je tijdens en na de race ondervindt zijn wel significant. Daarbij kunnen ze via haaranalyse haarscherp vaststellen wanneer er gebruikt geweest is, en in Boonen's geval was dat steeds buiten competitie, terwijl hij in competitie vaker gecontroleerd wordt. Hij zou wel helemaal stom zijn om iets wat zo nutteloos en makkelijk opspoorbaar is tijdens een race te gebruiken.

Bij deze vraag ik ook een 'help CoD aan het tweede kroontje'-actie aan. Al het karma dat je kunt missen is welkom! :D

ik wist wel dat je aan de roids zat sanca!

Sorry jonge ik vind het echt superlullig voor je. Al helemaal als je kijkt naar de middelen waar het om gaat. Wat zit er in Noxpump wat niet mag?

Maarja blijkbaar zijn het de regels, en als dat zo in de statuten staat geef ik je weinig kans.

Geranium Root Extract zoals ik dacht andere naam 1, 3-Dimethylpentylamine.
Stofje lijkt op een hoge dosis redelijk op het effect van pep alleen wat anders verbaasd me dat dit nog altijd legaal is.
Zullen ze nog niet weten waarschijnlijk,als ze efedrine verbieden moeten ze dit zeker verbieden dit is een stuk merkbaarder.

Complete onzin. Vanwaar haal je dat en waarom weet het gerecht hier niet van? Daarbij heb ik Boonen al meerdere malen bezig gezien met het uitgaan en hij gebruikte regelmatig iets ja. Coke, XTC, pillen... Boonen is allesbehalve een eenmalige gebruiker.
Zegt genoeg over hem. Wie op dat moment niet vies is van al die pilletjes en poedertjes zal dat tijdens wedstrijden ook niet zijn. Ik weet uit goede bron dat er enorm veel gebruikt wordt in triatlon, wielrennen, atletiek etc. Overal waar veel geld zit vooral. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat ventje nog nooit wat gebruikt heeft om de prestaties naar hoger niveau te tillen. En ze kennen de knepen van het vak goed hoor, hoe je negatief eruit komt etc. In de meeste gevallen zullen ze dan ook niet betrapt worden. Buiten competitie worden ze dan nonchalant en dan vallen ze dus door de mand. Dus ik wil aannemen dat het misschien geen coke is wat tijdens de wedstrijd gebruikt wordt, maar iets anders waarschijnlijk wel.

Terug
Naar boven