- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zegt genoeg over hem. Wie op dat moment niet vies is van al die pilletjes en poedertjes zal dat tijdens wedstrijden ook niet zijn. Ik weet uit goede bron dat er enorm veel gebruikt wordt in triatlon, wielrennen, atletiek etc. Overal waar veel geld zit vooral. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat ventje nog nooit wat gebruikt heeft om de prestaties naar hoger niveau te tillen. En ze kennen de knepen van het vak goed hoor, hoe je negatief eruit komt etc. In de meeste gevallen zullen ze dan ook niet betrapt worden. Buiten competitie worden ze dan nonchalant en dan vallen ze dus door de mand. Dus ik wil aannemen dat het misschien geen coke is wat tijdens de wedstrijd gebruikt wordt, maar iets anders waarschijnlijk wel.
Het is allemaal in verband met het verschrikkelijke onrecht dat sanca is aangedaan

Het is allemaal in verband met het verschrikkelijke onrecht dat sanca is aangedaan
Als er genoeg animo voor is, dan is het steunen van een rechtzaak misschien geen slecht idee. Maar misschien kan sanca beter eerst informeren naar de kosten, om daarna in te schatten of donaties voldoende zouden zijn.

Verder procederen heeft iig 0,0 zin. De wiet gaan ze sowieso nooit laten vallen, en owv die reden zal het hele dossier ook niet ernstig herbekeken worden. Ze hebben ook geen zin om dergelijke zaken die nooit de belangstelling halen teveel aandacht te geven.
Men zal gewoon rekening houden met wat relevant is lijkt mij. En dan spelen er een aantal zaken in zijn voordeel, en helaas ook enkele in zijn nadeel. De wiet is jammer want is heel duidelijk verboden. Maar de straf die hij krijgt is niet in verhouding (zeker omdat anderen voor hetzelfde 6 mnd kregen). En als je een supplement koopt, en er staan geen verboden stoffen op het etiket, dan kan je moeilijk verantwoordelijk zijn voor wat er niet in zou mogen zitten. Zoals hierboven al gezegd, proberen er 1 jaar van te maken.Dat moet idd ook in rekening gebracht worden. Stel dat Sanca steun krijgt vanuit deze hoek, dan moet er maar 1 knuppel deze site aanvinken en zijn postgeschiedenis doornemen. De kans dat je dan nog serieus genomen wordt is de moeite niet waard.

Dat moet idd ook in rekening gebracht worden. Stel dat Sanca steun krijgt vanuit deze hoek, dan moet er maar 1 knuppel deze site aanvinken en zijn postgeschiedenis doornemen. De kans dat je dan nog serieus genomen wordt is de moeite niet waard.

Geraniumwortelextract stond toch op de verpakking? Zoja, dan had hij moeten weten dat het eveneens op de dopinglijst staat. Ik zeg niet dat deze 2 jaren volkomen terecht zijn, wel dat het moeilijk wordt om het te verdedigen.Is dat relevant dan? Men zal gewoon rekening houden met wat relevant is. En dan spelen er een aantal zaken in zijn voordeel, en helaas ook enkele in zijn nadeel. De wiet is jammer want is heel duidelijk verboden. Maar de straf die hij krijgt is niet in verhouding (zeker omdat anderen voor hetzelfde 6 mnd kregen). En als je een supplement koopt, en er staan geen verboden stoffen op het etiket, dan kan je moeilijk verantwoordelijk zijn voor wat er niet in zou mogen zitten. Zoals hierboven al gezegd, proberen er 1 jaar van te maken.
Vandaag de uitslag van de dopingcontrole @St Job binnengekregen voor het roken van weed en gebruik van noxpump.... ik kan wel janken![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zo is, en als dat de stof is waar het over gaat, ja dan blijft er niet veel over van je verdediging idd.Geraniumwortelextract stond toch op de verpakking? Zoja, dan had hij moeten weten dat het eveneens op de dopinglijst staat.
Als dat hierboven klopt, idd moeilijk te verdedigen dan. Toch vind ik de boete icm de lange tijd een beetje overdreven. Er zijn in dit land zware criminelen die er gvd beter vanaf komen. Iets zegt me dat men hier echt te ver is gegaan.Ik zeg niet dat deze 2 jaren volkomen terecht zijn, wel dat het moeilijk wordt om het te verdedigen.
Nee, maar uiteindelijk denk ik dat ze vooral op de tests afgaan, dat is tenslotte wat telt bij het bepalen van de boete/straf. Wat je verder in je vrije tijd doet zijn je eigen zaken lijkt me (zie zaak Boonen).En attitude wordt ook gewoon in rekening gebracht bij het uitspreken van het vonnis. De reputatie van een dagelijkse cannabisgebruiker pleit iig niet in je voordeel.
Nee, maar uiteindelijk denk ik dat ze vooral op de tests afgaan, dat is tenslotte wat telt bij het bepalen van de boete/straf. Wat je verder in je vrije tijd doet zijn je eigen zaken lijkt me (zie zaak Boonen).