AndroidHealthClinic

Breaking News Belgische bodybuilders vluchten voor dopingartsen

Hoe hard renden ze ?

Ik zou zeggen: doorgaan met de controles en om alle BB'ers dus te forceren om het naturel te doen.

Haha alsof dat ooit zou gebeuren. ALS er vaste controles komen voor de wedstrijd juicen ze gewoon door. Rekening houdend dat het wel al uit hun bloed is voor de wedstrijd.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/nabba-vlissingen-afgelast-209726/

Lees eerst dit topic, staat er al sinds gisteren.

Hoe dan ook, goed ding dat de media het op neemt! Juice is illigaal en het is fijn dat er wat aan gedaan wordt. Opgeblazen spelletje? Het is behoorlijk pathetic als je snel wegloopt als je 3 controleurs ziet. Weaksauce.

Omdat het illegaal is?

Omdat het illegaal is?

Gelukkig zien ze hier in Nederland nog het marginale van het hele AAS gebeuren in. Er zijn dingen die een velen malen hogere prioriteit hebben zoals: drugs en verkeersdoden. Laten we daar eerst maar eens naar kijken voordat er weer een heel leger ambtenaren wordt ingezet om de "grote" groep kuurders hier de kop in te drukken

ben ik nu de enige die nu een beeld ziet van 50 bodybuilders die over straat achterna gezeten worden door een hoop artsen in witte jassen, die spuiten vasthebben en een stethoscoop rond hun nek?:D

whaha om het beeld compleet te maken, de doctoren praten mit deutsch accent, kom mal hier jij voor ein experiment gna gna gna :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/nabba-vlissingen-afgelast-209726/

Lees eerst dit topic, staat er al sinds gisteren.

Hoe dan ook, goed ding dat de media het op neemt! Juice is illigaal en het is fijn dat er wat aan gedaan wordt. Opgeblazen spelletje? Het is behoorlijk pathetic als je snel wegloopt als je 3 controleurs ziet. Weaksauce.

Omdat het illegaal is?

Omdat het illegaal is?

:stupid:

Reden waarom ik nooit een wedstrijd zou doen, omdat ik het dan naturel tegen dope mag opnemen, gaat niet werken. (winnen) :D
Dat doping algemeen geaccepteerd is binnen bodybuilding wil nog niet zeggen dat het normaal is.

Doping controleurs bij een nationaal kampioenschap bodybuilding, only in belgium....

wat een ezels.

wie wordt nu kampioen?
de eerste die opdaagt om de titel op te eisen? :D hehehe...

dat ze de bodybuildingsport eens met rust laten ook
ga echte gangsters vangen, bende k*tmongolen

Ik zou zeggen: doorgaan met de controles en om alle BB'ers dus te forceren om het naturel te doen.

Ja, want alleen bodybuilders gebruiken. Beetje kort door de bocht nietwaar... Kunnen we alle PL'ers en SM-competities ook gaan boycotten :rolleyes:

Ja, want alleen bodybuilders gebruiken. Beetje kort door de bocht nietwaar... Kunnen we alle PL'ers en SM-competities ook gaan boycotten :rolleyes:

Daar ben ik ook helemaal voor. Niet het boycotten, maar wel de controles in PL/SM wedstrijden.

Dit is al de 4de keer dat ik dit argument moet ontkrachten.. :(

Waarom wordt een Belgisch kampioenschap in Nederland gehouden ?

En wat is de juridische reikwijdte van de Belgen op Nederlandse grond ? In België is dopinggebruik strafbaar, in Nederland niet (alleen binnen een bond).

Waarom wordt een Belgisch kampioenschap in Nederland gehouden ?

En wat is de juridische reikwijdte van de Belgen op Nederlandse grond ? In België is dopinggebruik strafbaar, in Nederland niet (alleen binnen een bond).

"De organisatoren denken aan die controles te ontsnappen door hun wedstrijden in het buitenland te organiseren. Maar dat lukt niet. Overal waar Vlaamse atleten aan de competitie meedoen, mag de Vlaamse Gemeenschap haar controleurs heen sturen. 'Soms nodigen de sportfederaties ons zelf uit om te komen controleren. De wielerbond doet dat vaak. Maar inderdaad, van de bodybuilders krijgen we nooit zo'n uitnodiging', vertelt Cooman."

Bron weet ik zo niet.

no steroids no life,beetje onzin allemaal
Mensen kijken niet naar mannetjes met armen van 40cm op een podium
net als dat natruel SM boring is...een 120loglift op een wk is niets.
Net als een tour de france waar de renners 8 weken over mogen doen.

Op de wedstrijd zelf hoort er niets meer in je bloed te zitten, als je daar niet in slaagt dan ben je gewoon niet slim genoeg. Deze controles zijn ook een kans om juist aan het publiek te tonen dat ze op het moment van de wedstrijd clean waren. Jammer dat ze gingen lopen, maar anderzijds is het ook te begrijpen gezien de gevolgen.

Anderzijds vind ik het wel een naaistreek van de Vlaamse gemeenschap, zeker voor het publiek dat ging kijken. Vraag me af of die niets beters te doen hebben. De controles zijn niet erg zinvol, we weten allemaal dat er gebruikt wordt.

no steroids no life,beetje onzin allemaal
Mensen kijken niet naar mannetjes met armen van 40cm op een podium
net als dat natruel SM boring is...een 120loglift op een wk is niets.
Net als een tour de france waar de renners 8 weken over mogen doen.

Dat is niet waar. We zijn verwend.

Terug
Naar boven