MuscleMeat

Breaking News Belgische bodybuilders vluchten voor dopingartsen

Waarom zou je je als amateursporter bezighouden met doping? Inderdaad belachelijk.

Als je een doktersattest hebt voor je medicatie moet je je geen zorgen maken.
Als je supplementen neemt die je dubieus vindt, dan moet je andere supplementen kopen. Wat een zielig excuus om een positieve plas af te schuiven op de supplementen. Het zal dan toch aan jou zijn om te bewijzen dat er iets mis mee was. Die dingen (van gerespecteerde producenten) worden serieus gecontroleerd.

True, ik werd door Dr. Praet, sportarts die vroeger in dopingcommissie zat Maximize aangeraden qua supplementen omdat dat zeker 100% dopingvrij was. Is er paar weken geen wielrenner geweest die positief plaste door een maximize product? Zo betrouwbaar is da allemaal

hahaha, de NABBA Belgium dat kan je toch geen ernstige bond meer noemen?...

Laatst bewerkt:
just de shit al op TV gezien! Bij VTM, ZOOM...

Nu is de media er als de kippen bij, maar anders zie je ze niet op de wedstrijden om verlag uit te brengen :thumbdown:

Mr. Olympia: dat soort mannen wil ik op het podium zien, mannen met 55-60cm+ biceps geen 45 cm armpjes. Die zie ik genoeg in de plaatselijke gym. Jay Cutler, Ronnie Coleman, Marcus Ruhl etc. dat wil ik zien. Pure massa.
Dit soort massa bereik je alleen door te gebruiken. En ik heb er geen enkel probleem mee, want dat wil ik zien. Zolang het hele spelers veld gebruikt zoals op Mr. O. vind ik het eerlijk. AAS hoort bij deze sport, zeker op het top-niveau.

Kortom: weg met die controles.

De sport waar wij zo voor leven, T, zal altijd in het belachelijke getrokken worden.

Maar dat maakt me verder niet uit, want ik weet dat ik

1) er beter uitzie dan 99% van de bevolking
2) gezonder ben dan minstens 50% van de bevolking
3) als ik ouder ben nog genoeg testosteron in me zal hebben door een beschaafd kuurtje, en me dus beter zal voelen dan ouwe zakken zonder testo.

3) als ik ouder ben nog genoeg testosteron in me zal hebben door een beschaafd kuurtje, en me dus beter zal voelen dan ouwe zakken zonder testo.

Amen!

Dat ze die achterlijke voetballers, met een film sterren status, met buitensporig salaris controleren is wel iets wat je van ze mag vragen gezien de miljarden industrie waarin ze werknemer zijn.

Bodybuilding is tenminste nog een echte sport zonder politiek, zonder elkaar een mes in de rug te steken en vervolgens publiekelijk mooi weer spelen, gewoon transparant van elkaar wetend wat je doet naast elkaar on stage het uit vechten. Eerlijker kan niet.

Er is geen TV, zit geen geld in onze sport (kost alleen maar). Het is gewoon een ons kent ons cultuur en iedere atleet kent elkaar wel minstens van gezicht. Laat het gezag dan ook onze ongeschreven regels respecteren. Wij doen het tenminste voor onszelf.

Bodybuilders en wielrenners werken tenminste nog voor hun resultaten.

Vergeet het trots en tevreden over je lichaam zijn niet,iets waar 95%van de bevolking over klaagt !
(alhoewel dat tevreden zijn soms lelijk kan tegenvallen :p )

T gaat dus ooit wel aan de juice?:D

Nieuwsbericht staat op pagina 400 van NOS teletekst

23shduq.gif

in het nieuws gaven ze precies te kennen dat ze de mensen die zich ingeschreven hadden blijkbaar ook nog achteraf gaan controleren. wat voor een belachelijke heksenjacht is me dat zeg...

:roflol: ** grappig, enorme beren die als mietjes wegrennen

Laat me uitleggen hoe het gegaan is, de atleten komen de parking op en wie zien ze daar staan, de controleurs. Ze staan ze al op te wachten nog voor dat ze de zaal bereikt hebben. Wat doen de atleten, ze draaien zich terug om en gaan terug rustig naar hun wagen. Normale reactie is het niet? Zou 90% van ons hier ook doen op een wedstrijd of ben ik hier verkeerd?

Als je iets illegaals doet moet je niet gaan janken als ze je er voor proberen te pakken.

Ik wil hier niet mee zeggen dat je niet moet gebruiken. Maar je kent de risico's voor je gaat gebruiken (op welk vlak dan ook). Accepteer dan ook de mogelijke gevolgen.

Als je iets illegaals doet moet je niet gaan janken als ze je er voor proberen te pakken.

Ik wil hier niet mee zeggen dat je niet moet gebruiken. Maar je kent de risico's voor je gaat gebruiken (op welk vlak dan ook). Accepteer dan ook de mogelijke gevolgen.

Exactly.

Hoe dan ook: Volgens mij wil iedereen hier hun krachtsport op een hoger niveau tillen. Ik zou het in ieder geval fantastisch vinden als sterkste man ooit op de olympische spelen zou verschijnen. Hiervoor zijn dopingcontroles nodig, op alle niveau's. In en buiten het seizoen.

Zo lang dat niet gebeurd zal de sport ook nooit zo groots worden als een gemiddeld olympische sport.

Is er paar weken geen wielrenner geweest die positief plaste door een maximize product? Zo betrouwbaar is da allemaal

Neenee, Iljo Keisse beweerde dat de doping afkomstig was uit zijn supplementen.
Maximize, de producent van zijn supplementen, heeft daarop een proces aangespannen wegens laster ed...

Maw een flauw excuus...

Terug
Naar boven