MuscleMeat

Breaking News Belgische bodybuilders vluchten voor dopingartsen

leuk nieuws, wordt ik heel de tijd uitgelachen op het werk omdat ik bb doe :p

Vandaag was dit nieuws op de "is nooit grappig" rubriek bij Rob Stenders op 3fm.
Helaas had ik geen tijd om de hele uitzending af te luisteren, maar ik hoorde wel een paar goeie grappen;

Een testosterun zetten, is nooit grappig.

Door dopingcontroleurs geen breed publiek trekken, is nooit grappig.

:roflol:

whaha om het beeld compleet te maken, de doctoren praten mit deutsch accent, kom mal hier jij voor ein experiment gna gna gna :D

Moet een geweldig schouwspel zijn.

Ik zie die BB'ers ook al in hun string en tanning op over straat rennen hahaha, en afhangend van de gewichtsklasse zal het rennen op zich er ook al hilarisch uit moeten zien.

Vandaag was dit nieuws op de "is nooit grappig" rubriek bij Rob Stenders op 3fm.
Helaas had ik geen tijd om de hele uitzending af te luisteren, maar ik hoorde wel een paar goeie grappen;

Een testosterun zetten, is nooit grappig.

Door dopingcontroleurs geen breed publiek trekken, is nooit grappig.

:roflol:
whahaha :D

hadden ze pukkels op hun rug........?

Moet een geweldig schouwspel zijn.

Ik zie die BB'ers ook al in hun string en tanning op over straat rennen hahaha, en afhangend van de gewichtsklasse zal het rennen op zich er ook al hilarisch uit moeten zien.

er zou er toch minstens 1 moeten zijn met krampen :P die kunnen ze dan lynchen

Laat me uitleggen hoe het gegaan is, de atleten komen de parking op en wie zien ze daar staan, de controleurs. Ze staan ze al op te wachten nog voor dat ze de zaal bereikt hebben. Wat doen de atleten, ze draaien zich terug om en gaan terug rustig naar hun wagen. Normale reactie is het niet? Zou 90% van ons hier ook doen op een wedstrijd of ben ik hier verkeerd?

:rolleyes: omdat er een reden voor is... iedereen weet het, zullen ermee moeten leven. Alleen wat nu voor de toekomst? ???

hoorde ook op TV dat ze er verschillende thuis gaan opzoeken...

waarom ren je in hemelsnaam trouwens weg???

je kunt toch ook gewoon nee zeggen en rustig weglopen.....

of gaan ze je vasthouden ? haha

Krijgen we nu ook al Belgische vluchtelingen hier? :D

waarom ren je in hemelsnaam trouwens weg???

je kunt toch ook gewoon nee zeggen en rustig weglopen.....

of gaan ze je vasthouden ? haha
Dat wegrennen is gewoon verzonnen door de media voor zover ik weet hoor :rolleyes:

Iemand zei al op het forum dat ze gewoon rustig naar hun wagen zijn gegaan en weer vertrokken zijn toen ze de controleurs zagen.

:rolleyes: omdat er een reden voor is... iedereen weet het, zullen ermee moeten leven. Alleen wat nu voor de toekomst? ???

hoorde ook op TV dat ze er verschillende thuis gaan opzoeken...

ja en thuis opzoeken vind ik absoluut not done! ze hebben niet meegedaan met de wedstrijd, dus ...

Dat wegrennen is gewoon verzonnen door de media voor zover ik weet hoor :rolleyes:

Iemand zei al op het forum dat ze gewoon rustig naar hun wagen zijn gegaan en weer vertrokken zijn toen ze de controleurs zagen.

Dus door de media enz goed aangedikt dus het verhaal....... maar dat maakt het verhaal veel sappiger he "rennede bodybuilders"..........

wie maakt er zo'n filmpjes man :gay:

Het staat toch in begin van het filmpje.. Bodycamp Austria... zal wel één of ander evenement zijn. Hoeft niet meteen iets gays te zijn :rolleyes:

Terug
Naar boven