XXL Nutrition

belgische DBB meeting !

hmmm, ik kan me nog wel eens beest gaan voelen op de meet :cool:

;)

dit bedoelde ik met 10 Days Off :

10 Days Off staat bekend als een progressief dance festival met dj’s en live acts uit binnen- en buitenland en met aandacht voor alle relevante genres in de elektronische muziek. Met de focus op house, electro, breakbeats, punk-funk, eighties' wave, nu-jazz, broken beats, drum ‘n’ bass, techno. Sedert enkele jaren komt ook pop, rock en hip-hop meer aan bod.

10 DAYS OFF 2007

en vind altijd tijdens de Gentse Feesten plaats (die ook exact 10 dagen duurt)

;)

• Topic Starter Topic Starter
dit bedoelde ik met 10 Days Off :

10 Days Off staat bekend als een progressief dance festival met dj’s en live acts uit binnen- en buitenland en met aandacht voor alle relevante genres in de elektronische muziek. Met de focus op house, electro, breakbeats, punk-funk, eighties' wave, nu-jazz, broken beats, drum ‘n’ bass, techno. Sedert enkele jaren komt ook pop, rock en hip-hop meer aan bod.

10 DAYS OFF 2007

en vind altijd tijdens de Gentse Feesten plaats (die ook exact 10 dagen duurt)

;)

azo , ok :)

hier effe het restaurant waar ik werk , moesten we beslissen van daar gaan te eten ofzo ... [Link niet meer beschikbaar]
kheb gevraagd aan mijne baas , hij wilt ons een eiwitrijke menu klaarmaken voor een goedkope prijs ... :)

ziet er gezellig uit, krijg al zin:cool:

ziet er idd niet slecht uit :meal:

hier effe het restaurant waar ik werk , moesten we beslissen van daar gaan te eten ofzo ... [Link niet meer beschikbaar]
kheb gevraagd aan mijne baas , hij wilt ons een eiwitrijke menu klaarmaken voor een goedkope prijs ... :)

ziet er een gezellige zaak uit

:) is het ook

Mooie zaak en ziet er wel relaxt uit :).

heel chill , en mijn baas is ne zot van 39 j die net na 19j huwelijk gescheiden is , dus feesten gegarandeerd :p

loop jij maar voorop sanca:p

Terug
Naar boven