XXL Nutrition

Belgische overheid blokkeert anabolen webshops?

Anabolen worden ook niet via webshops verkocht

Blijkbaar is er weer wat op gang in België? Verscheidene websites die producten verkopen worden nu geblokkeerd.

Ja dat klopt,ff proxiserver nemen en hopla;)k*tland is dat hier in Belgenland,hier moet je gewoon betalen en je bek houden en hard werken:mad:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 16:35 ----------

Anabolen worden ook niet via webshops verkocht

Neen???moet je maar eens koekelen!

• Topic Starter Topic Starter
Niet dat ik ze zelf gebruik maar viel me op toen ik iets aan het opzoeken was. Weet dus ook niet of het al langer zo is. Betekent dus wel dat ze druk bezig zijn met de illegale middeltjes en wellicht zullen ze nog wel meer er tegen gaan doen.

Jup, zelfs bepaalde gok sites, poker sites blokeert belgische overheid ;/

Tis ook altijd wel wat hier in belgië :mad:

ook al gemerkt.
torrents site's zijn ook al geblokt.
Maarja het is maar een kwestie van tijd, tot deze weer online staan ;)

K*tland begint steeds meer op China te lijken.

Ben ik de enige die een paar websites blokkeren niet zo erg vind?
Anabolen zijn illegaal en als je er geen gebruikt ben je gezonder af.

De vraag is eerder ofdat er iets mee bereikt wordt zoals met het blokkeren van torrents sites, na een tijd staat er toch weer een online.
Maar toch is het de taak van de overheid om de wetten na te laten leven.

Heb altijd het gedacht gehad dat die websites fake waren ???

België = apenland. Hopelijk kan ik hier zo snel mogelijk weg!!

Vrijheid wil niet zeggen dat je illegale zaken mag doen.

Het altijd betrekken van alcohol en nicotine bij aas discussies/verbod begint afgezaagd te worden, ja ze zijn schadelijker ja ze zorgen voor doden iedereen weet dit. Je moet ook de historische en sociale context bekijken.

Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd zie roken in de werkplek en op café. Ik verdedig de overheid niet ik geef mn mening. Je mag het alleen niet zo zwart / wit zien. ( zonder het te dood nuanceren)

@ gezondheid dit was een bedenking van mij.

• Topic Starter Topic Starter

Het altijd betrekken van alcohol en nicotine bij aas discussies/verbod begint afgezaagd te worden, ja ze zijn schadelijker ja ze zorgen voor doden iedereen weet dit. Je moet ook de historische en sociale context bekijken.

Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd zie roken in de werkplek en op café. Ik verdedig de overheid niet ik geef mn mening. Je mag het alleen niet zo zwart / wit zien. ( zonder het te dood nuanceren)

Dus dan moet de overheid maar websites gaan blokkeren? Dan moeten ze de verkopers aanpakken. Niets illegaals aan een website bekijken.

Het is niet afgezaagd, men verdient hier geen geld op dmv belasting en accijnzen. Dus pakt men het geheel op basis van willekeur aan. Ik vind dat BE wel erg ver doorslaat met de aanpak van AAS. Zo zwaar zijn de straffen op hard drugs toch ook niet?!

Ik heb het hier niet over straffen maar over preventie.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 16:03 ----------

Dus dan moet de overheid maar websites gaan blokkeren? Dan moeten ze de verkopers aanpakken. Niets illegaals aan een website bekijken.

Tuurlijk moeten ze de verkopers aanpakken maar meestal zitten die in het buitenland. Ja ze moeten gewoon wachten op het pakketje in de post. Ik ga alleen maar om te kijken naar de piraten bay...

Ben ik de enige die een paar websites blokkeren niet zo erg vind?
Anabolen zijn illegaal en als je er geen gebruikt ben je gezonder af.

De vraag is eerder ofdat er iets mee bereikt wordt zoals met het blokkeren van torrents sites, na een tijd staat er toch weer een online.
Maar toch is het de taak van de overheid om de wetten na te laten leven.

Dan zit je hier in de verkeerde sectie bro;)

Wat als ze morgen vinden dat we er niet mogen over lezen/praten?
Zonde dat men hierin tijd en belastingsgeld stopt.

Terug
Naar boven