Blijkbaar is er weer wat op gang in België? Verscheidene websites die producten verkopen worden nu geblokkeerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar is er weer wat op gang in België? Verscheidene websites die producten verkopen worden nu geblokkeerd.
Vrijheid wil niet zeggen dat je illegale zaken mag doen.
Het altijd betrekken van alcohol en nicotine bij aas discussies/verbod begint afgezaagd te worden, ja ze zijn schadelijker ja ze zorgen voor doden iedereen weet dit. Je moet ook de historische en sociale context bekijken.
Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd zie roken in de werkplek en op café. Ik verdedig de overheid niet ik geef mn mening. Je mag het alleen niet zo zwart / wit zien. ( zonder het te dood nuanceren)
@ gezondheid dit was een bedenking van mij.
Vrijheid wil niet zeggen dat je illegale zaken mag doen.
Het altijd betrekken van alcohol en nicotine bij aas discussies/verbod begint afgezaagd te worden, ja ze zijn schadelijker ja ze zorgen voor doden iedereen weet dit. Je moet ook de historische en sociale context bekijken.
Sommige dingen vragen nu eenmaal tijd zie roken in de werkplek en op café. Ik verdedig de overheid niet ik geef mn mening. Je mag het alleen niet zo zwart / wit zien. ( zonder het te dood nuanceren)
@ gezondheid dit was een bedenking van mij.
Dus dan moet de overheid maar websites gaan blokkeren? Dan moeten ze de verkopers aanpakken. Niets illegaals aan een website bekijken.
Ben ik de enige die een paar websites blokkeren niet zo erg vind?
Anabolen zijn illegaal en als je er geen gebruikt ben je gezonder af.
De vraag is eerder ofdat er iets mee bereikt wordt zoals met het blokkeren van torrents sites, na een tijd staat er toch weer een online.
Maar toch is het de taak van de overheid om de wetten na te laten leven.