AndroidHealthClinic

Dopinggebruik in fitnesscentra verontrustend hoog

De populairste middelen waren anabolica en testosteron.???

:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 23:39 ----------

Ik was slachtoffer van 1van de controles , ze kiezen niet enkel mensen uit die er buff uit zien, integendeel laten ze sommige overduidelijke gevallen met rust en kiezen magere jongens uit die nog niet eens weten wat anabolen zijn,,

Ik was zelf enkel positief op dianabol,was pas 3dagen bezig in kuur,, men t/e waarde lag wel heel hoog op 64. (die normaal rond te 4-6 ligt denk ik)

Boete van 1850euro en naar brussel moeten gaan om het uit te leggen. Ik train enkel voor mezelf, geen wedstrijden. Vind dit echt belachelijk maar niets aan te doen hier in Belgie kan dit zo.

daar gaat je hgh money :D

wat een rot praktijken zeg.. moet er niet aan denken daar te wonen

krom k*tland, met 8 man 1 gozer lens slaan en daar doen ze geen **** mee.

Bij ons traint een advocaat. Hij zegt dat het inderdaad op je uittreksel uit het strafregister (= het bewijs van goed gedrag en zeden) komt te staan. Het is ook dat document dat je vaak moet voorleggen als je solliciteert.

Als je enkel betrapt wordt op gebruik komt dit volgens mij niet op je strafblad aangezien je een minnelijke schikking krijgt en je niet moet voorkomen op de rechtbank...

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons traint een advocaat. Hij zegt dat het inderdaad op je uittreksel uit het strafregister (= het bewijs van goed gedrag en zeden) komt te staan. Het is ook dat document dat je vaak moet voorleggen als je solliciteert.

Jesus wtf... Met een hoger diploma en een paar serieuze sollicitatierondes volgend jaar in de juridische sector kan ik kuren dus wel vergeten. Misschien dan toch maar beginnen nadenken over een homegym...

Als je enkel betrapt wordt op gebruik komt dit volgens mij niet op je strafblad aangezien je een minnelijke schikking krijgt en je niet moet voorkomen op de rechtbank...

Dit is belgie, je krijgt al iets op je strafblad als je tegen de kerk staat te pissen bij wijze van spreken..

Wel heb je 2 soorten goed gedrag en zeden, eentje als je voor een gewone job solliciteert, daarop komt druggebruik niet op (denk ik) en je hebt er 1 waar je met kinderen, gehandicapten, en nog beroepen, en daar moet echt ALLES op staan dat na je 18 is gebeurt..

Jesus wtf... Met een hoger diploma en een paar serieuze sollicitatierondes volgend jaar in de juridische sector kan ik kuren dus wel vergeten. Misschien dan toch maar beginnen nadenken over een homegym...

Vragen ze wel echt je papier van goed gedrag en zeden? Ik was altijd in de veronderstelling dat dit enkel bij de lager opgeleidde beroepen gebeurt, in België dan toch. Ik werk zelf in de bank sector en mij is nog nooit hiernaar gevraagd. Mijn broer die op fabriek of als mecanicien in een garage werkt is dit wel al vaker gevraagd.

Hangt misschien gewoon van werkgever tot werkgever af? Ik neem aan dat als je solliciteert voor advocaat dat je werkgever erop vertrouwt dat je geen zware crimineel ofzo bent. Dan had je waarschijnlijk je studie niet eens afgemaakt.

Dit is belgie, je krijgt al iets op je strafblad als je tegen de kerk staat te pissen bij wijze van spreken..

Wel heb je 2 soorten goed gedrag en zeden, eentje als je voor een gewone job solliciteert, daarop komt druggebruik niet op (denk ik) en je hebt er 1 waar je met kinderen, gehandicapten, en nog beroepen, en daar moet echt ALLES op staan dat na je 18 is gebeurt..

Idd, model 2 is een bewijs van goed gedrag en zeden als je met minderjarige kinderen wilt werken, model 1 is voor al de rest van de jobs.

Nu is het zo dat je eerst moet veroordeeld zijn voor de rechtbank, vooraleer het op dit bewijs van goed gedrag en zeden zal staan. En aangezien ze bij een positieve plas een minnelijke schikking voorstellen, ben je er vanaf met te betalen. Daaruit kan je afleiden dat dit niet op je bewijs van goed gedrag en zeden komt. Het blijft natuurlijk wel in je politiedossier staan.

t*ring wat ben ik blij dat ik in nederland woon.
slaat helemaal nergens op wat er gebeurd in belgie als ik het zo lees..

Inderdaad, hier op de boerenbuiten krijg je ook een boete van 150€ als je tege een boom pist.
Combi's die regelmatig door de wijken heen rijden, zoekend om je op iets kleins te pakken.
Kom regelmatig voor men werk in Brussel en Antwerpen stad, raam al 4 keer ingeslagen, paar keer bijna overvallen en daar zie je niemand. Enkel wanneer je fout geparkeerd staat natuurlijk.

btw ik zeg wel dat belgie een k land is maar los van de aas, agenten in nederland zijn bijna bang om een boete uit te schrijven door die belachelijke boete bedragen die ze hier hanteren. ja Belgie spant de kroon maar Nederland gaat wat dat betreft ook nergens meer over toch?

btw ik zeg wel dat belgie een k land is maar los van de aas, agenten in nederland zijn bijna bang om een boete uit te schrijven door die belachelijke boete bedragen die ze hier hanteren. ja Belgie spant de kroon maar Nederland gaat wat dat betreft ook nergens meer over toch?

Ja die bedragen gaan nergens meer over
Die agenten hebben ook soms gevoel en weten dat als ze beginnen met schrijven iemand gewoon een kwart van hun maand loon afpakken.
Idioot die bedragen

Moesten ze bij ons binnenvallen en ik weet dat ik bezig ben met kuren, dan neem ik gewoon een andere uitgang en ren ik lekker weg :D of mezelf opsluiten in de douches haha

2000 euro boete betalen... wtf man?!

Moesten ze bij ons binnenvallen en ik weet dat ik bezig ben met kuren, dan neem ik gewoon een andere uitgang en ren ik lekker weg :D of mezelf opsluiten in de douches haha

2000 euro boete betalen... wtf man?!

Nouja, helft v/d kuurders zijn dit van plan, en die mannen van "het gele busje" weten dat ook wel, die zijn echt niet dom, die gaan echt wel maatregelen treffen..

Dat is net zoals je de trein niet betaalt hebt en in het toiletje je verstopt om niet te hoeven betalen, elke slimme controleur bekijkt het toilet..

Wordt druk op het toilet dan haha maar idd.
Zolang ze hier niet controleren geen probleem voor de aas gebruikers

Waarom start er niemand een mega hardcore gym in Brussel of Wallonië?
Daar zijn geen controles en mag men zoveel juicen als men wil.
Trouwens die strenge dopingcontroles... zijn hetzelfde als de strenge wapenwet.
We worden allemaal langzaamaan schapen.

Terug
Naar boven