AndroidHealthClinic

Dopinggebruik in fitnesscentra verontrustend hoog

Zou voor me vaderland rennen als ik wist dat ik 2,000 euro moest betalen

rennen is automatisch 2000 neem ik aan lol.

net alsof ze daar niet gaan achter komen.

Dan laten ze in beslag genomen goedjes zien...

Opti-Men , wat eiwit shakes, no xplode en cellmass , een oude animal pak en een oude animal M-Stak , nitrix en lipo-6.
laten ze gewoon de standaard supps zien dat een bb in huis heeft...

Opti-Men , wat eiwit shakes, no xplode en cellmass , een oude animal pak en een oude animal M-Stak , nitrix en lipo-6.

Ja typisch die media weer!

idd na het zien van dat was ik blij dat ik al jaren geen tv meer kijk, want zelfs de journalisten op tv, waarvan je verwacht, dat ze tenminste toch 'iets' zouden moeten kunnen opzoeken voor ze er over rapporteren zijn compleet achterlijk

Aangezien noxipro en dergelijke nu ook op dopinglijst staan..
Test je met die producten dan ook positief op zo een test?:hamer:

Idd viel me ook wel op :roflol:

je ziet daarnaast allemaal pillen ( lijkt me wel wat meer richting de aas ) op de rechtertafel en je ziet alleen NO-Explode en in beeld hahahaha

NO-Eplode is ook AAS hoor.. BTW binnenkort wordt H2O ook verboden. alleen alcoholen mogen gebruikt worden.

ook is een homegym uiteindelijk goedkoper als een gymmembership... maar goed dat is op langere termijn.

Ik vraag me af of het wel wettelijk toegestaan is om zomaar (zonder aanwijsbare reden) recreanten op te pakken en verplichten van een plas te leveren... Vlaamse advocaten in the house?

Over dat verlinken van iemand in de gym. Valt ook bij mij in de sportschool op hoeveel er over kletsen als een stelletje oude wijven met een theekransje.

In de gym weet ik niet wat AAS is; doe alsof ik heel naïef ben en laat vooral andere kletsen en houd mijn mond wel. Niemand hoeft iets te weten als je niet zo babbelziek bent. Dan is er ook niemand die je kan verlinken. Dan kan je nog wel verdacht zijn door snelle groei of puisten maar dat is anders als dat je er zelf een publiek geheim van maakt.

nou jonge sommige mensen komen niet eens meer trainen in de gym... wordt alleen maar gerodelt tegenwoordig en dan heb ik t niet eens over belgie.. allemaal net wijven.

Bipolar;7418535[B zei:
]NO-Eplode is ook AAS[/B] hoor.. BTW binnenkort wordt H2O ook verboden. alleen alcoholen mogen gebruikt worden.

ook is een homegym uiteindelijk goedkoper als een gymmembership... maar goed dat is op langere termijn.
Wait... wut? :scratch:

ja ze kunnen het wil in die categorie stoppen maar cmon :roflol: komt niet eens in de buurt van AAS

kijken of een potje NO-Explode opkan tegen een potje dianabol ofzo :roflol:

stumperts

binnen kort mag je niet meer BB... je mag wel pedofiel zijn ;) en met een moersleutel broodje kaas draaien... alles wat er in belgie gebeurt kwa BB heeft erg veel verband met elkaar.... dus niet

nou jonge sommige mensen komen niet eens meer trainen in de gym... wordt alleen maar gerodelt tegenwoordig en dan heb ik t niet eens over belgie.. allemaal net wijven.

Dat is zoiets waar ik me zooooo aan kan ergeren, allemaal bro-science, en je hebt vet nodig om spier aan te zetten, en iemand die veel vet heeft kan niet 100% droog zijn want je hebt er de "genen" niet voor..

Aaah zoals je zegt laat ze maar kletsen, als ze mij maar met gerust laten, 1 keer hebben ze het geprobeerd, komt hij mij vertellen op deze manier, "gast jij traint veel te kort en te weinig oefeningen, je moet minstens een uur en een half trainen en minstens 7 oefeningen met 5 sets, alle BB doen dit, jij gaat na een jaar nog niks gegained hebben.." Heb geluisterd en dan mijn hoofd gedraaid en verder getraind zonder wat te zeggen, als hij doordreef had ik zo hard uitgevlogen, maar vond het niet waard, op mijn 16de trainde ik daar ook en toen was hij al vet aan het cutten met een blikje cola in zijn handen.. Voor energie zei die..

Nu 4 jaar later en bf nog altijd 25% en vet aan het cutten.. Heb hem ondertussen wel tegendeel bewezen..
Lifts zijn 2 keer zijn lifts.. Ach haterz gonna hate.. :P

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 15:05 ----------

binnen kort mag je niet meer BB... je mag wel pedofiel zijn ;) en met een moersleutel broodje kaas draaien... alles wat er in belgie gebeurt kwa BB heeft erg veel verband met elkaar.... dus niet

Idd ben je pedofiel, verdien je geen gevangenis, steek ze in een gesticht, praat met ze en na goed gedrag laat je ze vrij, kunnen ze na 5 minuten op een speelplein zich terug aftrekken op de jongetjes die daar lopen, en anaboluh? DOODSTRAF want ja is niet eerlijk he, al die gozers in de gym werken voor hun ecto gaaainzz en jij anaboluh spuiten en groter dan hun worden, is niet eerlijk!

Of ga over de grens sla een onschuldige jongen in elkaar, ach het kwam door de whey shakies die agressie, laat ze maar lopen..

Terug
Naar boven