XXL Nutrition

Belgische overheid blokkeert anabolen webshops?

Heb altijd het gedacht gehad dat die websites fake waren ???

België = apenland. Hopelijk kan ik hier zo snel mogelijk weg!!

Wie houdt je tegen?
Wedden dat je binnen 10 jaar nog altijd in België woont.
Kritiek hier is zeker terecht maar kom niet af met deze dooddoener. Even lekker de show komen stelen op een Nederlands forum noem ik dat.
Denk je dat het in Nederland zoveel beter is? Veel plezier met het vinden van een huis dan, en het betalen daarvan.

Laatst bewerkt:
Even lekker de show komen stelen op een Nederlands forum noem ik dat.
:rolleyes: de vlamingen zullen in het vervolg beter nadenken voor ze even de show komen stelen hoor! Ik ben er zeker van.

Denk je dat het in Nederland zoveel beter is? Veel plezier met het vinden van een huis dan, en het betalen daarvan.
Hier in België wonen we in paddestoelen en gaten in de bomen.
Hoeven we helemaal niet te betalen.

Chillen jongens,iemand stelt een vraag en meteen begint iedereen te schelden foeifoei:rolleyes:

Strontk*tland is het hier ja

sorry, moest er ff af :)

ben ik blij dat ik al 11 jaar uit dat apenland weg ben en met veel vreugde in nederland woon

Elk land heeft z'n voor- en nadelen. Ik overweeg juist naar Belgie te verhuizen. Begreep dat in België de huisprijzen nog stijgen... (nee, daarom wil ik niet naar Belgie)

//

Laatst bewerkt:
Lol NL kan ik gewoon niet hebben. Is niks persoonlijks.
Ik ben vrij zeker dat ik na m'n kine opleiding overal kan werken. ;)

Trouwens jij vindt het normaal dat een moordenaar van kinderen naar een klooster mag? Dat elke buitenlander binnen de 20min uit een politiekantoor verschijnt? Dat Brussel wetloze buurten heeft?

Elk land heeft z'n problemen, maar het gras is wel degelijk groener aan de overkant.

Hoe komt het dan dat de gevangenissen in België vol buitenlanders zitten als ze volgens u gewoon buiten lopen na 20 minuten.
Ja, er gaat heel wat mis. Trouwens, er was zelfs een klooster in Nederland bereidt om Martin op te vangen http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bi...and.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS

Maar dit is een andere discussie

als je op het vlaams belang stemt blijf dan maar schoon hier in belgie zitte kerel .je stemt voor een partij die tegen buitenlanders is?eigen volk eerst is al jaren hun slogan.maar als jij van zin bent om uit belgie te verhuizen dan ben jij daar toch de "buitenlander" of niet... ?

verder heb ik nog niet veel nuttigs gelezen en kan ik me perfect vinden in de mening van big t

als je op het vlaams belang stemt blijf dan maar schoon hier in belgie zitte kerel .je stemt voor een partij die tegen buitenlanders is?eigen volk eerst is al jaren hun slogan.maar als jij van zin bent om uit belgie te verhuizen dan ben jij daar toch de "buitenlander" of niet... ?

verder heb ik nog niet veel nuttigs gelezen en kan ik me perfect vinden in de mening van big t

In dit land kom je ermee weg om gewoon niet te werken en te wachten op een uitkering. Moet je in de landen waar ik heen wil niet proberen.

+ Ik ben geen probleem buitenlander ;)

wat een domme, kinderachtige praat hier allemaal. uitgezonderd Nightside en Reasindshine.

Belgie heeft wel lekkere patat....

Belgische overheid is zich teveel aan het permitteren ..

Hier is het gewoon de spuigaten aan het uitlopen qwa wetten/rechten/accijnzen

Overal waar geld mee gehaald kan worden, word ook effectief gedaan.

De Belgische overheid is ook VEEL strikter op AAS in ALLE gebieden.. Zo hebben jullie al gedaan topics gezien over controle die ze doen. Wat IMO gewoon schending van de privacy is.

de overheid verdient geld aan tabak enh alcohol verkoop, en onrechstreeks kalmeermiddelen, slaapmiddelen en nog veel meer drugs.
de overheid heeft véél vuilere handen dan de doorsnee AAS boer.

ik heb geen boodschap aan de regels die gestemd zijn door een clubje elitaire gekken. ik heb mijn eigen waarden en normen die in het algemeen hoger liggen dan die van onze wetgevende en uitvoerende macht.

maw

ik vaag mijn gat aan hun wetteksten.

Belgie IS een scheef land, hoe verklaar je anders dat we onze ouderen behandelen als oud vuil, maar buitenlanders jaren aan een stuk een uitkering geven van 300€ maandelijks om NIET naar belgie te komen? (echt waar, gezien in schoonfamilie, Belgie is Dé Mop in het land van herkomst van mijn vriendin)

Al dat gezever over dat het elders veel beter zou zijn en dat het in België zo slecht zou zijn. Tuurlijk zijn er hier zaken die slechter geregeld zijn dan bvb in NL maar evengoed heb je nadelen in NL die je hier dan weer niet hebt.

NL is ook een stinkhol.

Terug
Naar boven