realpower
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn grote waardering gaat naar wim elyn en steve lonckenatuurlijk heb je ervaring zat en een mooi palmares,maar dit bericht was bedoeld voor
the locust .18 wk en 17 ek is al een schitterend resultaat.zonder al je medailles die je hebt
behaald.
vind nog altijd de beste in alles was wim elijnIk herrinner me dat Beny ooit de hoogste puntenscore had over alle Cat heen op een WK waar er totalen over de 1200 Kg werden gemaakt.
In de deadlift was Beny de sterkste.
Motorfreak was een superbencher, en Beny was een superdeadlifter.
De beste squatter ooit in BEL is ORHAN, dit is nu zeker en vast aangetoond.
Uiteraard moeten we iedereen zijn mening proberen te respecteren.
Ik herrinner me dat Beny ooit de hoogste puntenscore had over alle Cat heen op een WK waar er totalen over de 1200 Kg werden gemaakt.
In de deadlift was-is Beny de sterkste.
Motorfreak was een superbencher, en Beny was-is een superdeadlifter.
Uiteraard klopt dit realpower.
Er zijn uiteraard nog andere BEL toppers geweest: Gerrit Van Ganswijck, Jan Segers, enz...
Rohny is nog altijd recordhouder bij de VGPF - KBGV.
Ik hoop Rohny dra nog es terug te zien.
µµja inderdaad ronny celis , jan segers hugo degrauwe , eddy vanwemmel , jozef dewachter steve loncke , louis loncke ; gerrit , eric copin , albert mombert , benny verbeke waren superatletenIk herrinner me dat Beny ooit de hoogste puntenscore had over alle Cat heen op een WK waar er totalen over de 1200 Kg werden gemaakt.
In de deadlift was-is Beny de sterkste.
Motorfreak was een superbencher, en Beny was-is een superdeadlifter.

µµja inderdaad ronny celis , jan segers hugo degrauwe , eddy vanwemmel , jozef dewachter steve loncke , louis loncke ; gerrit , eric copin , albert mombert , benny verbeke waren superatleten
inderdaad benny was een goede deadlifter , gerit een goede squatter
en natuurlijk onze wim elyn had alles waar hij goed in was ; ik was maar een meeloper hoor , had geluk een medaille te hebben ;
en om mee te reizen en te helpen waren ze super goed
ik weet nog goed ; wim elijn was europeeskamioen geworden en ik moest de dag erop tillen , wim feeste niet ging samen vroeg in bed met mij , om mij anderdaags te helpen ,
wim elijn was meester in powerliften ; maar ook een meester in helpen
hij mocht zeker sportman van jaar geworden zijn
dus de belgishe powerlifters waren goed, zeer geod zelfs , met weinig middelen die ze hadden ,
doe maar voort jongens ben bij jullie in het hart
ik ben versleten
zal ik zeker doen .want ik heb nu de beste coach,die vroeger de beste atleet was .dus ik mag van geluk spreken .en voor ik eht vergeet
steve loncke ga er tegenaan
ik geloof in jou
No offence, maar hebben jullie nog nooit gehoord van interpunctie en het gebruik van hoofdletters? Dit leest echt vreselijk k*t.

Ben niet sterk meer : snikzal ik zeker doen .want ik heb nu de beste coach,die vroeger de beste atleet was .dus ik mag van geluk spreken .
ik zal presteren maar nu zonder stress ,gewoon meer fun
dit is waar gpc voor staat .veel meer steun in belgie. en de mening van de atleet telt ,niet zoals voeger jan !
volgende week is het bk benchpres gpc .zal weer fun worden .
je moet eens afkomen voor de benchen .er zit nog altijd veel in je bench.
heb ik de vorige keer gezien .

Ben niet sterk meer?
Van jouw Bench krijgt 90% van dit forum een erectie.
Een beetje trainen in de goede richting en je staat terug op niveau.
Je bent altijd een meerwaarde voor het powerlifting.
mensen lopen niet altijd weg naar een ander federatie voor medailles te behalen.gewoon voor meer fun .er zijn veel lifters van gpc die medailles kunnen behalen in ipf .
ik heb er een pak geklopt in ipf ,die nu wereld kampioen zijn .maar het gaat over fun ,vriendeschap,respect
ik heb gelezen dat benny sterkste deadlifter was
in de min 75 kg klasse sta het record op 325 van eric copin
hoe kan hij dan de beste deadlifer zijn ,
beste atleten
wim elijn
steve loncke
die maken een totaal
die twee zijn goed in squat , bench , deadlift , zo maak je een goed totaal
gpf kan zeker goed draaien met mensen zoals wim en steve daar geloof ik dus wel in
en kan he een betere federatie zijn ;
wim is volgens mij de basis voor een goed draaiende gpc , en steve erbij
dus verder doen jongens
sorry da ik mijn mening zeg kwa deadlif ; maar bekijk de record lijst
doet me pijn dat te horen, eric is er jammergenoeg niet meer
maar was de besten he ; achter wim elijn
en steve ben daar zeker van die komt nr 1 , beetje geduld en je zal zien dat ik gelijk heb
voila